Jest drogi jak robisz w AsOdziadson1 pisze:no to tak jak czytałem rozrząd jest masakrycznie drogi, reszta ujdzie..
[A6 C6 2.4] jak droga eksploatacja?
- sosna
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 486
- Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
- Kontakt:
-
Gość.
Nastawniki to tylko w ASO(jakośc najpewniejsza) i tam cena no troszke od kilku stówek do ponad 2 tys w zależności od rodzaju.Zawieszenie to trudne pytanie bo wszystko zalezy od tego czy latasz po autostradach czy po miejskich dziurach czy tez czesto po lesie na ryby itp.dziadson1 pisze:ile te wtryski i nastawnik kosztują? a zawieszenie wytrzymałe jest? ile tak średnio wytrzymuje? 100tyś?
-
kamil666
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Faktycznie racja przepraszam. To grupa benzynowaratchet pisze:Wtryski to nie bolączka w 2.4... nastawnika turbo też bym raczej sie w 2.4 niedoszukal
to moje niedopatrzenie.
Trochę droższy rozrząd od diesla ze względu na wariatory, ale to w zależności w jakim są stanie. Gorszy automat multitronic i tyle chyba.
-
Iceman2003
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Witam, widzę że w tym roku temat się mocno odświeżył i zainteresowanie a6 c6 2.4 wzrosło 
Mam na imie Alek i jak wiele osób które tu trafiły ja także jestem zainteresowany zakupem tego auta z gazem oczywiście
i także mam pytanie jaki wariant wybrać, manual quattro? automat quattro? kurcze mam dylemat bo robię rocznie 30tys kilometrów (przynajmniej na ten moment ze względów zawodowych
Bardzo lubie jeździć automatem choć mam manuala lagunę 2 z dieslem 1.9 ale ale od czasu do czasu pożyczam a6 c5 quattro 2.5TD (pożeracz ropki
) w automacie i się mi bardzo spodobała jazda automatem
ale do rzeczy jak się sprawują automaty jakie koszty eksploatacji czy awaryjne itp. czy lepiej kupić manual i mieć temat z bańki? Oczywiście o kosztach rozrządu i kolektora już czytałem i nie których problemach to w sumie troszkę mnie rozrząd zniechęca ale no ostatecznie jakoś się przeżyje
Może są jeszcze jakieś niuanse o których nie było w temacie jeszcze?
dziękuję bardzo za odpowiedzi i nakierowanie mnie na właściwy tor myślenia
Mam na imie Alek i jak wiele osób które tu trafiły ja także jestem zainteresowany zakupem tego auta z gazem oczywiście
Bardzo lubie jeździć automatem choć mam manuala lagunę 2 z dieslem 1.9 ale ale od czasu do czasu pożyczam a6 c5 quattro 2.5TD (pożeracz ropki
ale do rzeczy jak się sprawują automaty jakie koszty eksploatacji czy awaryjne itp. czy lepiej kupić manual i mieć temat z bańki? Oczywiście o kosztach rozrządu i kolektora już czytałem i nie których problemach to w sumie troszkę mnie rozrząd zniechęca ale no ostatecznie jakoś się przeżyje
dziękuję bardzo za odpowiedzi i nakierowanie mnie na właściwy tor myślenia
Było: Laguna II 1,9Dci 120km 2001
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie wiem jak to było w poliftowych ale wcześniej tip występował również w ośce wymiennie z multi. natomiast na pewno w q występował tylko i wyłacznie tip.ratchet pisze:Generalnie zasada taka, napęd quattro = tip tronic, naped na jedną ośke = multiŁopatki występowały i w jednym i w drugim, w multi nie zawsze ale jednak (proszę o poprawę jeśli się mylę
)
- ratchet
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 182
- Rejestracja: 13 lip 2014, 15:39
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Wrocław
A to tylko jeszcze gorzej grzałka... Generalnie na oko ciężko odróżnić.
Znalazłem taką wypowiedź:
Czyli w C6 multi powinny mieć 7 'przełożeń' a tip 6 i tak to można próbować sprawdzać.na pierwszy rzut oka można rozróżnić czy to multi czy tip mianowicie odpalasz przełączasz skrzynie na tryb tipa i do rocznika 2004 w tipie masz 5 biegów a w multi 6 później w tipie jest 6 biegow w multi 7
na dodatek jeśli jest Q to jest to na 100% TIP
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
zatem z wypowiedzi wnioskuję że A6 C6 napęd tylko na przednią oś to multi a z napedem quattro tip-tronik ? więc jeśli automat to tylko Q ? 
A jakie koszty eksploatacyjne? olej filtry ? co ile zmiany ? nie wiem o co jeszcze zapytać wiec proszę podpowiadac na co warto zwracać uwagę podczas zakupu
Bardzo dziękuję
A jakie koszty eksploatacyjne? olej filtry ? co ile zmiany ? nie wiem o co jeszcze zapytać wiec proszę podpowiadac na co warto zwracać uwagę podczas zakupu
Bardzo dziękuję
Było: Laguna II 1,9Dci 120km 2001
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004
Jest: Audi A6 C6 2,4B 177km 2004









