Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[V6] napinacze łańcucha rozrządu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 25 maja 2011, 23:23

sleppy pisze:Tutaj cytat ze znanego programu:
chodzi o else?

gietek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 01 wrz 2009, 08:30
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gietek » 31 maja 2011, 18:48

no to u mnie się wyjaśniło ze słabym napinaczem, leje się ze skubańca a ślizgi połamane <wnerw> , teraz tylko decyzja czy kupować ten z allegro za 900 zł czy oryginał....? załamka :|

napinacz wymieniony na używany za 300 zł z 2.7 Bit, do tego uszczelki. zaworki oraz łańcuch zostały stare, oba napinacze teraz pracuję idealnie, równiutko wskakują na 22 podczas przyspieszania, kąt wyprzedzenia zapłonu utrzymuje się w okolicach 15 st. więc wszytko jest OK., nie wiem ile pociągnie ten zestaw, ale chyba pluł bym sobie w brodę gdybym wywalił 1800 zł. za nowy napinacz.
w przyspieszeniu czuć minimalną różnicę w dolnym zakresie obrotów.

Awatar użytkownika
ZiBi1100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 06 cze 2009, 13:46
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: ZiBi1100 » 14 cze 2011, 20:56

ZiBi1100 pisze:Panowie, a jak sprawdzić te napinacze i nastawnik czy co tam jeszcze trzeba odnośnie tych wałków w głowicy w motorze ASN 3.0, bo chętnie sobie sprawdzę jak to u mnie działa na komputerku :>
okazuje się że silnik ASN nie ma żadnych łańcuszków w głowicy ani nastawnika, jest to całkowicie inny silnik niż np. 2.8
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM

Fontesen

Post autor: Fontesen » 28 cze 2011, 19:34

Witam panowie. Troszkę odgrzeję kotleta.
Przeprowadziłem próbę napinaczy oraz próbe kąta zapłonu
Napinacze na biegu jałowym mają po 0* czasami na 3 kratce wyskoczy -1, natomiast podczas przyspieszenia mają po 21, czasami na 3 kratce jest 20. Czyli chyba wszystko jest OK.

natomiast kąt zapłonu na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika waha się między 11, a 15 stopni. (kolejno fazy 11*, 12,3*; 13,5; 14,3*; 15*, 15,8; - takie wartości zapamietałem.) Czy kąt na biegu jałowym ma mieć stałą wartość??
Bardzo proszę o ocenę.

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 02 sie 2011, 09:31

dodam jako ciekawostke - http://sklep.gawex.com.pl/product.php?i ... &id_lang=3
jest niesprawiedliwosc dla posiadaczy V6

Fontesen

Post autor: Fontesen » 02 sie 2011, 20:41

No dokładnie... kurcze, tutaj 170 zł a u nas???.....

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 03 sie 2011, 09:54

--RaDeK-- pisze:No dokładnie... kurcze, tutaj 170 zł a u nas???.....
Tutaj jest bez zmiennych faz rozrządu :(, dlatego taka cena :)

Tutaj masz z fazatorem http://sklep.gawex.com.pl/product.php?id_product=57 - cena zgoła inna, ale wiadomo jak jest, koszt produkcji taki sam, ale target docelowy nowego auta inny, dlatego do 4-ro cylindrówki, tyle, do 6-cio ileś tam, a do 8-ki prawie 2 klocki w ASO :)

b=l=a=z=e=j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
Lokalizacja: kępno

Post autor: b=l=a=z=e=j » 07 sie 2011, 00:53

ja też mam problem ze stukaniem tylko że jeżeli zepne na krótko ten napinacz łancuszka w głowicy to wszystko cichnie i chodzie bardzo ładnie łańcuszek i napinacz jest ok wiec to może być coś z prądem a i wyskakuje mi błąd b1530 i pisze zwarcie do masy,a czy pasuje pompa oleju z silnika 2.4 do mojego ????? z góry dziekuje za odpowiedz

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 12 sie 2011, 12:46

Co to znaczy zepnę na krótko??
Błąd wskazuje na uwalony selenoid sterujący przestawiaczem, niestety z tego co wiem (może do V6 jest inaczej) dostępny tylko w komplecie z napinaczem :(

b=l=a=z=e=j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
Lokalizacja: kępno

Post autor: b=l=a=z=e=j » 14 sie 2011, 15:45

zepne na krótko znaczy że z tej kostki od napinacza od strony kierowcy wtykam kabelek pod minus i go przyłoże do masy do nic nie stuka a jak sprawdzić czy napinacz jest sprawny??

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 14 sie 2011, 16:34

b=l=a=z=e=j, bez sensu jest sie powtarzac, w tym temacie jest wszystko opisane jak sprawdzic, gdzie sprawdzic i jakie prawidlowe parametry powinien miec. po prostu cofnij sie kilka stron wstecz.

jak nie wyskakuje ci blad o przekazniku J17, to raczej zawor elektromagnetyczny diabli wzieli.

b=l=a=z=e=j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
Lokalizacja: kępno

Post autor: b=l=a=z=e=j » 14 sie 2011, 20:29

a to mógł byś mi powiedzieć gdzie jest ten elektrozawór

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 14 sie 2011, 20:34

b=l=a=z=e=j, to jest wlasnie to, gdzie sie wpina wtyczke w nastawniku faz rozrzadu. zasilanie do tych nastawnikow wysylane jest z przekaznika J17. podepnij kompa i sprawdz jakie dokladnie masz bledy i czy wsrod nich jest J17.

b=l=a=z=e=j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
Lokalizacja: kępno

Post autor: b=l=a=z=e=j » 14 sie 2011, 20:42

jeżeli zrobie tak że wtykne dodatkowy kabelek do tej kostki do kabla minusowego i podłącze go do masy wtedy się te napinacze napinają to silnik ładnie chodzi i wtedy wyskakuje błąd p1530 przestawienie wałka nr2 zwarcie do masy a jeżeli odłącze ten dodatkowy kabelek to nie ma błędów tylko wtedy klekocze jak diesel

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 16 sie 2011, 10:05

Sprawdź vagiem grupę 090 i 093 na jałowym, podaj wyniki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga