[quote=Chciałbym jeszcze zapytać jak to jest naprawdę czy multi sa aż tak awaryjne? bo czytałem w innym poscie ze nie aż tak tylko koszta wielkie

jak to jest naprawdę?[/quote]
skrzynia multi nie jest az taka zla jak wszedzie pisza, jak sie dba i na czas wymienia olej, to wytrzyma tym bardziej, ze 2.4 177ps to nie jest jakas kosmiczna moc. Chodzi mi o to ze multi nie jest wytrzymala na duze momenty obrotowe i bez katowania bedzie spoko. Koles w C5 1.8T zjechal na multi ponad 200k majac juz przebieg 160k i dala rade bez remontow, tylko serwis na czas robiony. Drugi znajomy zalozyl multi do C6 2.0TDia, a potem do 2.7Tdi i spokojnie sobie jezdzi. Spalanie mu wyraznie spadlo na trasie bo obroty sa duzo nizsze niz z manualem. Problemem jest kwestia ewentualnych usterek, ktore moga sie zdarzyc i moga pociagnac za kieszen. Manual reasumujac wyjdzie taniej w uzytkowaniu bo z nimi przewaznie nic sie nie dzieje.