[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
-
canonarrow
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 07 mar 2009, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
Czyli mamy ustalone że Piero potrafi nam naprawić/poprawić BLB jest tylko jeden problem-odległości.... Dla mnie wycieczka do gda. jak na razie przekracza możliwości logistyczne.....
Może ma ktoś doświadczenie z wprowadzeniem moda w BLB u kogoś w dolnej części naszego Pięknego pozbawionego autostrad kraju....? 
Piękna jest :D
canonarrow kazdy dobry mechanik Ci to zrobi według tej listy
KLIK-SPRAWDZ! mój mechanik po przeczytaniu tego powiedział cytuje "..nie ma problemu...załatw tylko części..."
wiec myślę ze każdy mechanik który ma więcej pojęcia niż tylko podstawy to jest to w stanie ogarnąć, z tego co wiem to użytkownik Jaro4444 który przedstawił to w tym linku, był jednym z pierwszych, którzy później zaczęli oferowanie takich napraw.
KLIK-SPRAWDZ! mój mechanik po przeczytaniu tego powiedział cytuje "..nie ma problemu...załatw tylko części..."
wiec myślę ze każdy mechanik który ma więcej pojęcia niż tylko podstawy to jest to w stanie ogarnąć, z tego co wiem to użytkownik Jaro4444 który przedstawił to w tym linku, był jednym z pierwszych, którzy później zaczęli oferowanie takich napraw.
BRE. Nic się nie zatarło!!!
Witam. Ja mam silnik BRE
Tydzień temu jechałem moją A6 i zapaliła się czerwona kontrolka oil pressure. Każdy normalny kierowca gasi w takim przypadku samochód i laweta. Ja oczywiście tak zrobiłem i na warsztat. Oczywiście padła pompa, a tak konkretnie to jej napęd czyli wyrobiło się gniazdo na imbusik. Mechanik wymienił ten napęd(regeneracja gniazda). Silnik odpalił bez problemów, nie zatarło się turbo, nie zatarł się silnik. Wszystko działa bez zarzutu.
A jeżeli chodzi o szarpanie 1800-2000 obrotów to jak najbardziej intercooler. Pospawany i już nie szarpie.
Dobra rada dla wszystkich kierowców. Czerwone kontrolki nie są od parady. Jeżeli świeci to nie kombinujcie z dalszą jazdą tylko szukajcie przyczyny.
Pozdrawiam
Tydzień temu jechałem moją A6 i zapaliła się czerwona kontrolka oil pressure. Każdy normalny kierowca gasi w takim przypadku samochód i laweta. Ja oczywiście tak zrobiłem i na warsztat. Oczywiście padła pompa, a tak konkretnie to jej napęd czyli wyrobiło się gniazdo na imbusik. Mechanik wymienił ten napęd(regeneracja gniazda). Silnik odpalił bez problemów, nie zatarło się turbo, nie zatarł się silnik. Wszystko działa bez zarzutu.
A jeżeli chodzi o szarpanie 1800-2000 obrotów to jak najbardziej intercooler. Pospawany i już nie szarpie.
Dobra rada dla wszystkich kierowców. Czerwone kontrolki nie są od parady. Jeżeli świeci to nie kombinujcie z dalszą jazdą tylko szukajcie przyczyny.
Pozdrawiam
- azet
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
kolejny przykład potwierdzający jak bardzo "poprawione" są silniki BRE 
Najważniejsze, że auto już działa.
Najważniejsze, że auto już działa.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
canonarrow
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 07 mar 2009, 22:02
- Lokalizacja: Kraków
..Już rozmawiałem z moim mechanikiem - jeszcze czegoś takiego nie robił ale gotów się tego podjąć - pod warunkiem że jak odkręci miske to rzeczywiście bedzie jakieś ewidentne zużycie materii. Zacząłem sie więc rozglądać za częsciami i mam pytanie skąd wziąć komplet z jednego silnika w dobrym (czyt -pewnym) stanie i ile takie coś bedzie kosztowało....
[ Dodano: 2011-02-11, 23:40 ]
A jest tu ktoś ktoś z małopl. kto robił takiego moda?
[ Dodano: 2011-02-11, 23:40 ]
A jest tu ktoś ktoś z małopl. kto robił takiego moda?
Piękna jest :D
-
patryk4544
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 34
- Rejestracja: 04 lip 2010, 02:03
- Lokalizacja: Szczecin
-
patryk4544
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 34
- Rejestracja: 04 lip 2010, 02:03
- Lokalizacja: Szczecin
No to chyba moją niunię zaczyna dopadać zmora 2.0 TDI. Autko 3 dni stało pod gołym niebem i wczoraj podczas odpalania z pod maski dochodziły dziwne metaliczne dźwięki. Normalnie auto trzymam w garażu i nie ma takich problemów. Teraz pytanie. Czy to jest spowodowane tym, ze auto trochę zamarzło, czy zaczyna padać słynny zbierak?
SZOPEN









