Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 allroad 2,7BT] ÂŁańcuszki rozrządu

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 12 sty 2011, 18:01

yogibear1, no to ok, z tego wynika że wartości na kanale 90 mam ok, :-D
ale wartości na bloku 3 w ostatnim okienku mi wszystko wariuje, :-/
dodam że obroty mi falują na wolnym w granicach 680-720,
i teraz nie wiem, czy te napinacze są ok czy nie.
A jeszcze to cisnienie oleju niższe od minimum na postoju? Co to może oznaczać?

Awatar użytkownika
Toranaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
Lokalizacja: Alkmaar/Holandia

Post autor: Toranaga » 12 sty 2011, 18:51

Sebastian,

U mnie jest tak samo. Zapłon sobie faluje a wskazania napinaczy 0 i 24 mam stabilne jak skała. Faktem jest, że na gorącym silniku w grupie 3 sobie lata, a na zimnym jest OK, stabilnie na około 12. Faktem jest również, że obroty na zimnym są też megastabilne na około 1200, a na rozgrzanym latają 700-750.

Napisz proszę jeszcze, bo nie pisałeś chyba, co się u Ciebie dzieje, że Cię zaniepokoiło?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 12 sty 2011, 18:55

Toranaga, napinacz z lewej strony troche mi się poci, a z prawej słychać takie właśnie klekotanie i falują mi obroty w granicach 680-720.
I właśnie chcę sie upewnić, bo nie wiem skąd ten dźwięk i falowanie i co z tym zrobić.
Pozdrawiam

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 12 sty 2011, 20:27

słuchajcie,a nie poci sie przy takick kuleczkach na wylocie? <piwo>

[ Dodano: 2011-01-12, 20:28 ]
czy z pod uszcelki kapie,czy z samego napinacza
:?:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 12 sty 2011, 20:31

yogibear1, to nawet nie kapie, tylko poci się na około napinacza, tak jakby w miejscu łączenia napinacza z głowicą i pokrywą, coś jakby uszczelka przepuszczała.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 12 sty 2011, 21:23

to jak juz robic to ichyba napinacz,i przy okazji uszcelke machniesz.............. :-/
to juz twoja decyzja,ale ale skoro kapie to moze odmy sa zabite?
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 sty 2011, 10:45

yogibear1, odmy nowe i ezektor też, tydzień temu sprawdzałem drożność i wszystko ok.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 13 sty 2011, 14:32

ech to i tak trzeba tam sie dobrac.musi byc sucho,zero wyciekow. :lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 07 lut 2011, 10:28

Cały temat przecztałem i mam do zmiany uszczelki pod klawiaturami ale już drugi raz od 15-tys km dlaczego tak krótko wytrzymały i przy okazji będę mógł ogladnac ślizgi i napinacze na oko można to sprawdzic i jedno odgłos łańcuchów jest taki jak głośne tykanie wtrysków gazu jak ktoś ma gaz to wie o co chodzi ale najpierw pojade na vaga

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 07 lut 2011, 14:36

pawel1, jeżeli znowu masz uszczelki do wymiany to przyjrzyj się odmie,
bo jak jest zapchana to może Ci wypychać ciśnienie uszczelki.

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 07 lut 2011, 20:51

sebastian855, W którym miejscu znajduje się odma i jak sprawdzić jej drożność.
Napinacze mam ok.Jest cicho ,ale też mam gdzieś nie szczelność :evil:
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 07 lut 2011, 20:59

emilzizi, ale o jakiej nieszczelności mówisz?
wiesz gdzie masz wyciek, czy tylko podejrzewasz?
Najprostszy sposób na sprawdzenie odmy, to test kartki,
odkręcasz korek wlewu oleju,
i przykładasz kartkę, jak ją wydmuchnie to znaczy że odma zatkana.
Natomiast jeżeli odma jest pęknięta to może występować falowanie obrotów,
albo inne dziwne zjawiska, bo szczelność całego układu podciśnienia
w tym silniku jest bardzo ważna.

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 07 lut 2011, 21:12

sebastian855, Została wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów (z prawej strony,stojąc przodem do auta)Wyciek nie ustąpił, znajduje się gdzieś z prawej strony z tyłu głowicy.Patrząc od dołu widać tylko tyle ze leci z góry na turbo,a co za tym idzie czuć smród palonego oleju.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 07 lut 2011, 21:32

emilzizi, A ruszałeś wałki?
Bo może jeszcze cieknąć zimering.
najlepiej to odkręć zbiorniczek wyrównawczy i zobacz dokładnie skąd cieknie,
bo tak gdybać to można długo,a najlepiej sprawdzić.
Jak będzie zalany cały to wymyj dokładnie,
i potem zobacz dzień później czy dwa żeby mieć pewność.
Bo może to poprostu uszczelka się podwinęła przy zakładaniu,i dlatego przecieka.

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 07 lut 2011, 22:12

sebastian855, kartka przyłożona,nic nie odfrunęło,czuć nawet małe pod ciśnienie.Wałki nie były ruszane.W przyszłym tygodniu auto wraca do mechanika i zobaczymy z czego cieknie.Bo tak to można tylko wróżyć z fusów.

Jakie są jeszcze opcje, z czego tam morze jeszcze lecieć?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga