[C6 3.0TDI] Pytanie o wymiane rozrządu.
Strzelić to i może nowo założony pasek rozrządu bo miał wadę fabryczną itd itp. Ale bardziej chodzi mi o kwestię w jakim stanie jest łańcuch rozrządu po przebiegu około 200tyś km przy sprawnie działających napinaczach czyli niech już będzie, że chodzi mi o silniki z niby wyeliminowanymi wadami rozrządu.ZelvaBOi pisze:MłodyWilk, to nie jest tak, ze trzeba. Chodzi bardziej o to, ze jak Ci to strzeli po gwarancji to juz producent ma to w d... Jemu zalezy zebys kupil nowe auto a nie jezdzil tym co masz przez 15-20 lat.
U mnie w motorze(SUZUKI) też jest łańcuch rozrządu i serwisówce są określone czynności po których można stwierdzić w jakim stopniu zużyty jest łańuch. Np. mierzy się długość 15 ogniw i jeżeli długośc ta mieści się w takiej i takiej granicy to można go dalej użytkować. Po drugie na napinaczu są ząbki i można zobaczyć jak mocno jest wyciągnięty łańcuch patrząc ile zakresu zostało na napinaczu. Nie ma określonego przebiegu tylko wykonuje się w/w pomiary przy okazji sprawdzania luzu zaworowego i tyle.
Czy w serwisówce 3.0TDI są opisane jakieś pomiary określające czy łańcuch nadaje się do użytku czy może piszę, że np ,,wymienić łańuch przy przebiegu 200kkm".
Czy nic nie pisze i wymienia się na czuja, żeby mieć święty spokój ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 mar 2010, 21:29
- Lokalizacja: Wrocław
Wymianę przeprowadził poprzedni właściciel, ja dostałem fakturę na części z ASO i fakutrę na usługę, byłem u tego mechanika, który to robił (wymieniał też olej w Tipie). Znam go tylko z imienia, nazywa się Bogdan i jest głównym mechanikiem Motorpolu we Wrocławiu, robi takie rzeczy na boku (zna auta VAG na wylot od 15 lat) mają do niego dostęp tylko znajomi, ja mam fory dzięki gościowi od którego kupiłem auto. Całość 7200zł części z ASO też on załatwiał po zniżkach (jak coś mam namiary na niego), będę u niego za 2 tygodnie na wymianie oliwki w silnikuMaTyS pisze:szymeniu
Za ile i gdzie robiłeś wymianę... ?
Mnie tylko ciekawi co o rozrządzie w tym silniku mówi instrukcja napraw, serwisówka albo sam producent.
Czyli mówiąc inaczej czy według nich jest to element bezobsługowy czy też zalecają co jakiś czas wymianę albo sprawdzenie. Pytanie tylko jak?!
[ Dodano: 2011-01-14, 18:15 ]
Ps. Akurat w motocyklu po ściągnięciu pokrywy zaworów mam dostęp do tylu ogniwek aby pomierzyć je pomiędzy kołami wałków rozrządu i stwierdzić w jakim jest stanie.
Czyli mówiąc inaczej czy według nich jest to element bezobsługowy czy też zalecają co jakiś czas wymianę albo sprawdzenie. Pytanie tylko jak?!
[ Dodano: 2011-01-14, 18:15 ]
Ps. Akurat w motocyklu po ściągnięciu pokrywy zaworów mam dostęp do tylu ogniwek aby pomierzyć je pomiędzy kołami wałków rozrządu i stwierdzić w jakim jest stanie.
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Mam przeczucie, że teraz to będą na prawdę dobre silniki, szczególnie ten 238KM w serii...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
sorry za oftop czy jakos tam :mrgreen: Jak znajde troche czasu to napisze więcej info w odpowiednim dzialeDirty pisze:Adblue?? :shock: <smuty>slaby pisze: Zaraz zaczną się nowe problemy np z Ad-blue :evil:
Tak Ad-blue euro 6 za naszą kase :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
-system oczyszczania spalin za pomocą chemicznego środka redukującego :evil:
Jak będą takie same wady konstrukcyjne jak w marce z,którą mam na co dzień do czynienia to będziemy stali z naszymi niuńkami więcej na warsztacie niż pojezdzimy
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 23:23 przez slaby, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
Ja wam powiem tylko tyle że jak ktoś pisze że ma do naprawy auto po strzelonym łańcuchu czyli koszty koło 12tys zł. Albo do wymiany ma wszystkie wtryskiwacze gdzie koszt jednego nowego to 1400 - 2500zł (chyba ze ma zamiar regenerować).
To mi się wydaje dziwnym pchać w takie koszta, skoro praktycznie nowe silniki tego typu czyli takie co mają 30000 - 70000km przebiegu z kasowanych oczywiście udokumentowanych aut chodzą po 10000zł Auta te skupują nasi złomiarze w Niemczech czy Anglii za bezcen a u nas idą na części.
Tak więc 3.0TDi w różnych wersjach można nabyć również na Allegro niektóre firmy sprzedają starsze silniki ale po całkowitej regeneracji w cenie 7,500zł warunkiem jest to że zabierają twój silnik więc chyba warto tym bardziej że ma się pisemną gwarancję na rok bez limitu kilometrów!
[ Dodano: 2011-01-31, 20:54 ]
Ja w tej chwili poważnie rozważam zakup takiego regenerowanego bądź w miarę nowego silnika bo mam w swoim aucie do wymiany wszystkie wtryski i to takie co nie ma technologii do ich regeneracji ani nie ma dostępnych końcówek wtrysku co oznacza że trzeba kupić nowe których koszt to ok. 2000zł szt. I nie zamierzam płacić szanownemu Bosh-owi za ich beznadziejny produkt - teraz wezmę taki silnik który ma wtryski nadające się do regeneracji. Najprawdopodobniej będzie to 3.0TDi model CCWA
To mi się wydaje dziwnym pchać w takie koszta, skoro praktycznie nowe silniki tego typu czyli takie co mają 30000 - 70000km przebiegu z kasowanych oczywiście udokumentowanych aut chodzą po 10000zł Auta te skupują nasi złomiarze w Niemczech czy Anglii za bezcen a u nas idą na części.
Tak więc 3.0TDi w różnych wersjach można nabyć również na Allegro niektóre firmy sprzedają starsze silniki ale po całkowitej regeneracji w cenie 7,500zł warunkiem jest to że zabierają twój silnik więc chyba warto tym bardziej że ma się pisemną gwarancję na rok bez limitu kilometrów!
[ Dodano: 2011-01-31, 20:54 ]
Ja w tej chwili poważnie rozważam zakup takiego regenerowanego bądź w miarę nowego silnika bo mam w swoim aucie do wymiany wszystkie wtryski i to takie co nie ma technologii do ich regeneracji ani nie ma dostępnych końcówek wtrysku co oznacza że trzeba kupić nowe których koszt to ok. 2000zł szt. I nie zamierzam płacić szanownemu Bosh-owi za ich beznadziejny produkt - teraz wezmę taki silnik który ma wtryski nadające się do regeneracji. Najprawdopodobniej będzie to 3.0TDi model CCWA
fajnie mieć audi
Dzięki za dobre chęci kolego ale ja mam wtryski nr bosch 0445115037 i jak dzwoniłem do Boscha to nie mają ich w magazynach ani nie są dostępne w normalnej sprzedaży! A to dlatego że mają je tylko serwisy autoryzowane i co mnie dobiło to nie ma zamiennika! a nawet jak bym gdzieś dostał te wtryski, to nie nadają się one do regeneracji i są ponadprzeciętnie awaryjne NORMALNIE PORAÂŻKA NA CAÂŁEJ LINII !Dirty pisze:Tutaj mają trochę taniej http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 11836.htmlDanielsnm pisze: technologii do ich regeneracji ani nie ma dostępnych końcówek wtrysku co oznacza że trzeba kupić nowe których koszt to ok. 2000zł szt
fajnie mieć audi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga