
[ALL V6] uszczelka pod pokrywe zaworów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Co może mieć bardziej szkodliwe skutki dla pracy silnika
-niedrożny eżektor i szczelne odmy
czy
-drożny eżektor i nieszczelne odmy?
Na te chwilę mam zatkany boczny kruciec od eżektora, ale nie wiem czy robić go i czy nie poczekać za odmą ze względu na to, że odmy nie najlepiej wyglądają i je należałoby też wymienić a falowanie obrotów u mnie jest niewielkie, silnik pracuje w miarę równo.
-niedrożny eżektor i szczelne odmy
czy
-drożny eżektor i nieszczelne odmy?
Na te chwilę mam zatkany boczny kruciec od eżektora, ale nie wiem czy robić go i czy nie poczekać za odmą ze względu na to, że odmy nie najlepiej wyglądają i je należałoby też wymienić a falowanie obrotów u mnie jest niewielkie, silnik pracuje w miarę równo.
siemka,ten mniejszy boczny kruciec eżektora ma zaworek i tam powietrze idzie tylko w jedną strone.
Co może mieć bardziej szkodliwe skutki dla pracy silnika ?
to pierwsze jak na moje
-niedrożny eżektor i szczelne odmy
wypychanie uszczelnień i olejuoraz zdaje mi się brak wspomagni hamulców
-drożny eżektor i nieszczelne odmy?
nierówna praca motoru falowanie obrotów oraz zdaje mi się brak wspomagania hamulców
Co może mieć bardziej szkodliwe skutki dla pracy silnika ?
to pierwsze jak na moje
-niedrożny eżektor i szczelne odmy
wypychanie uszczelnień i olejuoraz zdaje mi się brak wspomagni hamulców
-drożny eżektor i nieszczelne odmy?
nierówna praca motoru falowanie obrotów oraz zdaje mi się brak wspomagania hamulców
Pozdrowionka od Danieles!
Byłby ktoś tak uprzejmy, kto ma niedaleko do serwisu Audi i zamówił eżektor do mojej A6 a następnie wysłał pocztą do mnie? Wpłata przed wysyłką. Do najbliższego serwisu mam 70km a z tego co widzę w internecie sprzedaży wysyłkowej nie ma, na allegro kosztuje 150zł a z tego co mówicie można już dostać za 70. Kontakt na PW, z góry dzięki
Witam. Mam problem pokrywami zaworów w mojej A6 2.8 30V. Uszczelki zaczęły puszczać olej. Wymieniłem uszczelki i użyłem silikonu lecz wciąż puszcza olej. Co mam zrobić aby przestałą puszczać? CZy mam wyczyścić wszystkie odmy i zamienić ezektora aby przestało przeciekać? Czy możę jest jaka kolejność zaciskania nakrętek na pokrywie zaworów? Proszę o pomoc, bo naprawdę zaczyna to nierealnie wkurzać. Pozdrawiam.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
PaDLioNoK, a po co przy wymianie uszczelek dawałeś silikon?
Po to są uszczelki żeby nie dawać silikonu, wystarczy że dasz w jednym miejscu za dużo,
silikon przy skręcaniu nie rozpłynie się równomiernie i będzie cieknąć.
Albo przy zakładaniu dekli podwinęła Ci sie uszczelka.
Co do odmy to możesz zawsze ją zdjąć i sprawdzić szczelność i drożność.
Pozdro
Po to są uszczelki żeby nie dawać silikonu, wystarczy że dasz w jednym miejscu za dużo,
silikon przy skręcaniu nie rozpłynie się równomiernie i będzie cieknąć.
Albo przy zakładaniu dekli podwinęła Ci sie uszczelka.
Co do odmy to możesz zawsze ją zdjąć i sprawdzić szczelność i drożność.
Pozdro
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
emilzizi, ASO zaleca dać odrobinę w narożnikach ,ale nie silikonu,
tylko specjalnej pasty uszczelniającej, nie jest ona dużo droższa od silikonu,
a ma dużo lepsze właściwości uszczelniające i jest odporna na wyższe temp,
a silikon po rozgrzaniu traci swoje właściwości.
Taka pastę bez problemu można nabyć w ASO, ale nie tylko,
jest dostępna też w dobrych sklepach.
Jest w metalowej tubce z aplikatorem.
Pozdro
tylko specjalnej pasty uszczelniającej, nie jest ona dużo droższa od silikonu,
a ma dużo lepsze właściwości uszczelniające i jest odporna na wyższe temp,
a silikon po rozgrzaniu traci swoje właściwości.
Taka pastę bez problemu można nabyć w ASO, ale nie tylko,
jest dostępna też w dobrych sklepach.
Jest w metalowej tubce z aplikatorem.
Pozdro

- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
U siebie przeczyściłem przewody od odmy i wymieniłem eżektor. Po jakimś czasie zauważyłem, że z wydechu wydobywa się dym, powiedziałbym że koloru siwego, wydaje mi się, że czuć olej. Zastanawiam się, czy nie ma to bezpośredniego powiązania z tym, że wcześniej eżektor był niedrożny i do kolektora nie dostawał się żaden syf, a teraz coś tam zaciąga. Jaka jest wasza opinia? Cały zabieg miał miejsce jakieś 2 miesiące temu, kiedy było jeszcze ciepło, więc nie jest to naturalna para.