chodzi o else?sleppy pisze:Tutaj cytat ze znanego programu:
[V6] napinacze łańcucha rozrządu
no to u mnie się wyjaśniło ze słabym napinaczem, leje się ze skubańca a ślizgi połamane , teraz tylko decyzja czy kupować ten z allegro za 900 zł czy oryginał....? załamka
napinacz wymieniony na używany za 300 zł z 2.7 Bit, do tego uszczelki. zaworki oraz łańcuch zostały stare, oba napinacze teraz pracuję idealnie, równiutko wskakują na 22 podczas przyspieszania, kąt wyprzedzenia zapłonu utrzymuje się w okolicach 15 st. więc wszytko jest OK., nie wiem ile pociągnie ten zestaw, ale chyba pluł bym sobie w brodę gdybym wywalił 1800 zł. za nowy napinacz.
w przyspieszeniu czuć minimalną różnicę w dolnym zakresie obrotów.
napinacz wymieniony na używany za 300 zł z 2.7 Bit, do tego uszczelki. zaworki oraz łańcuch zostały stare, oba napinacze teraz pracuję idealnie, równiutko wskakują na 22 podczas przyspieszania, kąt wyprzedzenia zapłonu utrzymuje się w okolicach 15 st. więc wszytko jest OK., nie wiem ile pociągnie ten zestaw, ale chyba pluł bym sobie w brodę gdybym wywalił 1800 zł. za nowy napinacz.
w przyspieszeniu czuć minimalną różnicę w dolnym zakresie obrotów.
okazuje się że silnik ASN nie ma żadnych łańcuszków w głowicy ani nastawnika, jest to całkowicie inny silnik niż np. 2.8ZiBi1100 pisze:Panowie, a jak sprawdzić te napinacze i nastawnik czy co tam jeszcze trzeba odnośnie tych wałków w głowicy w motorze ASN 3.0, bo chętnie sobie sprawdzę jak to u mnie działa na komputerku
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Witam panowie. Troszkę odgrzeję kotleta.
Przeprowadziłem próbę napinaczy oraz próbe kąta zapłonu
Napinacze na biegu jałowym mają po 0* czasami na 3 kratce wyskoczy -1, natomiast podczas przyspieszenia mają po 21, czasami na 3 kratce jest 20. Czyli chyba wszystko jest OK.
natomiast kąt zapłonu na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika waha się między 11, a 15 stopni. (kolejno fazy 11*, 12,3*; 13,5; 14,3*; 15*, 15,8; - takie wartości zapamietałem.) Czy kąt na biegu jałowym ma mieć stałą wartość??
Bardzo proszę o ocenę.
Przeprowadziłem próbę napinaczy oraz próbe kąta zapłonu
Napinacze na biegu jałowym mają po 0* czasami na 3 kratce wyskoczy -1, natomiast podczas przyspieszenia mają po 21, czasami na 3 kratce jest 20. Czyli chyba wszystko jest OK.
natomiast kąt zapłonu na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika waha się między 11, a 15 stopni. (kolejno fazy 11*, 12,3*; 13,5; 14,3*; 15*, 15,8; - takie wartości zapamietałem.) Czy kąt na biegu jałowym ma mieć stałą wartość??
Bardzo proszę o ocenę.
dodam jako ciekawostke - http://sklep.gawex.com.pl/product.php?i ... &id_lang=3
jest niesprawiedliwosc dla posiadaczy V6
jest niesprawiedliwosc dla posiadaczy V6
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tutaj jest bez zmiennych faz rozrządu , dlatego taka cena--RaDeK-- pisze:No dokładnie... kurcze, tutaj 170 zł a u nas???.....
Tutaj masz z fazatorem http://sklep.gawex.com.pl/product.php?id_product=57 - cena zgoła inna, ale wiadomo jak jest, koszt produkcji taki sam, ale target docelowy nowego auta inny, dlatego do 4-ro cylindrówki, tyle, do 6-cio ileś tam, a do 8-ki prawie 2 klocki w ASO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
ja też mam problem ze stukaniem tylko że jeżeli zepne na krótko ten napinacz łancuszka w głowicy to wszystko cichnie i chodzie bardzo ładnie łańcuszek i napinacz jest ok wiec to może być coś z prądem a i wyskakuje mi błąd b1530 i pisze zwarcie do masy,a czy pasuje pompa oleju z silnika 2.4 do mojego ??? z góry dziekuje za odpowiedz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
jeżeli zrobie tak że wtykne dodatkowy kabelek do tej kostki do kabla minusowego i podłącze go do masy wtedy się te napinacze napinają to silnik ładnie chodzi i wtedy wyskakuje błąd p1530 przestawienie wałka nr2 zwarcie do masy a jeżeli odłącze ten dodatkowy kabelek to nie ma błędów tylko wtedy klekocze jak diesel