[A6 C6 2.4] jak droga eksploatacja?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:06
- Lokalizacja: lubelskie/Międzyrzec Podlaski
to musze Wam powiedzieć, ze skutecznie wybiliście mi z głowy ten samochód
najbliższy serwis jest oddalony ode mnie o około 130 km, nastepny jest 150 km ode mnie. Zebym z byle g... musiał za każdym razem tam jechać;) Zycia mi nie starczy chyba pokój musieliby mi tam wynająć, bo chyba bym tam zamieszkał hehe
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
najbliższy serwis jest oddalony ode mnie o około 130 km, nastepny jest 150 km ode mnie. Zebym z byle g... musiał za każdym razem tam jechać;) Zycia mi nie starczy chyba pokój musieliby mi tam wynająć, bo chyba bym tam zamieszkał hehe
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
mam c6 pięć miesięcy ,zagazowałem go odrazu spala max 14 l gazu. narazie nic nie dokładam zrobione 20000 km. jedyny koszt to cewka 120 zł na allegro ,zastanawiałem się trzy miesiące czy diesla czy benzynke ,po opiniach nie tylko na klub a6 stwierdziłem że 2.4 to najlepszy silnik. jestem bardzo zadowolony
Witam
Temat zakończony w 2011 a mamy już 2015 więc może coś o kosztach tym razem czy nadal jest tak żle Bo co czytam o tym silniku to w latach od właśnie 2011 do 2013 a jednak 2 lata mineły a nawet 4 więc może już coś lepiej jest lub gorzej ? Bardzo mi się podoba i chcę C6 w 2.4 lecz wszystcy odradzają bym kupił C5 4.2. Panowie i panie jak to jest z tymi kosztami na chwilę obecną. Bo szkoda bym miał 30tyś i kupił C5 za 20 czy 18.
Chcę zrobić sobie koszty części tych aut i porównać np. klocki, tarcze, zawiieszenie i tak dalej. A jak ktoś się orientuje to ile trzeba dać za wymiane rozrządu czyli 4 łańcuchy, 4 napinacze, 2 wariatory faz rozrządu ? Chodzi mi o to by to zrobić raz a pożądnie by było jak to piszą zaś na 200tyś km chyba. Bo nie jeżdzę agresywnie a w 8 lat ostatnim autkiem zrobiłem 100000tyś km więc te bym chciał na też tyle lat jak nie więcej
Czy jest sens szukać te C6 czy wybić se z głowy i kupić C5 ale na full-u pełnym a i tak jeżdzić z niesmakiem.
Temat zakończony w 2011 a mamy już 2015 więc może coś o kosztach tym razem czy nadal jest tak żle Bo co czytam o tym silniku to w latach od właśnie 2011 do 2013 a jednak 2 lata mineły a nawet 4 więc może już coś lepiej jest lub gorzej ? Bardzo mi się podoba i chcę C6 w 2.4 lecz wszystcy odradzają bym kupił C5 4.2. Panowie i panie jak to jest z tymi kosztami na chwilę obecną. Bo szkoda bym miał 30tyś i kupił C5 za 20 czy 18.
Chcę zrobić sobie koszty części tych aut i porównać np. klocki, tarcze, zawiieszenie i tak dalej. A jak ktoś się orientuje to ile trzeba dać za wymiane rozrządu czyli 4 łańcuchy, 4 napinacze, 2 wariatory faz rozrządu ? Chodzi mi o to by to zrobić raz a pożądnie by było jak to piszą zaś na 200tyś km chyba. Bo nie jeżdzę agresywnie a w 8 lat ostatnim autkiem zrobiłem 100000tyś km więc te bym chciał na też tyle lat jak nie więcej
Czy jest sens szukać te C6 czy wybić se z głowy i kupić C5 ale na full-u pełnym a i tak jeżdzić z niesmakiem.
- ratchet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lip 2014, 15:39
- Moje auto: S6 Plus C4
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Wrocław
Koszt cześci do rozrządu to około 4-4,5k plus robocizna, w aso lekko krzykną myśle 2-3k. Jak masz dobrego mechanika to ogarnie to za połowe.
Mam c6 od roku założyłęm gaz zaraz po zakupie (4k za sekwencje, butla w kole, korek pod klapka dokecany, realnie wchodzi 56 litrów, spalanie trasa średnio 11l/100km (minimalne wyliczone 10,3l/100km), w mieście około 14l.
Wymiana oleju z filtrami do 300 pln (sam wymieniam co 15k km).
Termostat z aso 320 pln (sam wymienialem).
Koło pasowe sprężarki klimatyzacji 350 zł (sam wymienialem).
Komplet świec NGK około 200 (sam wymienialem).
Ubezpieczenie ac/oc 1470 w 12 ratach
Po za tym, odpukać, wszystko gra i mam nadzieję będzie grać jak najdłużej
A przebieg przy zakupie 168 teraz 192, raczej z tego co czytałem nie polecam multitronica
Mam c6 od roku założyłęm gaz zaraz po zakupie (4k za sekwencje, butla w kole, korek pod klapka dokecany, realnie wchodzi 56 litrów, spalanie trasa średnio 11l/100km (minimalne wyliczone 10,3l/100km), w mieście około 14l.
Wymiana oleju z filtrami do 300 pln (sam wymieniam co 15k km).
Termostat z aso 320 pln (sam wymienialem).
Koło pasowe sprężarki klimatyzacji 350 zł (sam wymienialem).
Komplet świec NGK około 200 (sam wymienialem).
Ubezpieczenie ac/oc 1470 w 12 ratach
Po za tym, odpukać, wszystko gra i mam nadzieję będzie grać jak najdłużej
A przebieg przy zakupie 168 teraz 192, raczej z tego co czytałem nie polecam multitronica
Tak wiem co do multitronica. A c do reszty to bardzo dziękuję bo w końcu dostałem konkretną odpowiedz i coraz bardziej przekonuje się do tego auta, bo piszą bym wybrał C5 chodź to nie to samo co C6. Dziś oglądałem tylko i przymierzałem się do C6 ale w 2.0 TDI i przepiękne autko ale chcę tylko i wyłącznie 2.4.
Przepiękna wersja lecz żeby była w benzynie to jeszcze dziś bym zabrał.
http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-s-line ... y6cX3.html
ratchet a pytanko co do elektryki wszystko masz ok ? czy są jakieś problemy ?
Przepiękna wersja lecz żeby była w benzynie to jeszcze dziś bym zabrał.
http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-s-line ... y6cX3.html
ratchet a pytanko co do elektryki wszystko masz ok ? czy są jakieś problemy ?
- ratchet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lip 2014, 15:39
- Moje auto: S6 Plus C4
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Wrocław
Elektryka póki co bez zarzutu, po zakupie nie działało gniazdo zapalniczki przy podłokietniku okazało się że bezpiecznik . Później zauważyłem że jedno pokrętło nawiewów nie świeci - delikatnie zsunięta spinka... Podłączone mam cb i antyradar do gniazda zapalniczki z tyłu...
Mam fabrycznie bluetooth, podświetlanie ambient, zamontowałem MMI bo mi brakowało MP3 więc troche tego ustrojstwa jest - nie zauważyłem żadnych problemów, oby jak najdłużej
aaa swojej szukałem rok i tak nie udało się znaleść wszystkiego co chciałem (np. brak rolety i parktornika z przodu...) a że chciałem szyberdach to było dodatkowe wyzwanie, ostatnio nawet na forum sie pojawiła ciut lepsza właśnie z szyberdachem i 2.4 tyle że kolejny rok później.... więc życzę wytrwałości i cierpliwości a znajdziesz
Mam fabrycznie bluetooth, podświetlanie ambient, zamontowałem MMI bo mi brakowało MP3 więc troche tego ustrojstwa jest - nie zauważyłem żadnych problemów, oby jak najdłużej
aaa swojej szukałem rok i tak nie udało się znaleść wszystkiego co chciałem (np. brak rolety i parktornika z przodu...) a że chciałem szyberdach to było dodatkowe wyzwanie, ostatnio nawet na forum sie pojawiła ciut lepsza właśnie z szyberdachem i 2.4 tyle że kolejny rok później.... więc życzę wytrwałości i cierpliwości a znajdziesz
Ja swoją kupiłem z 192k na liczniku obecnie mam 211k.
przez caly okres zapłacilem
1000zl - polerka, klocki, filtry i olej
30 zl - opaska przy zbiorniczku z plynem do wspomagania + plyn
300 zl - olej + filtr
Mam avanta więc typowo w zimie poszedł wężyk do tylnego spryska - póki co nie naprawiony
Jeżeli nie walnie Ci rozrząd to (póki co) uważam, że eksploatacja auta jest na akceptowalnym poziomie. Oczywiście polecam dobre LPG. Ja założyłem dopiero po roku jeżdzenia i to chyba był największy błąd
przez caly okres zapłacilem
1000zl - polerka, klocki, filtry i olej
30 zl - opaska przy zbiorniczku z plynem do wspomagania + plyn
300 zl - olej + filtr
Mam avanta więc typowo w zimie poszedł wężyk do tylnego spryska - póki co nie naprawiony
Jeżeli nie walnie Ci rozrząd to (póki co) uważam, że eksploatacja auta jest na akceptowalnym poziomie. Oczywiście polecam dobre LPG. Ja założyłem dopiero po roku jeżdzenia i to chyba był największy błąd
Ja też rozglądam się powoli za taką maszyną 2,4 177km do założenia lpg. Powiedzcie mi ile kosztuje dobra instalacja do tego auta? 3000tyś starczy? Jednak jeszcze biorę pod uwagę bmw e60 525i 218km też się nadaje do lpg i jedzie lepiej od audi a do tego mniej pali. Jedyny problem to chyba droższa ekspoatacja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga