 
 każdy pisze ze to tamto itp
 ale jak sie go umie obsługiwać
 ale jak sie go umie obsługiwać  to sie nie psuje
 to sie nie psuje 


 Czasem jednak zdarzają się pechowe egzemplarze/przypadki, nie chcą się wypalać, zapycha się, co chwile załacza się procedura wypalania i nic nie daje... wystarczy poszukać pod hasłem DPF na forach
 Czasem jednak zdarzają się pechowe egzemplarze/przypadki, nie chcą się wypalać, zapycha się, co chwile załacza się procedura wypalania i nic nie daje... wystarczy poszukać pod hasłem DPF na forach   Koszty zakupu nowego są abstrakcyjne więc jeśli już takie problemy są - wtedy warto pomyśleć o wywaleniu. Póki wszystko działa - nie ma sensu ruszać absolutnie.
 Koszty zakupu nowego są abstrakcyjne więc jeśli już takie problemy są - wtedy warto pomyśleć o wywaleniu. Póki wszystko działa - nie ma sensu ruszać absolutnie.
 Ale DPF trzeba by założyć osobny wątek i dyskutować, bo to też temat rzeka i zaraz się burdel w wątku zrobi
 Ale DPF trzeba by założyć osobny wątek i dyskutować, bo to też temat rzeka i zaraz się burdel w wątku zrobi  


 
  w dwóch STP
 w dwóch STP  
  
  po 4 kkm
 po 4 kkm  wlałem jeszcze tego czyścicela Motula przed wymianą oleju 100 km
 wlałem jeszcze tego czyścicela Motula przed wymianą oleju 100 km  i nie mam juz falujących obrotów
 i nie mam juz falujących obrotów  
  ale nie tak jak było na poczatku
 ale nie tak jak było na poczatku  
  
  jeszcze powalcze
 jeszcze powalcze 



