Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C6 3.0TDI] Pytanie o wymiane rozrządu.

Silniki wysokoprężne
Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 02 lut 2011, 21:22

jestem świeżo po wymianie kompletnego rozrządu w ASO - silnik nie hałasuje przy odpalaniu i ogólnie pracuje dużo ciszej - myślę ,że dobrze wydane pieniądze

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 02 lut 2011, 22:25

Tuborg1, jakiś kosztorys? Ile czasu?

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 02 lut 2011, 23:35

Właśnie Tuborg1 napisz jaki koszt i ile czasu potrzeba na wymianę. Ja noszę się z zamiarem na wiosnę. Chyba, ze coś wypadnie

Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 03 lut 2011, 21:12

Nie wiem czy można na ogólnym?

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 03 lut 2011, 21:33

Pewnie że można :)
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Tuborg1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 11 cze 2010, 22:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: Tuborg1 » 03 lut 2011, 23:07

części załatwiałem sam w DE koszt niecałe 1000 Euro.
robocizna ? tu mam problem bo robiłem przy okazji jeszcze przegląd i wymianę oleju w skrzyni.
Wychodzi za demontaż /montaż rozrządu i wymontowanie i zamontowanie skrzyni biegów jakieś 2800 PLN.
razem za wymianę kompletnego rozrządu(z częściami) będzie prawie 7k.

Należy przygotować się na rozstanie z niunią na 3-4 dni.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 03 lut 2011, 23:58

Ostatnio rozmawiałem z kimś, kto wymieniał rozrząd w ASO w PL. Części + robocizna wyszły 7500zł. Ale nie było przy tym żadnych innych napraw czy przeglądów - tylko rozrząd.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 04 lut 2011, 10:57

Czyli zakladajac ze mamy spokoj na kolejne 200 tys km koszty nie sa az takie wielkie :mrgreen:
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 04 lut 2011, 23:52

10% wartości auta na naprawę jednego podzespołu... niewielkie koszty :mrgreen:
Jak jeszcze przyjdzie nam w tym samym czasie wymieniać wtryski... :roll:

PS. I tak 3.0 TDI to mój ulubiony diesel w VAGu :-P
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 05 lut 2011, 03:58

Mi chodz raczej o stosunek kosztu do przegiegu :-P Na zwyklym pasku wymieniajac co powiedzmy 80 tys km wychodzi ok 4 wymian, wiec te 7 tys to calkiem nie najgozej .Mamy jeszcze inna opcje nie wymieniac i w razie W wymienic silnik :mrgreen:
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 05 lut 2011, 15:18

4 wymiany to trochę taniej jednak np. w 2.0 TDI koszt kompletnego rozrządu z wymianą to powiedzmy 1100zł. Oczywiście jeśli wymiany nie dokonujemy w ASO :mrgreen:
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 05 lut 2011, 15:50

No dokladnie Piero tyle ze 2.0 tdi to niestety nie 3.0tdi :-P(czytajac twoje wypowiedzi raczej wiesz cos o tym) a biorac pod uawge ze sa juz warsztaty prywatne robiace wymiany rozrzadu w 3.0 tdi sadze ze spokojnie mozemy zejsc nizej niz te 7 tys :-P tak wiec nadal twierdzie ze oczywicie jednorazowy koszt jest spory ale dajacy nam spokoj na dosc dlugi okres czasu :roll:
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 05 lut 2011, 21:34

Zgadzam się z Tobą oczywiście. Szkoda, że w ogóle trzeba to robić... Z założenia nie powinno być takiej potrzeby ;-)
Tak jak wspomniałem, bardzo lubię ten silnik za jego moc, moment obrotowy (i możliwość ich podniesienia <urodziny> ), niskie spalanie i kulturę pracy. No i współpraca z TIPem... bezcenne. gdyby nie rozrząd, wtryski i klapy - byłby to silnik bez wad.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 05 lut 2011, 22:43

No to dużo mi nie zostało, kolektor wymieniony, wtryski też. Został rozrząd. Niech ta wiosna przychodzi szybciej to wtedy sobie pojadę. Nie mogę się doczekać.

kskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 15 kwie 2009, 15:10
Lokalizacja: Wwa

Post autor: kskup » 16 lut 2011, 12:07

Może włożę kij w mrowisko z tym co napisze, ale imho, to, że te części są mniej wytrzymałe i sprawne niż kiedyś, to (uwaga) w dużej mierze zamysł producenta. Wydaje mi się, że takie salony samochodowe mają większe zyski z napraw dokonywanych w serwisach niż z samej sprzedaży aut. Dlatego im się najnormalniej w świecie opłaca, zrobić jakąś wadę fabryczną (oczywiście nie można przeginać, bo imię marki traci), żeby później 'skosić' użytkowników za serwis, za części.
Dlatego też, niektóre elementy samochodów, mają 'obliczoną' wytrzymałość na 200k km - to tak odnosząc się bezpośrednio do tego łańcucha rozrządu lifetime, ale tylko do 150k km albo 2 lat, o którym pisał ktoś wcześniej tutaj;)
Sory za OT

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja