[A6 allroad 2,7BT] ÂŁańcuszki rozrządu
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
yogibear1, no to ok, z tego wynika że wartości na kanale 90 mam ok, :-D
ale wartości na bloku 3 w ostatnim okienku mi wszystko wariuje,
dodam że obroty mi falują na wolnym w granicach 680-720,
i teraz nie wiem, czy te napinacze są ok czy nie.
A jeszcze to cisnienie oleju niższe od minimum na postoju? Co to może oznaczać?
ale wartości na bloku 3 w ostatnim okienku mi wszystko wariuje,
dodam że obroty mi falują na wolnym w granicach 680-720,
i teraz nie wiem, czy te napinacze są ok czy nie.
A jeszcze to cisnienie oleju niższe od minimum na postoju? Co to może oznaczać?
- Toranaga
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
- Lokalizacja: Alkmaar/Holandia
Sebastian,
U mnie jest tak samo. Zapłon sobie faluje a wskazania napinaczy 0 i 24 mam stabilne jak skała. Faktem jest, że na gorącym silniku w grupie 3 sobie lata, a na zimnym jest OK, stabilnie na około 12. Faktem jest również, że obroty na zimnym są też megastabilne na około 1200, a na rozgrzanym latają 700-750.
Napisz proszę jeszcze, bo nie pisałeś chyba, co się u Ciebie dzieje, że Cię zaniepokoiło?
Pozdrawiam
U mnie jest tak samo. Zapłon sobie faluje a wskazania napinaczy 0 i 24 mam stabilne jak skała. Faktem jest, że na gorącym silniku w grupie 3 sobie lata, a na zimnym jest OK, stabilnie na około 12. Faktem jest również, że obroty na zimnym są też megastabilne na około 1200, a na rozgrzanym latają 700-750.
Napisz proszę jeszcze, bo nie pisałeś chyba, co się u Ciebie dzieje, że Cię zaniepokoiło?
Pozdrawiam
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
słuchajcie,a nie poci sie przy takick kuleczkach na wylocie?
[ Dodano: 2011-01-12, 20:28 ]
czy z pod uszcelki kapie,czy z samego napinacza
:?:
[ Dodano: 2011-01-12, 20:28 ]
czy z pod uszcelki kapie,czy z samego napinacza
:?:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
to jak juz robic to ichyba napinacz,i przy okazji uszcelke machniesz..............
to juz twoja decyzja,ale ale skoro kapie to moze odmy sa zabite?
to juz twoja decyzja,ale ale skoro kapie to moze odmy sa zabite?
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
Cały temat przecztałem i mam do zmiany uszczelki pod klawiaturami ale już drugi raz od 15-tys km dlaczego tak krótko wytrzymały i przy okazji będę mógł ogladnac ślizgi i napinacze na oko można to sprawdzic i jedno odgłos łańcuchów jest taki jak głośne tykanie wtrysków gazu jak ktoś ma gaz to wie o co chodzi ale najpierw pojade na vaga
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
emilzizi, ale o jakiej nieszczelności mówisz?
wiesz gdzie masz wyciek, czy tylko podejrzewasz?
Najprostszy sposób na sprawdzenie odmy, to test kartki,
odkręcasz korek wlewu oleju,
i przykładasz kartkę, jak ją wydmuchnie to znaczy że odma zatkana.
Natomiast jeżeli odma jest pęknięta to może występować falowanie obrotów,
albo inne dziwne zjawiska, bo szczelność całego układu podciśnienia
w tym silniku jest bardzo ważna.
wiesz gdzie masz wyciek, czy tylko podejrzewasz?
Najprostszy sposób na sprawdzenie odmy, to test kartki,
odkręcasz korek wlewu oleju,
i przykładasz kartkę, jak ją wydmuchnie to znaczy że odma zatkana.
Natomiast jeżeli odma jest pęknięta to może występować falowanie obrotów,
albo inne dziwne zjawiska, bo szczelność całego układu podciśnienia
w tym silniku jest bardzo ważna.
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
sebastian855, Została wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów (z prawej strony,stojąc przodem do auta)Wyciek nie ustąpił, znajduje się gdzieś z prawej strony z tyłu głowicy.Patrząc od dołu widać tylko tyle ze leci z góry na turbo,a co za tym idzie czuć smród palonego oleju.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
emilzizi, A ruszałeś wałki?
Bo może jeszcze cieknąć zimering.
najlepiej to odkręć zbiorniczek wyrównawczy i zobacz dokładnie skąd cieknie,
bo tak gdybać to można długo,a najlepiej sprawdzić.
Jak będzie zalany cały to wymyj dokładnie,
i potem zobacz dzień później czy dwa żeby mieć pewność.
Bo może to poprostu uszczelka się podwinęła przy zakładaniu,i dlatego przecieka.
Bo może jeszcze cieknąć zimering.
najlepiej to odkręć zbiorniczek wyrównawczy i zobacz dokładnie skąd cieknie,
bo tak gdybać to można długo,a najlepiej sprawdzić.
Jak będzie zalany cały to wymyj dokładnie,
i potem zobacz dzień później czy dwa żeby mieć pewność.
Bo może to poprostu uszczelka się podwinęła przy zakładaniu,i dlatego przecieka.
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
sebastian855, kartka przyłożona,nic nie odfrunęło,czuć nawet małe pod ciśnienie.Wałki nie były ruszane.W przyszłym tygodniu auto wraca do mechanika i zobaczymy z czego cieknie.Bo tak to można tylko wróżyć z fusów.
Jakie są jeszcze opcje, z czego tam morze jeszcze lecieć?
Jakie są jeszcze opcje, z czego tam morze jeszcze lecieć?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga