[A6 C5 2.5 TDI AKE] Zapalające się kontrolki ABS+ESP +(Logi)
[A6 C5 2.5 TDI AKE] Zapalające się kontrolki ABS+ESP +(Logi)
Witam
Ostatnim czasem jadąc ze stałą prędkością ok. 70km/h zaświeciły mi się 2 żółte kontrolki od ESP oraz ABS na ok. 3-4 sekundy poczym zgasły i za około 10 km sytuacja się powtórzyła. Podłączyłem vag i pokazało mi 2 błędy zauważyłem
1) W silniku 00550 od kontroli startu wtrysku
2) W ABS 18265 P1857 - 35-10
Dokładnie taki
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 8D0 907 389 D
Component and/or Version: ABS/ESP front D36
Software Coding: 06257
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Czy to kwestia regulacji kąta wtrysku ? Kilka miesięcy temu był ustawiony
Ponadto nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów
Ostatnim czasem jadąc ze stałą prędkością ok. 70km/h zaświeciły mi się 2 żółte kontrolki od ESP oraz ABS na ok. 3-4 sekundy poczym zgasły i za około 10 km sytuacja się powtórzyła. Podłączyłem vag i pokazało mi 2 błędy zauważyłem
1) W silniku 00550 od kontroli startu wtrysku
2) W ABS 18265 P1857 - 35-10
Dokładnie taki
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 8D0 907 389 D
Component and/or Version: ABS/ESP front D36
Software Coding: 06257
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Czy to kwestia regulacji kąta wtrysku ? Kilka miesięcy temu był ustawiony
Ponadto nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów
Ostatnio zmieniony 03 gru 2010, 13:38 przez SCORPI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
- Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie
Kolego u mnie jest tak samo. Zapala sie po czym czasami gasnie po chwili a czasami trzeba zgasic i odpalic auto. Oddałem auto do magika przepatrzyl skrzyneczke od abs i tam wszystkie kabelki mowi ze wporzodku. Z tyłu pod kanapą pasezarów jest sterownik od ESP u mnie jest delikatnie po nadpalany. Ale wyjał go, włozyl, mocniej dokrecil i bardzo rzadko mi sie te kontrolki zapalaja w porownaniu z tym co bylo. Narazie sie tym chyba nie przejmuj. 

Zrobiłem logi może ktoś by ocenił.
Może coś z tym katem wtrysku faktycznie jest nie tak
http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29648.html
Z góry dziękuje
Mam pytanie jak zrobić logi w tabelkach jak są na forum ?
Może coś z tym katem wtrysku faktycznie jest nie tak
http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29648.html
Z góry dziękuje
Mam pytanie jak zrobić logi w tabelkach jak są na forum ?
witam mam podobny problem z kontrolkami i myślałem że to sterownik ABSu, czasem zapalają mi się kontrolki i po paru sek gasną nawet nie pomyślałem o kącie wstrysku ale będę teraz robił rozrząd itp to wszystko sprawdzę. Błędów nie mam prócz przepływki bo mi ona szwankuje i chyba jest do wymiany.
Audi Ty jesteś jak zdrowie, ile Cię trzeba cenić ten tylko się dowie kto Ci wcisnął gaz choć w połowie...
[A6 C5 2.5 TDI AKE] Logi do oceny
Dziękuje za podpowiedz, że od złego kąta wtrysku mogą sporadycznie zapalać się kontrolki na 3-4 sekundy i wyrzucać powyższe błędy.
Kąt wtrysku wyregulowałem na ciepłym silniku przy 85'C płynu chłodzącego zgodnie z instrukcją Piotrusia na 1 ATDC, choć przy ok 94'C już bylo 1.4 ATDC, powyższych błędów nie ma.
Logi były błędne dlatego zostały usunięte
Odwdzięczam się klikając POMÓGÂŁ
Kąt wtrysku wyregulowałem na ciepłym silniku przy 85'C płynu chłodzącego zgodnie z instrukcją Piotrusia na 1 ATDC, choć przy ok 94'C już bylo 1.4 ATDC, powyższych błędów nie ma.
Logi były błędne dlatego zostały usunięte
Odwdzięczam się klikając POMÓGÂŁ
Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 20:02 przez SCORPI, łącznie zmieniany 2 razy.
Wykonałem powtórnie logi na wolnych obrotach i wszystkie zbędne rzeczy zostaly wyłączone. Dla grupy 003, 004, 011 są w jednym linku 2 rodzaje (czyli zwykłe, oraz nastawy podstawowe).
Grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29775.html
Grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29776.html
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29777.html
Grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29778.html
Grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29779.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29780.html
Grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29781.html
Grupa 014 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29782.html
Grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29783.html
Grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29775.html
Grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29776.html
Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29777.html
Grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29778.html
Grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29779.html
Grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29780.html
Grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29781.html
Grupa 014 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29782.html
Grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29783.html
Powiem szczerze, wydawało mi się, że z autem jest wszystko Ok, wydaje się, że ma normalną moc itd. nie wyrzuca żadnych błędów na silniku. Ale chętnie się tym zajmę.
Mam pytanie, w jakim bloku zauważyłeś, że coś jest nie tak z tym, EGR? I na co on wpływa, (kiedy mogę zauważyć problemy EGR)
Wykonam dodatkowo logi dynamiczne, (czyli jak dobrze rozumiem podczas jazdy) może jakaś krótka instrukcja żeby wykonać je prawidłowo.
Mam pytanie, w jakim bloku zauważyłeś, że coś jest nie tak z tym, EGR? I na co on wpływa, (kiedy mogę zauważyć problemy EGR)
Wykonam dodatkowo logi dynamiczne, (czyli jak dobrze rozumiem podczas jazdy) może jakaś krótka instrukcja żeby wykonać je prawidłowo.
1) SCORPI napisał/a:
Mam pytanie, w jakim bloku zauważyłeś, że coś jest nie tak z tym, EGR?
003
To ja wiem, ale chodziło mi o bardziej precyzyjną odpowiedz. (czy w zwykłych, czy w ustawieniach podstawowych)
że np w podstawowych jest w nagłówku EGR 40-75% a u mnie pokazuje 27% czy o to chodzi ?
2) Co do EGR to rozumiem, że krótko mówiąc auto powinno być zamulone i dodatkowo na silniku wywalać błąd. Ale u mnie auto nie jest zamulone, bo ma pełną moc, i nie ma żadnych błędów.
3) Zgodnie z instrukcją wykonam logi dynamiczne
Choć w poprzednich logach (wykonałem mieszane logi Grupy 003 statyczno-dynamicznie
i np przy 2784obr/min EGR pokazało na 95,5 %
Mam pytanie, w jakim bloku zauważyłeś, że coś jest nie tak z tym, EGR?
003
To ja wiem, ale chodziło mi o bardziej precyzyjną odpowiedz. (czy w zwykłych, czy w ustawieniach podstawowych)
że np w podstawowych jest w nagłówku EGR 40-75% a u mnie pokazuje 27% czy o to chodzi ?
2) Co do EGR to rozumiem, że krótko mówiąc auto powinno być zamulone i dodatkowo na silniku wywalać błąd. Ale u mnie auto nie jest zamulone, bo ma pełną moc, i nie ma żadnych błędów.
3) Zgodnie z instrukcją wykonam logi dynamiczne
Choć w poprzednich logach (wykonałem mieszane logi Grupy 003 statyczno-dynamicznie
i np przy 2784obr/min EGR pokazało na 95,5 %
- ma_pok
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 21 paź 2008, 22:04
- Imię: Marek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lębork / Gdynia
SCORPI, uszkodzenie EGRu wskazuje w nastawach podstawowych znikomy badź całkowity brak różnicy w kolumnie MAF Actual w momencie kiedy EGR się cyklicznie zamyka i otwiera (ON i OFF). Powinna być różnica bardzo wyrazna, 150 - 200 jednostek
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-12-08, 18:58 ]
A tutaj masz szczegóły odnoście logowania dynamicznie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0
Pozdro

Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-12-08, 18:58 ]
A tutaj masz szczegóły odnoście logowania dynamicznie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0
Pozdro


To u mnie w powyższych logach Grupa 003 tej różnicy praktycznie nie ma. A auto jest mocne i błędów nie wyrzuca.ma_pok pisze:SCORPI, uszkodzenie EGRu wskazuje w nastawach podstawowych znikomy badź całkowity brak różnicy w kolumnie MAF Actual w momencie kiedy EGR się cyklicznie zamyka i otwiera (ON i OFF). Powinna być różnica bardzo wyrazna, 150 - 200 jednostek
Niestety jeszcze nie wyczyściłem EGR.
A nowy EGR (zawór recylkulacji spalin o nr 059 131 503) kosztuje 412zł
Wykonałem logi dynamiczne (bez wymiany EGR)
Grupa 001, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29911.html
Grupa 008, 010, 011 http://vaglog.rtnet.pl/scorpi1_29912.html
Logi dynamiczne pewnie bym zrobił oddzielnie gdyby były dobre warunki pogodowe, a nie drogi pokryte śniegiem, a poza tym bym musiał rozpędzać się 6 razy do wysokiej prędkości a tak tylko 2 razy.
Co do N18 to pewnie by pokazywało błąd (01265 Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18) a nie pokazuje
A u siebie czyściłeś lub wymieniałeś EGR ?-i czy dodatkowo logowałeś pod kątem EGR
Co do N18 to pewnie by pokazywało błąd (01265 Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18) a nie pokazuje
A u siebie czyściłeś lub wymieniałeś EGR ?-i czy dodatkowo logowałeś pod kątem EGR