Wykonałem zamianę wtyczek oraz wężyków i przedstawiam poniżej logi BS Grupy 003 oraz 011 przed i po zamianie
Według mnie wynika z logów że jednak jest uszkodzony ten zawór sterujący EGR pytanie jaki on ma numer fabryczny i ile kosztuje i czy trzeba kupić oryginał czy można zamiennik jeżeli występuje
Przed
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_30973.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_30974.html
Po
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_30975.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_30976.html
[A6 C5 2.5 TDI AKE] Zapalające się kontrolki ABS+ESP +(Logi)
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam.według etki numer zaworka n18 to 059 906 627 tu stronka z ceną takiego zaworka
http://www.iparts.pl/czesc/konwerter-ci ... 22715.html .pozdro
http://www.iparts.pl/czesc/konwerter-ci ... 22715.html .pozdro
tylko quatrro
!

Dzięki kolego za numer oryginału. Podałem ten numer w intercars i zamówili mi taki zawór ale przyszedł z okrągłą wtyczką takie jak były (od 2002 roku 059-906-627B), a ja mam (2000r 059-906-627) a numer podałem prawidłowy.
Mam nadzieje, że mają też te z prostokątną wtyczką.
Mam pytanie czy jeżeli zawór sterujący n18 jest uszkodzony (czyli jest w trybie OFF) to czy silnik dostaje samo czyste powietrze, czy razem ze spalinami
Czy jeżeli jest uszkodzony ten zawór to można go tak samo traktować jakby był zaślepiony EGR
Mam nadzieje, że mają też te z prostokątną wtyczką.
Mam pytanie czy jeżeli zawór sterujący n18 jest uszkodzony (czyli jest w trybie OFF) to czy silnik dostaje samo czyste powietrze, czy razem ze spalinami

Czy jeżeli jest uszkodzony ten zawór to można go tak samo traktować jakby był zaślepiony EGR

Czyli w moim przypadku dostaje czyste powietrze, to z jednej strony fajnie nie ma tego nagaru co u niektórych na forum.
Ale fabryka go zamontowała to znaczy że ma być więc go wymieniem. Jestem ciekaw gdzie odczuje poprawę ?
Ostatnio wyczyściłem przepływomierz środkiem CRC to jest faktyczne odczucie (nie subiektywne) jakby automat delikatniej biegi przełączał i lepiej się zbierał
[ Dodano: 2011-01-06, 22:53 ]
Jednak w intercars nie mają tych zaworków z prostokątną wtyczką które wychodziły do roku 2002.
Jeżeli w intercars podamy nr oryginału (059-906-627 begin_of_the_skype_highlighting              059-906-627      end_of_the_skype_highlighting nr Pierburg 7.21903.22 prostokątna wtyczka do 2002r).
To im pokazuje dostępny zamiennik nowszego typu (059-906-627 B nr Pierburg 7.22903.17.0
Okrągła wtyczka od 2002r)
Więc będę musiał poszukać używanego w przyzwoitej cenie.
[ Dodano: 2011-01-13, 20:20 ]
Zakupiłem używany zawór sterujący EGR i nawet działa.
Proszę o przejrzenie moich logów wcześniejszych jak i również tego aktualnego, w celu sprawdzenia które z logów należało by powtórzyć do pełnej sprawności auta.
http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32051.html
Ostatnio wymieniłem ten zawór oraz wyczyściłem przepływomierz.
Ale fabryka go zamontowała to znaczy że ma być więc go wymieniem. Jestem ciekaw gdzie odczuje poprawę ?
Ostatnio wyczyściłem przepływomierz środkiem CRC to jest faktyczne odczucie (nie subiektywne) jakby automat delikatniej biegi przełączał i lepiej się zbierał
[ Dodano: 2011-01-06, 22:53 ]
Jednak w intercars nie mają tych zaworków z prostokątną wtyczką które wychodziły do roku 2002.
Jeżeli w intercars podamy nr oryginału (059-906-627 begin_of_the_skype_highlighting              059-906-627      end_of_the_skype_highlighting nr Pierburg 7.21903.22 prostokątna wtyczka do 2002r).
To im pokazuje dostępny zamiennik nowszego typu (059-906-627 B nr Pierburg 7.22903.17.0
Okrągła wtyczka od 2002r)
Więc będę musiał poszukać używanego w przyzwoitej cenie.
[ Dodano: 2011-01-13, 20:20 ]
Zakupiłem używany zawór sterujący EGR i nawet działa.
Proszę o przejrzenie moich logów wcześniejszych jak i również tego aktualnego, w celu sprawdzenia które z logów należało by powtórzyć do pełnej sprawności auta.
http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32051.html
Ostatnio wymieniłem ten zawór oraz wyczyściłem przepływomierz.
Wykonałem logi
- w Blokach pomiarowych:
Grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32273.html
Grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32274.html
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32275.html
Grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32276.html
Grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32277.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32278.html
Grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32279.html
Grupa 014 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32280.html
Grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32281.html
- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32282.html
Grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32283.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32284.html
- w Blokach pomiarowych:
Grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32273.html
Grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32274.html
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32275.html
Grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32276.html
Grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32277.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32278.html
Grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32279.html
Grupa 014 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32280.html
Grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32281.html
- w Nastawach podstawowych (Basic Settings):
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32282.html
Grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32283.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32284.html
Starałem się wszystko wyłączyć, ale wydaje mi się że podgrzewanych foteli zapomniałem wyłączyć.
Ale nie ma problemu wykonam jeszcze raz logi
Mam pytanie do tej dawki paliwa i ECU w którym logu to widać ? i np; Jakie są wartości a jakie powinny być ?
Ale nie ma problemu wykonam jeszcze raz logi
Mam pytanie do tej dawki paliwa i ECU w którym logu to widać ? i np; Jakie są wartości a jakie powinny być ?
Piotruś pisze: Otóż ponownie straszy nas podniesiona dawka paliwa i zaskakuje zerowe żądanie ECU w wyznaczaniu kąta wtrysku (na biegu jałowym, nie w nastawach podstawowych BS).
Wykonałem powtórnie logi-dla grupy 003, 004, 011 są w jednym linku 2 rodzaje
(czyli - w Blokach pomiarowych: , oraz w Nastawach podstawowych (Basic Settings).
Log (1 - 000)
Log (2 - 001)
Log (3 - 003,003)
Log (4 - 004,004)
Log (5 - 007)
Log (6 - 011,011)
Log (7 - 013)
Log (8 - 014)
Log (9 - 018)
ale zastanawia mnie różnica w Grupie 003 obecnych wartości porównując do tych z dnia 15.01.2011r
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32275.html
Logi dynamiczne
Log (0 - 001,003,004)
Log (1 - 008,010,011)
(czyli - w Blokach pomiarowych: , oraz w Nastawach podstawowych (Basic Settings).
Log (1 - 000)
Log (2 - 001)
Log (3 - 003,003)
Log (4 - 004,004)
Log (5 - 007)
Log (6 - 011,011)
Log (7 - 013)
Log (8 - 014)
Log (9 - 018)
ale zastanawia mnie różnica w Grupie 003 obecnych wartości porównując do tych z dnia 15.01.2011r
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_32275.html
Logi dynamiczne
Log (0 - 001,003,004)
Log (1 - 008,010,011)
Około 2mc temu jak przestawił mi się ten kąt wtrysku i sporadycznie zapalały się kontrolki abs i esp zauważyłem te dziwne zerowe żądanie kąta wtrysku, bo wcześniej pokazywały się wartości.
Jak przy okazji będzie ktoś miał taki sprawny wtryskiwacz na zbyciu to bym chętnie sprawdził.
1) Proszę napisz czy chodzi o ten wtryskiwacz z kabelkiem ? którego mam szukać
A może ten kabelek coś nie styka ?
2) Mam pytanie na co może wpływać brak tych wartości ? i co ewentualnie by się zmieniło jak wartości by się ponownie pojawiły?
Co mogę ewentualnie zrobić zanim znajdę na podmianę ten wtryskiwacz ?
Na chwile obecną zastosowałem środek firmy STP do czyszczenia wtryskiwaczy, ale nic się nie zmieniło. Ale zauważyłem że jak dodaje gazu na postoju to wartości się zmieniają.
Za trafne stwierdzenie uszkodzonego zaworu sterującego EGR nagradzam Piotrusia, oraz ma¬pok
Jak przy okazji będzie ktoś miał taki sprawny wtryskiwacz na zbyciu to bym chętnie sprawdził.
1) Proszę napisz czy chodzi o ten wtryskiwacz z kabelkiem ? którego mam szukać
A może ten kabelek coś nie styka ?
2) Mam pytanie na co może wpływać brak tych wartości ? i co ewentualnie by się zmieniło jak wartości by się ponownie pojawiły?
Co mogę ewentualnie zrobić zanim znajdę na podmianę ten wtryskiwacz ?
Na chwile obecną zastosowałem środek firmy STP do czyszczenia wtryskiwaczy, ale nic się nie zmieniło. Ale zauważyłem że jak dodaje gazu na postoju to wartości się zmieniają.
Za trafne stwierdzenie uszkodzonego zaworu sterującego EGR nagradzam Piotrusia, oraz ma¬pok