Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
canonarrow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: canonarrow » 21 sty 2011, 23:23

Czyli mamy ustalone że Piero potrafi nam naprawić/poprawić BLB jest tylko jeden problem-odległości.... Dla mnie wycieczka do gda. jak na razie przekracza możliwości logistyczne..... :-| Może ma ktoś doświadczenie z wprowadzeniem moda w BLB u kogoś w dolnej części naszego Pięknego pozbawionego autostrad kraju....? :-(
Piękna jest :D

rener
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 26 lis 2010, 16:44
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: rener » 21 sty 2011, 23:38

canonarrow kazdy dobry mechanik Ci to zrobi według tej listy
KLIK-SPRAWDZ! mój mechanik po przeczytaniu tego powiedział cytuje "..nie ma problemu...załatw tylko części..."
wiec myślę ze każdy mechanik który ma więcej pojęcia niż tylko podstawy to jest to w stanie ogarnąć, z tego co wiem to użytkownik Jaro4444 który przedstawił to w tym linku, był jednym z pierwszych, którzy później zaczęli oferowanie takich napraw.

lider1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 29 sie 2009, 11:40
Lokalizacja: bytom

BRE. Nic się nie zatarło!!!

Post autor: lider1 » 04 lut 2011, 10:37

Witam. Ja mam silnik BRE
Tydzień temu jechałem moją A6 i zapaliła się czerwona kontrolka oil pressure. Każdy normalny kierowca gasi w takim przypadku samochód i laweta. Ja oczywiście tak zrobiłem i na warsztat. Oczywiście padła pompa, a tak konkretnie to jej napęd czyli wyrobiło się gniazdo na imbusik. Mechanik wymienił ten napęd(regeneracja gniazda). Silnik odpalił bez problemów, nie zatarło się turbo, nie zatarł się silnik. Wszystko działa bez zarzutu.
A jeżeli chodzi o szarpanie 1800-2000 obrotów to jak najbardziej intercooler. Pospawany i już nie szarpie.
Dobra rada dla wszystkich kierowców. Czerwone kontrolki nie są od parady. Jeżeli świeci to nie kombinujcie z dalszą jazdą tylko szukajcie przyczyny.
Pozdrawiam

agart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 maja 2010, 14:18
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: agart » 08 lut 2011, 11:19

lider1 a ile masz nabite tysiaków?

lider1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 29 sie 2009, 11:40
Lokalizacja: bytom

Post autor: lider1 » 08 lut 2011, 16:25

180tkm

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 08 lut 2011, 20:07

kolejny przykład potwierdzający jak bardzo "poprawione" są silniki BRE ;-)
Najważniejsze, że auto już działa.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

canonarrow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: canonarrow » 11 lut 2011, 23:30

..Już rozmawiałem z moim mechanikiem - jeszcze czegoś takiego nie robił ale gotów się tego podjąć - pod warunkiem że jak odkręci miske to rzeczywiście bedzie jakieś ewidentne zużycie materii. Zacząłem sie więc rozglądać za częsciami i mam pytanie skąd wziąć komplet z jednego silnika w dobrym (czyt -pewnym) stanie i ile takie coś bedzie kosztowało....

[ Dodano: 2011-02-11, 23:40 ]
A jest tu ktoś ktoś z małopl. kto robił takiego moda?
Piękna jest :D

patryk4544
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 04 lip 2010, 02:03
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patryk4544 » 15 lut 2011, 13:23

Kolego Pierro, jak sprawują się silniki 1.9 TDI w nowszych autach typu Golf V ?
Warto się nad tym autem zastanowić ?

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 15 lut 2011, 18:04

greg25,Nowa Oktawka z 1.9 ? 1.6 TDI widziałem , 2.0TDI słyszałem (kle,kle,kle <lol> ) ale 1.9 to chyba z jakiś mega zapasów z poczatków produkcji ?





___________
Pozdrawiam

patryk4544
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 04 lip 2010, 02:03
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patryk4544 » 17 lut 2011, 19:17

W takim razie kto teraz ''ogarnia temat'' i produkuje auta które nie mają takich problemów jak niemieckie cudeńka ?

Są jeszcze jakieś marki które jakościa choć troche nawiązują do aut z przed 10.. albo chociaż 7 lat?

jakub2010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2010, 18:45
Lokalizacja: poznan

Post autor: jakub2010 » 17 lut 2011, 19:40

NP. Pagani Zonda.

SZOPEN74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 27 lip 2009, 14:38
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: SZOPEN74 » 22 lut 2011, 12:35

No to chyba moją niunię zaczyna dopadać zmora 2.0 TDI. Autko 3 dni stało pod gołym niebem i wczoraj podczas odpalania z pod maski dochodziły dziwne metaliczne dźwięki. Normalnie auto trzymam w garażu i nie ma takich problemów. Teraz pytanie. Czy to jest spowodowane tym, ze auto trochę zamarzło, czy zaczyna padać słynny zbierak?
SZOPEN

kskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 15 kwie 2009, 15:10
Lokalizacja: Wwa

Post autor: kskup » 22 lut 2011, 13:10

SZOPEN74, na dwoje babka wróżyła... Nie szykuje Ci się jakaś wymiana rozrządu? Wtedy miałbyś dostęp, mógłbyś ocenić organoleptycznie. Ile masz km na szafie?

SZOPEN74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 27 lip 2009, 14:38
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: SZOPEN74 » 22 lut 2011, 13:55

Aktualnie mam 172k km, rozrząd wymieniony przy 128k km więc jeszcze daleka droga do wymiany. Przy automatycznym skanie VAGiem żadnych błędów nie pokazuje.
SZOPEN

kskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 15 kwie 2009, 15:10
Lokalizacja: Wwa

Post autor: kskup » 22 lut 2011, 19:02

Błędów żadnych Ci nie pokaze - to są uszkodzenia mechaniczne, dopiero jak się rozsypie - zobaczysz błąd Oil Pressure. Jak to zobaczysz, to obligatoryjnie stop, gasisz silnik i laweta/holowanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja