[ All] 4.2 V8 5v - grupa 093 wartości
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Panowie widzę że ciągle krążycie w koło tego tematu ale żeby dobrze złożyć rozrząd trzeba poluzować koła i posiadać blokady rozrządu i wału bez tego nie da się złożyć rozrządu w silnikach audi w układzie V gdzie napęd odbywa się za pomocą paska jest to fizycznie nie możliwe i żadne znaki przy pomocy markera lakieru do paznokci itd nic tu nie zmienią bo i takie patenty widziałem.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Nie widzę innej możliwości, jak ze sciągaczem. Możesz bardziej wyjaśnić, na czym ma polegać to naciąganie i popuszczanie kół?gelus pisze:sciagacz raczej niepotrzebny tylko odpowiedni klucz do naciagania kol i popuszczania... bynajmniej w 3.0
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
w srodkju kola jest sruba do odkrecania kola, a na zewnatrz tej sruby jest kolejna sruba ktora sie reguluje naciag kola, bynajmniej tak to z mojej perspektywy wyglada... jesli sie myle niech mnie ktos poprawi
[ Dodano: 2011-08-10, 23:22 ]
przyrzad ktory naciaga kola to: T40028 link: http://www.asttool.com/detail_page.php? ... =T%2040028
tutaj w jezyku ru instrukcja, gdzies widzialem w PL ale teraz znalesc nie moge: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=158666
[ Dodano: 2011-08-10, 23:22 ]
przyrzad ktory naciaga kola to: T40028 link: http://www.asttool.com/detail_page.php? ... =T%2040028
tutaj w jezyku ru instrukcja, gdzies widzialem w PL ale teraz znalesc nie moge: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... pic=158666
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rozrząd ustawiony poprawnie sprawdzone na blokadzie, koła zębate miałem wymieniane, więc.... do tego sprawdzone aż po ustawienie wałków rozrządu i znaków na kapach, oraz ilość oczek odstępu na przeniesieniu wydech - ssący. Więc IMO to nie jest kwestia błędnego ustawienia rozrząduSANT0 pisze:Panowie widzę że ciągle krążycie w koło tego tematu ale żeby dobrze złożyć rozrząd trzeba poluzować koła i posiadać blokady rozrządu i wału bez tego nie da się złożyć rozrządu w silnikach audi w układzie V gdzie napęd odbywa się za pomocą paska jest to fizycznie nie możliwe i żadne znaki przy pomocy markera lakieru do paznokci itd nic tu nie zmienią bo i takie patenty widziałem.

Choć znam już historię, gdzie wymiana :fazatorów, łańcuchów, zaworków ciśnienienia nic nie zmieniła - jest jak było

Na chwilę obecną temat olałem, bo mam inne pilniejsze sprawy, ale wrócę do niego niebawem

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Zagór, i jak temat rozjechanego rozrządu działasz coś czy nic na razie.
Co do wartości na 93 kanale zgodnie z informacjami z ROSTECH-a prawidłowa wartość powinna być 0 nie zależnie od silnika.
Mam mały trop mianowicie zastanawiam się nad tymi talerzami z wycięciami które dają impulsy na czujnik wałków może na nich się robi delikatny luz i trzeba je ustawić myślę że trzeba ten trop sprawdzić bo cały ten szczerbaty koszyk trzyma się na 1 śrubie.
Co do wartości na 93 kanale zgodnie z informacjami z ROSTECH-a prawidłowa wartość powinna być 0 nie zależnie od silnika.
Mam mały trop mianowicie zastanawiam się nad tymi talerzami z wycięciami które dają impulsy na czujnik wałków może na nich się robi delikatny luz i trzeba je ustawić myślę że trzeba ten trop sprawdzić bo cały ten szczerbaty koszyk trzyma się na 1 śrubie.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kiedyś tam zanim kupiłem, wynik był bez zastrzeżeń, ale przy kolejnym przeglądzie każę zrobić to jeszcze raz, a to już niedługo.SANT0 pisze:Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach?
IMO Chyba samo ciśnienie nie wpływałoby na fazę rozrządu (skąd sterownik wie, że lewe cylindry są słabsze

Więc przy przeglądzie wymienię te zawory zwrotne, albo przytkany kanał olejowy w lewej głowicy, zrobię mu znowu płukanie przy wymianie oleju, no i sprawdzę jak to jest z tym sterowaniem fazatorów, może w stanie OFF, są jakieś anomalie, i przez to fazator źle stoi

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Pomiar ciśnienia zrobił bym aby wykluczyć źle ustawione wałki bo jak będzie otwierał i zamykał nie w tym samym momencie zawory co druga głowica to powinno to być widać w postaci różnicy ciśnienia na głowicach raczej mało prawdopodobne aby silnik się zużył nierównomiernie jeśli wartości będą jednolite to szukał bym przyczyny w czujnikach.A zawory zwrotne i tak wymień bo bez wymiany ich bardzo szybko siadają napinacze z niedostatku ciśnienia.Warto by było zobaczyć jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...