Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

3.0 TFSI na 100 lecie Audi Quattro

Prezentacja w/w aut.
Tomas

Post autor: Tomas » 10 lip 2011, 01:17

wlasnie bardzo dziwne <mysli> to tak jakby ze 100 konikow poszlo w las z tych 435 <rotfl>

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 10 lip 2011, 15:57

jezdzilem starsza s6 rok 2006 i zapierdziela jak glupia tak wiec cos tutaj bylo nie tak poprostu...felerny model....ja mam 3.0 tfsi i czuje ze auto idzie prawidlowo :) w aso nawet mowili ze jest wyjatkowo zwawa

Tomas

Post autor: Tomas » 10 lip 2011, 18:11

troche by to dziwne bylo jakby s6 c6 435ps miało miec 6.0s ,a 3.0 tfsi 290ps 5.8s 0-100 cos tu nie chalo <lol>

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

a6

Post autor: MaciejTFSI » 10 lip 2011, 21:37

no to by wychodzilo ze moja tfsi porobi fsi s6 heheh a to nie jest realne <radocha>

lotdin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 09 lis 2010, 17:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lotdin » 25 lip 2011, 14:29

s6 c6 podobno muły nie idą wcale na 400 PS + Ty masz w Turbie to wogóle co innego ( jakbys jeszcze zachipował... ;D)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

100 yahre quattro

Post autor: MaciejTFSI » 25 lip 2011, 16:30

ja osobiscie bym kupil s6 zamiast rs6.powod?rs6 jest ciezka na maxa i daje sie to odczuc oraz spalanie jest tuuurbo duze.Chce chipa dac ale jakiegos delikatnego. abt robi na 410KM to troche spooooro.Mialem chipa w 3.0tdi i skrzynia poszla z dymem.Troche boje sie tych chipow...Interesowalem sie firma SKN polska lublin i tam maja przyrosty dosc ciekawe na stage 1,2 oraz znana chyba firma....

[ Dodano: 2011-07-25, 16:46 ]
Dzisiaj wymieniam ukl.hamulcowy na Audi S6 tarcze,klocki,zaciski tip oraz nowe felgi 19 cali spoken rotor(najladniejsze audi felgi na rok 2010/2011 jak dla mnie . Jak zrobie dam fotki :)

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 25 lip 2011, 17:56

ładna ale chyba klepnięta w tyłek bo strasznie spasowana tylna klapa...
silnik super, choć szkoda, ze to nie turbawka - można jeszcze by było sporo podciągnąć :]
mnie też taki silnik chodzi po głowie
a metalicznie klepanie to normalne w FSI

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

100 lecie

Post autor: MaciejTFSI » 25 lip 2011, 20:56

nie byla walona , kupiona w salonie audi&lamborghini niemcy . zderzak malowalem tylni bo otarlem to moze zle cos spasowali ale jak dla mnie ok

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 25 lip 2011, 21:17

coolmen77, 3.0 TFSI to zaturbiony silnki

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 25 lip 2011, 21:54

sir KENnY XVIII pisze:coolmen77, 3.0 TFSI to zaturbiony silnki
3.0 TFSI jest wspomagany przez wypornościową sprężarkę Rootsa. Ma ona po 4 łopatki (skręcone śrubowo) na wirnik, co podwyższa nieco sprawność i obniża poziom hałasu. Rozwiązanie to już wyraźnie wcześniej zastosowali Amerykanie w Chevrolecie Corvette. Niestety najlepsza nawet sprężarka Rootsa nie dorówna sprawnością kompresorowi Lysholma, nie wspominając nawet o sprężarkach odśrodkowych (przepływowych). Przykładem zastosowania sprężarek odśrodkowych urządzenia Rotrex montowane w Koenigseggach. Kręcące się z prędkością 120 tyś. obr/min wirniki pozwalają na osiągnięcie nadciśnienia doładowania 1.4 bara. Są jednak dwa powody dla których konstruktorzy Audi zapewne bali się tego typu sprężarek. Jednym z nich jest konieczność budowy skomplikowanej przekładni, żaden pasek nie wytrzyma takich prędkości, pozostaje więc tylko multiplikator zębaty i problemy z luzem międzyzębnym i hałasem. Drugim problemem jest nieliniowa charakterystyka sprężarki przepływowej. Za to przy Rootsie jest prosto - np: 3000 obr/min silnika = beczka powietrza na sekundę, 6000 = dwie beczki...

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

100 lecie

Post autor: MaciejTFSI » 26 lip 2011, 01:13

czytałem dużo na temat tego silnika i tez pamiętam taki artykuł :) najgorsze jest to ze mechanicy w aso przy tym silniku nie wiele wiedza i raczej nie beda zagladac wszedzie... np dziwnie mi piszczal przy odpalaniu rano auta.podnosze maske i albo z okolic paska itp albo z okolic kompresora i zglaszam to juz 2 raz i nic.zawsze jest : my odpalamy i nie slyszymy (bo czasem tak jest) to nie trzeba szukac?

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 27 lip 2011, 15:19

ABT kreci towj silnik do 420PS

''ABT power increase up to: approx. 309 kW (420 hp), 540 Nm '' <szok> <rotfl> <szok>

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 28 lip 2011, 15:15

ogladalem wykresy z abt i mtm . 420KM to wysilony silnik na maxa na moje! wole cos tak na 350KM

Horrorist
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 29 lis 2009, 13:44
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Horrorist » 28 lip 2011, 16:14

Tomas pisze:
MaciejTFSI pisze: ma specyficzne klepanie metaliczne.
tzn.zaworki slychac jak klepią czy cos innego? :)
To jest bezpośredni wtrysk, beemki PB również klepią niemal jak diesle...

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 29 lip 2011, 17:30

nie powinno tak byc i trzeba to lepiej dopracowac

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja