[C6 3.0TDI] Pytanie o wymiane rozrządu.
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Pewnie że można 

Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
części załatwiałem sam w DE koszt niecałe 1000 Euro.
robocizna ? tu mam problem bo robiłem przy okazji jeszcze przegląd i wymianę oleju w skrzyni.
Wychodzi za demontaż /montaż rozrządu i wymontowanie i zamontowanie skrzyni biegów jakieś 2800 PLN.
razem za wymianę kompletnego rozrządu(z częściami) będzie prawie 7k.
Należy przygotować się na rozstanie z niunią na 3-4 dni.
robocizna ? tu mam problem bo robiłem przy okazji jeszcze przegląd i wymianę oleju w skrzyni.
Wychodzi za demontaż /montaż rozrządu i wymontowanie i zamontowanie skrzyni biegów jakieś 2800 PLN.
razem za wymianę kompletnego rozrządu(z częściami) będzie prawie 7k.
Należy przygotować się na rozstanie z niunią na 3-4 dni.
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Ostatnio rozmawiałem z kimś, kto wymieniał rozrząd w ASO w PL. Części + robocizna wyszły 7500zł. Ale nie było przy tym żadnych innych napraw czy przeglądów - tylko rozrząd.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
10% wartości auta na naprawę jednego podzespołu... niewielkie koszty :mrgreen:
Jak jeszcze przyjdzie nam w tym samym czasie wymieniać wtryski... :roll:
PS. I tak 3.0 TDI to mój ulubiony diesel w VAGu :-P
Jak jeszcze przyjdzie nam w tym samym czasie wymieniać wtryski... :roll:
PS. I tak 3.0 TDI to mój ulubiony diesel w VAGu :-P
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 702
- Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mi chodz raczej o stosunek kosztu do przegiegu :-P Na zwyklym pasku wymieniajac co powiedzmy 80 tys km wychodzi ok 4 wymian, wiec te 7 tys to calkiem nie najgozej .Mamy jeszcze inna opcje nie wymieniac i w razie W wymienic silnik :mrgreen:
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
4 wymiany to trochę taniej jednak np. w 2.0 TDI koszt kompletnego rozrządu z wymianą to powiedzmy 1100zł. Oczywiście jeśli wymiany nie dokonujemy w ASO :mrgreen:
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 702
- Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No dokladnie Piero tyle ze 2.0 tdi to niestety nie 3.0tdi :-P(czytajac twoje wypowiedzi raczej wiesz cos o tym) a biorac pod uawge ze sa juz warsztaty prywatne robiace wymiany rozrzadu w 3.0 tdi sadze ze spokojnie mozemy zejsc nizej niz te 7 tys :-P tak wiec nadal twierdzie ze oczywicie jednorazowy koszt jest spory ale dajacy nam spokoj na dosc dlugi okres czasu :roll:
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Zgadzam się z Tobą oczywiście. Szkoda, że w ogóle trzeba to robić... Z założenia nie powinno być takiej potrzeby
Tak jak wspomniałem, bardzo lubię ten silnik za jego moc, moment obrotowy (i możliwość ich podniesienia
), niskie spalanie i kulturę pracy. No i współpraca z TIPem... bezcenne. gdyby nie rozrząd, wtryski i klapy - byłby to silnik bez wad.

Tak jak wspomniałem, bardzo lubię ten silnik za jego moc, moment obrotowy (i możliwość ich podniesienia

Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Może włożę kij w mrowisko z tym co napisze, ale imho, to, że te części są mniej wytrzymałe i sprawne niż kiedyś, to (uwaga) w dużej mierze zamysł producenta. Wydaje mi się, że takie salony samochodowe mają większe zyski z napraw dokonywanych w serwisach niż z samej sprzedaży aut. Dlatego im się najnormalniej w świecie opłaca, zrobić jakąś wadę fabryczną (oczywiście nie można przeginać, bo imię marki traci), żeby później 'skosić' użytkowników za serwis, za części.
Dlatego też, niektóre elementy samochodów, mają 'obliczoną' wytrzymałość na 200k km - to tak odnosząc się bezpośrednio do tego łańcucha rozrządu lifetime, ale tylko do 150k km albo 2 lat, o którym pisał ktoś wcześniej tutaj;)
Sory za OT
Dlatego też, niektóre elementy samochodów, mają 'obliczoną' wytrzymałość na 200k km - to tak odnosząc się bezpośrednio do tego łańcucha rozrządu lifetime, ale tylko do 150k km albo 2 lat, o którym pisał ktoś wcześniej tutaj;)
Sory za OT