[ALL V6] uszczelka pod pokrywe zaworów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kartki ani nie wciąga ani nie wypycha.
Czy tą odme, która idzie dołem silnika też czyściliście? Czy tylko górną ( karbowaną) oraz krótkie odcinki przy eżektorze?
------------------------------------------------
Sprawdzone i odmy są czyste bez żadnego szlamu. Ezektor jednak zapchany i nie ma możliwości go przepchania.
Czy tą odme, która idzie dołem silnika też czyściliście? Czy tylko górną ( karbowaną) oraz krótkie odcinki przy eżektorze?
------------------------------------------------
Sprawdzone i odmy są czyste bez żadnego szlamu. Ezektor jednak zapchany i nie ma możliwości go przepchania.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, 20:38 przez Kaszeszczuk, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
opisze mój przypadek borykania się z cieknącym olejem na kolektor wydechowy,
po 2 wymianach uszczelek pod deklem, sprawdzeniu przewodów odmy i tego e(g)zek(u)tora
nadal kapał olej :-?
tuż przed kolejną zmianą uszczelki wyszło iż olej kapał z korka "zaślepki wałka" ponieważ olej wydostający się spod zaślepki rozbryzgiwał się wokół, wyglądało to jak przeciek spod dekla
także zamiast wymieniać kolejny raz uszczelkę pod deklem warto sprawdzić czy to nie wyciek spod korka
poniżej opis co i jak
c4-ack-zaslepka-walka-vt25486.htm
zaślepkę po prostu trzeba zniszczyć wbijając w nią śrubokręt (jest wykonana z blachy ok 1mm zalanej gumą
nową zwyczajnie wkładasz i już (ja dodatkowo dałem silikon wysokotemperaturowy)
czas pracy max 20 min bez rozbierania samochodu
koszt takiej uszczelki to 30,06zł w VW AutoViwa Warszawa
brak smrodu palonego oleju - bezcenny
pozdrawiam
po 2 wymianach uszczelek pod deklem, sprawdzeniu przewodów odmy i tego e(g)zek(u)tora
nadal kapał olej :-?
tuż przed kolejną zmianą uszczelki wyszło iż olej kapał z korka "zaślepki wałka" ponieważ olej wydostający się spod zaślepki rozbryzgiwał się wokół, wyglądało to jak przeciek spod dekla
także zamiast wymieniać kolejny raz uszczelkę pod deklem warto sprawdzić czy to nie wyciek spod korka
poniżej opis co i jak
c4-ack-zaslepka-walka-vt25486.htm
zaślepkę po prostu trzeba zniszczyć wbijając w nią śrubokręt (jest wykonana z blachy ok 1mm zalanej gumą
nową zwyczajnie wkładasz i już (ja dodatkowo dałem silikon wysokotemperaturowy)
czas pracy max 20 min bez rozbierania samochodu
koszt takiej uszczelki to 30,06zł w VW AutoViwa Warszawa
brak smrodu palonego oleju - bezcenny
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 16:00 przez krrizz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
A u mnie:
Ezektor wymieniony, odmy były czyste ( zero jakiejkolwiek mazi), dmuchałem w odmy i powietrze przechodzi.
Uszczelki pod pokrywą wymienione na nowe oryginały i po 3tyg. znów zaczęło cieknąć, ciekawe czy w dobrych miejscach dali silikon. Z tyłu z lewej strony wszystko uwalone olejem i cieknie na łapę skrzyni biegów.
Zaślepkę blokady rozrządu też wymieniłem.
Możliwe, że z tyłu cieknie z napinaczy. Ciężko stwierdzić wizualnie.
Napiszcie koledzy czy na jałowym biegu bardzo mocno Wam zasysa przy odkręconym korku?
U mnie na jałowym aż tak nie czuć, dopiero przy przygazowaniu czuć jak między palcami wsysa.
Ezektor wymieniony, odmy były czyste ( zero jakiejkolwiek mazi), dmuchałem w odmy i powietrze przechodzi.
Uszczelki pod pokrywą wymienione na nowe oryginały i po 3tyg. znów zaczęło cieknąć, ciekawe czy w dobrych miejscach dali silikon. Z tyłu z lewej strony wszystko uwalone olejem i cieknie na łapę skrzyni biegów.
Zaślepkę blokady rozrządu też wymieniłem.
Możliwe, że z tyłu cieknie z napinaczy. Ciężko stwierdzić wizualnie.
Napiszcie koledzy czy na jałowym biegu bardzo mocno Wam zasysa przy odkręconym korku?
U mnie na jałowym aż tak nie czuć, dopiero przy przygazowaniu czuć jak między palcami wsysa.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam.proszę kolego tu jest link do wymiany eżektora http://www.audiworld.com/tech/eng67.shtml i tu jeszcze zdjęcie odmy c5-24-aga-lpgco-to-jest-vt10022.htm .pozdro
tylko quatrro
!

Re: [2,4 V6 30V]
witam Kolego. Może wiesz czy jest możliwe dostanie zestawu uszczelek z Twojego zdjęcia do 2,5 tdi v6
[ Dodano: 2011-02-23, 13:43 ]
witam. chciałbym sie dowiedziec czy jest możliwy zakup uszczelek z Twojej foty do 2,5 V6 ?, jeśli tak to prosiłbym o info.

[ Dodano: 2011-02-23, 13:43 ]
witam. chciałbym sie dowiedziec czy jest możliwy zakup uszczelek z Twojej foty do 2,5 V6 ?, jeśli tak to prosiłbym o info.
baresi
Po dłuższej walce z moim ezektorem przy użyciu środka do czyszczenia przepustnic znalazłem inny sposób na jego odetkanie;) podłączyłem zatkany kruciec, w moim przypadku ten mniejszy boczny, do pompki ręcznej do samochodu i podałem ciśnienie, fakt dopiero przy 5bar zaczęło coś syczeć, ale z każda chwilą było coraz lepiej. Mam pytanie tylko na ile drożny powinien być ten kruciec, przy dmuchnięciu ustami bez problemu powinno lecieć powietrze?
Ostatnio zmieniony 16 maja 2011, 19:16 przez olik1989, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam kolegów !
Mam pytanie i zarazem prośbe o pomoc. Sprawa wygląda nastepująco: W moim Audi 2.4 Multitronic skrzynia zaczeła wchodzić w tryb awaryjny
Objawy:
-po pewnym czasie gdy silnik jest juz ciepły skrzynia gubi bieg w pozycji D, gdy przełącze na ręczna zmine jest OK ale tryb awaryjny nadal miga
- skaczą obroty przy przełączeniu na wsteczny
- po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu przez pewien czas jest OK ale poźniej znów problem powraca
Oddawałem auto juz kilku osobom i podpinałem pod komputer, stwierdzili błąd F125. Jeden z "fachowców" stwierdził, że to 10 stykowy przełącznik wielofunkcyjny po czym okazało się ze takie części w ogóle nie ma w tym aucie, poźniej kolejny "fachowie" stwierdził ze jest to wina manetki przy wybieraku.... postanowiłem sie juz więcej niedenerwować i na spokojnie udać sie do salonu w Olsztynie, po diagnozie stwierdzono, że wina to najprawdopodobnie czujnik temp. silnika oraz należy wymienić olej w skrzyni. Dealer powiedział , że po wymianie powinno być ok.
Czy ktoś mógłby się na ten temat wypowiedzieć, być może był juz taki temat ale jestem świeży i nie znalazłem takiego posta.
Mam pytanie i zarazem prośbe o pomoc. Sprawa wygląda nastepująco: W moim Audi 2.4 Multitronic skrzynia zaczeła wchodzić w tryb awaryjny
Objawy:
-po pewnym czasie gdy silnik jest juz ciepły skrzynia gubi bieg w pozycji D, gdy przełącze na ręczna zmine jest OK ale tryb awaryjny nadal miga
- skaczą obroty przy przełączeniu na wsteczny
- po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu przez pewien czas jest OK ale poźniej znów problem powraca
Oddawałem auto juz kilku osobom i podpinałem pod komputer, stwierdzili błąd F125. Jeden z "fachowców" stwierdził, że to 10 stykowy przełącznik wielofunkcyjny po czym okazało się ze takie części w ogóle nie ma w tym aucie, poźniej kolejny "fachowie" stwierdził ze jest to wina manetki przy wybieraku.... postanowiłem sie juz więcej niedenerwować i na spokojnie udać sie do salonu w Olsztynie, po diagnozie stwierdzono, że wina to najprawdopodobnie czujnik temp. silnika oraz należy wymienić olej w skrzyni. Dealer powiedział , że po wymianie powinno być ok.
Czy ktoś mógłby się na ten temat wypowiedzieć, być może był juz taki temat ale jestem świeży i nie znalazłem takiego posta.