Tak, dokładniesohers pisze:A6 C6 napęd tylko na przednią oś to multi a z napedem quattro tip-tronik ?
[A6 C6 2.4] jak droga eksploatacja?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Szukam i szukam właśnie automata w Q i ciężko widze że będzie znaleźć coś pod siebieMazdomania pisze:Tak, dokładniesohers pisze:A6 C6 napęd tylko na przednią oś to multi a z napedem quattro tip-tronik ?
Szkoda że tak mało jest ich na rynku w B lub B+lpg i 2.4 no ale mam nadzieję że znajdę wkońcu moja perełkę
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Ah no teraz to się załamałem 
Więc reasumując 2,4B w C6 jest Q jest tylko manualne
Automat C6 występuje tylko na przednią oś i są to multi i Tip ?
Szkoda kurcze bo miałem nadzieję na Q z automatem
Ale skoro nie ma trzeba pomyśleć co wybrać
To może zapytam jeszcze jak odróżnić multi o Tipa ?
Więc reasumując 2,4B w C6 jest Q jest tylko manualne
Automat C6 występuje tylko na przednią oś i są to multi i Tip ?
Szkoda kurcze bo miałem nadzieję na Q z automatem
Ale skoro nie ma trzeba pomyśleć co wybrać
To może zapytam jeszcze jak odróżnić multi o Tipa ?
Było: Laguna II 1,9Dci 120km 2001
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Taksohers pisze:Więc reasumując 2,4B w C6 jest Q jest tylko manualne
Nie. Na przednią oś są tylko multisohers pisze:Automat C6 występuje tylko na przednią oś i są to multi i Tip ?
To musisz szukać większego silnika. Przed liftem 3.2 lub 4.2, po lifcie najmniejsze jest 2.8.sohers pisze:Szkoda kurcze bo miałem nadzieję na Q z automatem![]()
Ośka= multi, Q=tipsohers pisze:To może zapytam jeszcze jak odróżnić multi o Tipa ?
Multi ma 7 "wirtualnych" biegów, tip ma ich 6.
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
No tak tylko to już wtedy tradycyjny manual 
A jeszcze tak zapytam dla zaspokojenia mojego małego mózgu , w 2.4B nie ma po prostu TipTronika tak?
Chciałbym jeszcze zapytać jak to jest naprawdę czy multi sa aż tak awaryjne? bo czytałem w innym poscie ze nie aż tak tylko koszta wielkie
jak to jest naprawdę?
A jeszcze tak zapytam dla zaspokojenia mojego małego mózgu , w 2.4B nie ma po prostu TipTronika tak?
Chciałbym jeszcze zapytać jak to jest naprawdę czy multi sa aż tak awaryjne? bo czytałem w innym poscie ze nie aż tak tylko koszta wielkie
Było: Laguna II 1,9Dci 120km 2001
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- milkes
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 71
- Rejestracja: 03 cze 2009, 19:21
- Lokalizacja: Sulechów k/ZG oraz / Irl
[quote=Chciałbym jeszcze zapytać jak to jest naprawdę czy multi sa aż tak awaryjne? bo czytałem w innym poscie ze nie aż tak tylko koszta wielkie
jak to jest naprawdę?[/quote]
skrzynia multi nie jest az taka zla jak wszedzie pisza, jak sie dba i na czas wymienia olej, to wytrzyma tym bardziej, ze 2.4 177ps to nie jest jakas kosmiczna moc. Chodzi mi o to ze multi nie jest wytrzymala na duze momenty obrotowe i bez katowania bedzie spoko. Koles w C5 1.8T zjechal na multi ponad 200k majac juz przebieg 160k i dala rade bez remontow, tylko serwis na czas robiony. Drugi znajomy zalozyl multi do C6 2.0TDia, a potem do 2.7Tdi i spokojnie sobie jezdzi. Spalanie mu wyraznie spadlo na trasie bo obroty sa duzo nizsze niz z manualem. Problemem jest kwestia ewentualnych usterek, ktore moga sie zdarzyc i moga pociagnac za kieszen. Manual reasumujac wyjdzie taniej w uzytkowaniu bo z nimi przewaznie nic sie nie dzieje.
skrzynia multi nie jest az taka zla jak wszedzie pisza, jak sie dba i na czas wymienia olej, to wytrzyma tym bardziej, ze 2.4 177ps to nie jest jakas kosmiczna moc. Chodzi mi o to ze multi nie jest wytrzymala na duze momenty obrotowe i bez katowania bedzie spoko. Koles w C5 1.8T zjechal na multi ponad 200k majac juz przebieg 160k i dala rade bez remontow, tylko serwis na czas robiony. Drugi znajomy zalozyl multi do C6 2.0TDia, a potem do 2.7Tdi i spokojnie sobie jezdzi. Spalanie mu wyraznie spadlo na trasie bo obroty sa duzo nizsze niz z manualem. Problemem jest kwestia ewentualnych usterek, ktore moga sie zdarzyc i moga pociagnac za kieszen. Manual reasumujac wyjdzie taniej w uzytkowaniu bo z nimi przewaznie nic sie nie dzieje.
good enough to worry Merc and Beemer
milkes dziękuję za odpowiedź, natomiast martwi mnie fakt że tak jak piszesz po przejechaniu 200k nic się nie dzieje to pocieszające lecz ja ze względu na budżet muszę szukać rocznika 2004-2006 max i przebiegi tam sa różne przeważnie 200tyś-250tyś i więcej, i to mnie smuci troszkę i odstrasza
Ale zakładam że mam taka c6n z multi powiedzcie jaki koszt jest podstawowego serwisu olej filtry i co tam jeszcze trzeba zmienić?
dziękuję
edit
znalazłem takie ogłoszenie
http://allegro.pl/show_item.php?item=57 ... bc735ed8a3
180tyś a już sterownik po regeneracji
o ile przebieg jest prawdziwy 
Ale zakładam że mam taka c6n z multi powiedzcie jaki koszt jest podstawowego serwisu olej filtry i co tam jeszcze trzeba zmienić?
dziękuję
edit
znalazłem takie ogłoszenie
http://allegro.pl/show_item.php?item=57 ... bc735ed8a3
180tyś a już sterownik po regeneracji








