Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 11 kwie 2011, 14:32

ZelvaBOi,
myslisz, ze luzna dzwigienka moze byc takze przyczyna bledu..??
Ze ten luz wylapie ECU..??

Bo jesli tak.. to nie tylko trzeba bedzie zabezpieczyc przed spadaniem.. ale i zlikwidowac powstale luzy.

Ja na chwile obecna skupilem sie na zapobieganiu spadania <uoee>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 11 kwie 2011, 14:48

ZelvaBOi, a to dziwne, bo u mnie na tyle luzne jest, ze wypada swobodnie.. ale jak ostatanio zalozylem to przejechalo ponad 1k km i dopiero ponownie wypadlo. Ale blad znikl.

Skoro Ty masz luzy.. a nie spada.. a blad masz
Ja mam luzy, ale po zalozeniu nie ma bledu... to jestem <szok>

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 11 kwie 2011, 14:54

ZelvaBOi,
w jaki sposob naprawiles..?? Nadlewales cos na waleczek..?? :)
Czesc lubia psuc sie parami.. w V6 to standard :p ;p

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 11 kwie 2011, 15:57

ZelvaBOi,
wymontowales dzwigienke.. czy na waleczku nakladales..??

Ktrora srednice/element obrabiales..?? :>

Awatar użytkownika
azad-der-boss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 118
Rejestracja: 14 mar 2010, 19:16
Lokalizacja: Bogacica/Dachau

Post autor: azad-der-boss » 11 kwie 2011, 17:59

ZelvaBOi pisze:pama, dokladnie - klej dwuskladnikowy lejesz i pozniej drobnoziarnistym papierem obrabiasz do wlasciwego rozmiaru.

taki byl tez mĂśj pomysl... ;p

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1264
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 15 kwie 2011, 13:02

no i panowie.. pomysl ze STARLock'iem wzial w leb...

sadzilem, ze waleczek wystaje troche poza ramie (oczko) i da sie od tej strony zablowkoac, zeby nie spadalo... a jedna.. to jest kuleczka.. i przychodzace oczko od dzwigienki przykrywa cala kulke.. nie ma miejsca na podkladke zabezpieczajaca.. :[

patent z klejem A+B wydaje sie byc najlepszy.. ale wpadlem na pomysl, ze mozna by scisnac oczko jakas opaska zaciskowa :)
Obrazek

w miejscu, gdzie jest czerwona linia, dzigienka(oczko) jest rozciete... tutaj nalezaloby scisnac.. mysle, ze zmiana rozmiaru o 1mm juz pomoze.. <luzik>

musze teraz znalez taka mala opaske.. <szok>

szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szynszyl » 15 kwie 2011, 20:54

Opaska nie zda egzaminu, próbowałem. Zrobiłem ostatecznie tak: przewierciłem w miejscu gdzie jest ta szczelina która można scisnąć, z jednej strony 2mm z drugiej 3mm i malutki wkręt sciąga i zaciska się cięgno na kulce. I nawet daje się kręcić po założeniu, także zakładasz z luzem i następnie skręcasz aby chodziło na ciasno. Już tak kilka miesięcy jeżdze i spoko.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led

zbi9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:59
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: zbi9 » 25 kwie 2011, 19:24

Zamiast opaski można użyć drutu!
Ja najpierw "główkę" cięgna ścisnąłem delikatnie w imadle, a następnie nawinąłem cienki drut, ciasno, zwój koło zwoju na długości rozcięcia w plastiku cięgna.
Na drugim kolektorze wymieniłem sterownik bez żadnej adaptacji. Jeżdżę już bez błędów (przynajmniej tych) już ponad 3 miesiące.

fanatic30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 26 lut 2011, 16:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: fanatic30 » 25 kwie 2011, 19:39

mógłby mi ktoś zapodać temat gdzie mógłbym zregenerować klapy oprócz trójmiasta? jak dla mnie trochę daleko jechać a nie ukrywam że bardziej bym wolał zajechać i wrócić w ten sam dzień.....nawet do Warszawy.
Mati

zbi9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:59
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: zbi9 » 25 kwie 2011, 20:47

a6-c6-wymiana-kolektorow-ssacych-w-siln ... t25955.htm

wojtek26 się chwalił, że umie, więc napisz do niego, ale ja na Twoim miejscu najpierw bym rozeznał w czym dokładnie tkwi problem.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 25 kwie 2011, 21:10

fanatic30 - zawsze możesz wysłać klapy kurierem, nie musisz przyjeżdżać do Gdańska :)
Musisz tylko wcześniej sprawdzić wszystkie błędy aby mieć pewność, że to standardowe uszkodzenie mechaniczne - 95% przypadków, a nie elektronika.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

fanatic30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 26 lut 2011, 16:21
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: fanatic30 » 11 maja 2011, 16:22

Piero pisze:fanatic30 - zawsze możesz wysłać klapy kurierem, nie musisz przyjeżdżać do Gdańska :)
Musisz tylko wcześniej sprawdzić wszystkie błędy aby mieć pewność, że to standardowe uszkodzenie mechaniczne - 95% przypadków, a nie elektronika.

koledzy potrzebuje jedno cięgno przepustnicy....uległo pęknięciu...może ktoś poradzi coś??
Mati

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 23 maja 2011, 11:57

Witam

Miałem taki błąd i mam z powrotem

1 Fault Found:
012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 153906 km
Time Indication: 0
Date: 2011.05.22
Time: 10:54:29

Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Torque: 39.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.84 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %

Readiness: 0 0 0 X 0

wykasowałem go, wczoraj pojechałem się przejechać i po przyjeździe przeskanowałem - błąd powrócił

Czy te klapki kolektora mogą być przyczyną tego błędu ?


Dodam jeszcze że robiłem taką próbę -
* na wyłączonym zapłonie gdy pociągam za cięgno z jednej i drugiej strony to klapka idzie do góry i dołu
* jak włączę zapłon to obydwie klapki idą samoczynnie do góry i tak zostają, po wyłączeniu zapłonu powracają na dół
mam wrażenie że po stronie pasażera są lekkie luzy na połączeniu cięgna z silniczkiem i klapką.

I czy to może być przyczyną tego błędu .

Jeszcze jedno, dzwoniłem dzisiaj do Gościa który montuje emulatory tych klapek, silniczka kolektora, koszt to 270 zł na jedną stronę, i każdy jest w stanie to sobie założyć sam tj.
ściąga się cięgno między silniczkiem a klapką i klapką ustawia się na sztywno na pól otwartą, ściąga się wtyczkę z silniczka i obcina się i w to miejsce montuje się emulator - kolory przewodów są jak fabryczne .
Po takiej modyfikacji nie ma żadnych błędów i spokój z klapkami .

Możliwość wysłania za pobraniem.

Pytałem się o skutki jakie mogą wyniknąć z takiej przeróbki - powiedział że zamontował tego dużo i nikt nie zgłaszał żadnych skutków ubocznych .

Może ktoś by się wypowiedział na temat takiej kombinacji.
Chyba się za dużo rozpisałem .

Pozdrawiam

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 23 maja 2011, 13:54

Nie podcieraj dupy szkłem.
Nie montuj żadnych emulatorów bo za kilkanaście tysięcy km będziesz miał wtryski do wymiany.
Napraw plastikowe kolektory ssące i będzie po problemie.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 24 maja 2011, 21:08

Witam
carlos666 pisze:Nie podcieraj dupy szkłem.
Nie montuj żadnych emulatorów bo za kilkanaście tysięcy km będziesz miał wtryski do wymiany.
Napraw plastikowe kolektory ssące i będzie po problemie.
carlos666

dzięki za radę - nie zakładam żadnych emulatorów, kolektory wymontowałem i jutro rano wysyłam do Gdańska - AZ AUTO SERWIS na regenerację.

Teraz dopiero zwróciłem uwagę że jesteś z Wałbrzycha, ja jestem z Nowej Rudy to ledwo 40 km .

Tylko jeszcze jedna sprawa gdzie i które kupić uszczelki, na aledrogo nie mogę nic znaleźć, gdzieś kiedyś tu na forum widziałem adres z częściami do Audi tylko teraz nie mogę nic znaleźć .

Pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja