Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALL V6] uszczelka pod pokrywe zaworów

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 16 maja 2011, 20:44

No w taki sposób można sprawdzić drożność, ale chodziło mi o drożność odchodzącego krućca od eżektora, nie o odme :)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 16 maja 2011, 21:48

Jak wcześniej już ktoś napisał, po zdjęciu jednego węża z tego najcieńszego króćca powinno zasysać powietrze, palca powinno przysysać.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 17 maja 2011, 00:18

Co może mieć bardziej szkodliwe skutki dla pracy silnika
-niedrożny eżektor i szczelne odmy
czy
-drożny eżektor i nieszczelne odmy?
Na te chwilę mam zatkany boczny kruciec od eżektora, ale nie wiem czy robić go i czy nie poczekać za odmą ze względu na to, że odmy nie najlepiej wyglądają i je należałoby też wymienić a falowanie obrotów u mnie jest niewielkie, silnik pracuje w miarę równo.

Danieles
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 2010, 18:15
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Danieles » 17 maja 2011, 02:09

siemka,ten mniejszy boczny kruciec eżektora ma zaworek i tam powietrze idzie tylko w jedną strone.
Co może mieć bardziej szkodliwe skutki dla pracy silnika ?
to pierwsze jak na moje
-niedrożny eżektor i szczelne odmy
wypychanie uszczelnień i olejuoraz zdaje mi się brak wspomagni hamulców
-drożny eżektor i nieszczelne odmy?
nierówna praca motoru falowanie obrotów oraz zdaje mi się brak wspomagania hamulców
Pozdrowionka od Danieles!

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 20 maja 2011, 20:50

Byłby ktoś tak uprzejmy, kto ma niedaleko do serwisu Audi i zamówił eżektor do mojej A6 a następnie wysłał pocztą do mnie? Wpłata przed wysyłką. Do najbliższego serwisu mam 70km a z tego co widzę w internecie sprzedaży wysyłkowej nie ma, na allegro kosztuje 150zł a z tego co mówicie można już dostać za 70. Kontakt na PW, z góry dzięki

Danieles
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 11 kwie 2010, 18:15
Lokalizacja: Malbork

Post autor: Danieles » 23 maja 2011, 23:49

ja kupiłem w serwisie,kosztował 120 złotych,zrobiłem przelew na podane konto i mi wysłali z serwisu.
Pozdrowionka od Danieles!

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 24 maja 2011, 13:10

Dzięki za pomoc, sprawa już załatwiona;)

[ Dodano: 2011-05-25, 13:54 ]
Po wymianie eżektora z zapchanego na nowy naturalne jest, że samochód będzie mi trochę dymił, przynajmniej z początku? Przed wymianą nie było widać dymu z wydechu a teraz jest i to o delikatnym zapachu oleju.

PaDLioNoK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 maja 2011, 19:00
Lokalizacja: Litwa

Post autor: PaDLioNoK » 13 sie 2011, 20:57

Witam. Mam problem pokrywami zaworów w mojej A6 2.8 30V. Uszczelki zaczęły puszczać olej. Wymieniłem uszczelki i użyłem silikonu lecz wciąż puszcza olej. Co mam zrobić aby przestałą puszczać? CZy mam wyczyścić wszystkie odmy i zamienić ezektora aby przestało przeciekać? Czy możę jest jaka kolejność zaciskania nakrętek na pokrywie zaworów? Proszę o pomoc, bo naprawdę zaczyna to nierealnie wkurzać. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 sie 2011, 21:03

PaDLioNoK, a po co przy wymianie uszczelek dawałeś silikon?
Po to są uszczelki żeby nie dawać silikonu, wystarczy że dasz w jednym miejscu za dużo,
silikon przy skręcaniu nie rozpłynie się równomiernie i będzie cieknąć.
Albo przy zakładaniu dekli podwinęła Ci sie uszczelka.
Co do odmy to możesz zawsze ją zdjąć i sprawdzić szczelność i drożność.
Pozdro

PaDLioNoK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 maja 2011, 19:00
Lokalizacja: Litwa

Post autor: PaDLioNoK » 13 sie 2011, 21:10

Silikon użyłem już po raz drugi, po raz pierwszy wymieniłem tylko uszczelki i zaczęło mi przeciekać, dlatego postanowiłem, że jeżeli użyję siliconu to zakleji wszystkie szczelinki, ale to nie pomogło..

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 13 sie 2011, 21:15

sebastian855, O ile się nie mylę, to jest zalecane dać trochę silikonu w narożnikach. Spójrz na stronę 9 tego tematu, post krisker. :)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 sie 2011, 21:40

emilzizi, ASO zaleca dać odrobinę w narożnikach ,ale nie silikonu,
tylko specjalnej pasty uszczelniającej, nie jest ona dużo droższa od silikonu,
a ma dużo lepsze właściwości uszczelniające i jest odporna na wyższe temp,
a silikon po rozgrzaniu traci swoje właściwości.
Taka pastę bez problemu można nabyć w ASO, ale nie tylko,
jest dostępna też w dobrych sklepach.
Jest w metalowej tubce z aplikatorem.
Pozdro :)

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 13 sie 2011, 22:04

sebastian855, źle się wyraziłem.Masz rację.Chodziło mi o to,że jak już są zdjęte pokrywy to warto dać odrobinę pasty w narożnikach.
pozdrawiam :)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 sie 2011, 17:46

emilzizi, <piwo> pozdro

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 17 lis 2011, 10:48

U siebie przeczyściłem przewody od odmy i wymieniłem eżektor. Po jakimś czasie zauważyłem, że z wydechu wydobywa się dym, powiedziałbym że koloru siwego, wydaje mi się, że czuć olej. Zastanawiam się, czy nie ma to bezpośredniego powiązania z tym, że wcześniej eżektor był niedrożny i do kolektora nie dostawał się żaden syf, a teraz coś tam zaciąga. Jaka jest wasza opinia? Cały zabieg miał miejsce jakieś 2 miesiące temu, kiedy było jeszcze ciepło, więc nie jest to naturalna para.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja