3.0 TFSI na 100 lecie Audi Quattro
-
MaciejTFSI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
Tomas
-
MaciejTFSI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
a6
no to by wychodzilo ze moja tfsi porobi fsi s6 heheh a to nie jest realne 
-
MaciejTFSI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
100 yahre quattro
ja osobiscie bym kupil s6 zamiast rs6.powod?rs6 jest ciezka na maxa i daje sie to odczuc oraz spalanie jest tuuurbo duze.Chce chipa dac ale jakiegos delikatnego. abt robi na 410KM to troche spooooro.Mialem chipa w 3.0tdi i skrzynia poszla z dymem.Troche boje sie tych chipow...Interesowalem sie firma SKN polska lublin i tam maja przyrosty dosc ciekawe na stage 1,2 oraz znana chyba firma....
[ Dodano: 2011-07-25, 16:46 ]
Dzisiaj wymieniam ukl.hamulcowy na Audi S6 tarcze,klocki,zaciski tip oraz nowe felgi 19 cali spoken rotor(najladniejsze audi felgi na rok 2010/2011 jak dla mnie . Jak zrobie dam fotki
[ Dodano: 2011-07-25, 16:46 ]
Dzisiaj wymieniam ukl.hamulcowy na Audi S6 tarcze,klocki,zaciski tip oraz nowe felgi 19 cali spoken rotor(najladniejsze audi felgi na rok 2010/2011 jak dla mnie . Jak zrobie dam fotki
-
MaciejTFSI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
100 lecie
nie byla walona , kupiona w salonie audi&lamborghini niemcy . zderzak malowalem tylni bo otarlem to moze zle cos spasowali ale jak dla mnie ok
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
-
Club RS6
3.0 TFSI jest wspomagany przez wypornościową sprężarkę Rootsa. Ma ona po 4 łopatki (skręcone śrubowo) na wirnik, co podwyższa nieco sprawność i obniża poziom hałasu. Rozwiązanie to już wyraźnie wcześniej zastosowali Amerykanie w Chevrolecie Corvette. Niestety najlepsza nawet sprężarka Rootsa nie dorówna sprawnością kompresorowi Lysholma, nie wspominając nawet o sprężarkach odśrodkowych (przepływowych). Przykładem zastosowania sprężarek odśrodkowych urządzenia Rotrex montowane w Koenigseggach. Kręcące się z prędkością 120 tyś. obr/min wirniki pozwalają na osiągnięcie nadciśnienia doładowania 1.4 bara. Są jednak dwa powody dla których konstruktorzy Audi zapewne bali się tego typu sprężarek. Jednym z nich jest konieczność budowy skomplikowanej przekładni, żaden pasek nie wytrzyma takich prędkości, pozostaje więc tylko multiplikator zębaty i problemy z luzem międzyzębnym i hałasem. Drugim problemem jest nieliniowa charakterystyka sprężarki przepływowej. Za to przy Rootsie jest prosto - np: 3000 obr/min silnika = beczka powietrza na sekundę, 6000 = dwie beczki...sir KENnY XVIII pisze:coolmen77, 3.0 TFSI to zaturbiony silnki
-
MaciejTFSI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
100 lecie
czytałem dużo na temat tego silnika i tez pamiętam taki artykuł
najgorsze jest to ze mechanicy w aso przy tym silniku nie wiele wiedza i raczej nie beda zagladac wszedzie... np dziwnie mi piszczal przy odpalaniu rano auta.podnosze maske i albo z okolic paska itp albo z okolic kompresora i zglaszam to juz 2 raz i nic.zawsze jest : my odpalamy i nie slyszymy (bo czasem tak jest) to nie trzeba szukac?
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
-
MaciejTFSI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
MaciejTFSI
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:











