[allroad C5 2.7 Biturbo 280 KM]
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
a wez sobie załoz tomasony tn 8 i 9 ew1 no te co masz porównaj w 19całach badz 18cali
[ Dodano: 2011-03-21, 16:53 ]
jeszce raz powtarzam zajrzec na stronke ktora podłaem sa galeriwe itp
[ Dodano: 2011-03-21, 16:53 ]
jeszce raz powtarzam zajrzec na stronke ktora podłaem sa galeriwe itp
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
yogibear1, dzięki kolego za linka. Fele sobie oglądnąłem i galerie również.
Fajne te felgi są, ale jakoś mi nie pasują do Allroada C5. W C6 dużo lepiej by się prezentowały. ÂŻeby taka felga miała prezencję, to trzeba by kupić w max. rozmiarze 19 cali, tylko, że tu cena kompletu jakichś sensownych opon 245/40/19 to ok. 5000 PLN. Do tego felgi pewnie ze 4 tysie, razem koło 9 000. Masakra jakaś
18 cali, to wybór zdecydowanie bardziej ekonomiczny.
Surowy, wiesz z odwrotnym kolorem byłby taki problem, że nie będzie mi się potem chciało rzeźbić tyle przy felgach. Trzeba drzeć lakier i polerować i potem jeszcze malować. Za dużo grzebania i nie będę miał tyle czasu na zabawę Sama zmiana koloru to dużo mniejszy wysiłek.
Sebastian855, próbowałem te malowane felgi wrzucić w oryginalnym kolorze, ale jest jeszcze gorzej
Panowie, dzięki za pomoc. Na dzień dzisiejszy zdecydowałem się zakupić drugi komplet używanych ori felg do Allroada (skręcanych) i oddam je do renowacji.
No chyba, że jeszcze zmienię zdanie <rotfl>
Fajne te felgi są, ale jakoś mi nie pasują do Allroada C5. W C6 dużo lepiej by się prezentowały. ÂŻeby taka felga miała prezencję, to trzeba by kupić w max. rozmiarze 19 cali, tylko, że tu cena kompletu jakichś sensownych opon 245/40/19 to ok. 5000 PLN. Do tego felgi pewnie ze 4 tysie, razem koło 9 000. Masakra jakaś
18 cali, to wybór zdecydowanie bardziej ekonomiczny.
Surowy, wiesz z odwrotnym kolorem byłby taki problem, że nie będzie mi się potem chciało rzeźbić tyle przy felgach. Trzeba drzeć lakier i polerować i potem jeszcze malować. Za dużo grzebania i nie będę miał tyle czasu na zabawę Sama zmiana koloru to dużo mniejszy wysiłek.
Sebastian855, próbowałem te malowane felgi wrzucić w oryginalnym kolorze, ale jest jeszcze gorzej
Panowie, dzięki za pomoc. Na dzień dzisiejszy zdecydowałem się zakupić drugi komplet używanych ori felg do Allroada (skręcanych) i oddam je do renowacji.
No chyba, że jeszcze zmienię zdanie <rotfl>
Wawryn, autko bardzo przyjemne, ale zależy jaki egzemplarz trafisz. Ja na dzień dobry musiałem wymienić przednie poduchy w zawieszeniu. Poza tym czeka mnie jeszcze wyjmowanie silnika, bo gdzieś mi ucieka ciśnienie z układu doładowania i wszystkie dostępne miejsca już wyeliminowałem. No ale poza tym to super, choć gdybym jeszcze raz miał kupować auto, to pewnie rozglądałbym się za jakąś S6 w avancie.
Wawryn, nie to, że nie polecam
Tak jak Surowy pisze - trzeba się liczyć z kosztami. Ja pomimo zapewnień sprzedawcy, że wszystko jest 100% sprawne i tak zakładałem, że do auta będę musiał dołożyć. Trochę już wsadziłem i jeszcze sporo włożę, ale z auta jestem zadowolony. Jeździ się mega wygodnie. Allroad z tym silnikiem pięknie się zbiera i daje możliwości do modów. Tego auta z mniejszym silnikiem bym nie brał.
Generalnie Allroad jest bardzo ok - ale koszty utrzymania większe niż "cywilnej" A6.
Pisałem, że gdybym jeszcze raz miał wybierać, to wybrałbym S6 w avancie, ale to tylko dlatego, że jak kupowałem Allroada, to nie wiedziałem, że takie coś jak S6, lub RS w ogóle istnieje
[ Dodano: 2011-03-22, 13:58 ]
No dobra, a co powiecie na to?
Tak jak Surowy pisze - trzeba się liczyć z kosztami. Ja pomimo zapewnień sprzedawcy, że wszystko jest 100% sprawne i tak zakładałem, że do auta będę musiał dołożyć. Trochę już wsadziłem i jeszcze sporo włożę, ale z auta jestem zadowolony. Jeździ się mega wygodnie. Allroad z tym silnikiem pięknie się zbiera i daje możliwości do modów. Tego auta z mniejszym silnikiem bym nie brał.
Generalnie Allroad jest bardzo ok - ale koszty utrzymania większe niż "cywilnej" A6.
Pisałem, że gdybym jeszcze raz miał wybierać, to wybrałbym S6 w avancie, ale to tylko dlatego, że jak kupowałem Allroada, to nie wiedziałem, że takie coś jak S6, lub RS w ogóle istnieje
[ Dodano: 2011-03-22, 13:58 ]
No dobra, a co powiecie na to?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
dla mnie pasuje ten samochod,a tak na marginesie to trzeba go do stanu fabrycznego doprowadzic,sprawdzic a dopiero pozniej mody robic.
a pneumatyka gada jak na razie?jaki masz przebieg?
[ Dodano: 2011-03-22, 18:05 ]
mniejszy to tylko 2,5tdi porazka.albo zaszalec 4.2 benzynka,innych nie bylo
a pneumatyka gada jak na razie?jaki masz przebieg?
[ Dodano: 2011-03-22, 18:05 ]
mniejszy to tylko 2,5tdi porazka.albo zaszalec 4.2 benzynka,innych nie bylo
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
yogibear1, mody które robię, robię przy okazji doprowadzania auta do porządku;-)
Na krawędziach dachu wychodziły mi parchy, więc trzeba było to zrobić. Jak już robiłem dach, to przy okazji pomalowałem wszystkie dokładki. Tak stargowałem cenę, że grzechem było by tego nie robić
Z felami kombinuję, bo nie mam felg ani opon na lato. Więc jak już kupować felgi, to takie, żeby być z nich zadowolonym. Ponieważ kupiłem używane felgi - chcę je oddać do renowacji. A jak już mają je malować, to przecież mogę od razu wybrać taki kolor jak mi pasuje. Coś w tym złego?
Co Twoim zdaniem powinienem zrobić z autem, zanim założę letnie felgi i opony?
Autko sprawuje się bardzo dobrze. Po wymianie przednich miechów nie mam żadnych problemów z zawieszeniem. Mam natomiast jakiś problem z ciśnieniem doładowania (powymieniałem w związku z tym sporo części), ale wiem o tym tylko dlatego, że robiłem logi dynamiczne. Gdyby nie te logi to nie miałbym pojęcia, że coś jest nie tak. Fura zbiera się od 0 do 100 km/h w jakieś 7s, czyli tak jak w danych.
Zaplanowałem wydzieranie silnika, ale nie śpieszy mi się z tym, bo jak już mówiłem autko śmiga jak trza. Niemniej jednak silnik będę wydzierał i wysyłał (sprawne) turbiny do regeneracji tylko i wyłącznie dla świętego spokoju. No i pasuje się uporać z tym uciekającym ciśnieniem doładowania
Najpoważniejszego moda - czyli wirusa na jakieś 300 KM zaplanowałem jak uporam się z ciśnieniem doładowania.
Pisząc, że "tego auta z mniejszym silnikiem bym nie brał" miałem na myśli Audi w ogóle, a nie tylko Allroada Poniżej 200 KM w takim aucie (dużym) to nie dla mnie
Auto ma przejechane 171 000 km.
Na krawędziach dachu wychodziły mi parchy, więc trzeba było to zrobić. Jak już robiłem dach, to przy okazji pomalowałem wszystkie dokładki. Tak stargowałem cenę, że grzechem było by tego nie robić
Z felami kombinuję, bo nie mam felg ani opon na lato. Więc jak już kupować felgi, to takie, żeby być z nich zadowolonym. Ponieważ kupiłem używane felgi - chcę je oddać do renowacji. A jak już mają je malować, to przecież mogę od razu wybrać taki kolor jak mi pasuje. Coś w tym złego?
Co Twoim zdaniem powinienem zrobić z autem, zanim założę letnie felgi i opony?
Autko sprawuje się bardzo dobrze. Po wymianie przednich miechów nie mam żadnych problemów z zawieszeniem. Mam natomiast jakiś problem z ciśnieniem doładowania (powymieniałem w związku z tym sporo części), ale wiem o tym tylko dlatego, że robiłem logi dynamiczne. Gdyby nie te logi to nie miałbym pojęcia, że coś jest nie tak. Fura zbiera się od 0 do 100 km/h w jakieś 7s, czyli tak jak w danych.
Zaplanowałem wydzieranie silnika, ale nie śpieszy mi się z tym, bo jak już mówiłem autko śmiga jak trza. Niemniej jednak silnik będę wydzierał i wysyłał (sprawne) turbiny do regeneracji tylko i wyłącznie dla świętego spokoju. No i pasuje się uporać z tym uciekającym ciśnieniem doładowania
Najpoważniejszego moda - czyli wirusa na jakieś 300 KM zaplanowałem jak uporam się z ciśnieniem doładowania.
Pisząc, że "tego auta z mniejszym silnikiem bym nie brał" miałem na myśli Audi w ogóle, a nie tylko Allroada Poniżej 200 KM w takim aucie (dużym) to nie dla mnie
Auto ma przejechane 171 000 km.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
a co jam powiedziec mam 193 ,prawdziwe hhehehe
[ Dodano: 2011-03-22, 20:21 ]
ale w przyszłosci moze cosik mocniejszego bedzie hheheeh
[ Dodano: 2011-03-22, 20:21 ]
ale w przyszłosci moze cosik mocniejszego bedzie hheheeh
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga