[2.8Quattro 193KM] ciezko odpala jak ma malo benzyny.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mój post dotyczy problemu zawartego w temacie. Zle odpala jak mało paliwa w baku. I to rano. a nie na rozgrzanym . Na rozgrzanym to wiadomo problem z cewka lub czujnikiem wału lub hallami na wałkach rozrządów. Także osoby mające problem z odpalaniem silnika jak jest malo paliwa prosze przeczytać moj poprzedni post.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Wielkie dzięki Panowie za wszelkie podpowiedzi! Sprawdzimy przewód i zawór, co do czyszczenia wtrysków - poproszę mechanika o zrobienie tego, sam boję się tego ruszać.
W takim razie, jesli pompa nie jest do wymiany, to co mam zrobić z wariującym czujnikiem poziomu paliwa? Jak go wymienić, skoro jest zamontowany w pompie???
Proszę o pomoc.
W takim razie, jesli pompa nie jest do wymiany, to co mam zrobić z wariującym czujnikiem poziomu paliwa? Jak go wymienić, skoro jest zamontowany w pompie???
Proszę o pomoc.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Hm . Ale czujnik w pompie nei siedzi tylko jest obok pompy . Pompa znajduje się w koszyku a czujnik poziomu jest obok . Ja myslę że przeczyśić styki wyjąć czujnik poziomu. czyści się bardzo delikatnie. może też coś nie łaczyć . Warto wyjąć go i obejrzeć.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Koledzy podłącze się do tematu bo mam problem.
Jakieś 1,5 miesiąca temu padła mi pompa paliwowa w Austrii, robili mi ją w Cieszynie. Ostatnio wstawiłem auto do garażu i jak przyszedłem rano to już nie chciało zapalić... objawy wskazują znów na pompę.. jednak czy możliwe żeby tak szybko znów padła? Dodam, że obecnie mam właśnie mało paliwa bo trochę mi ostatnio wypiła, jest w okolicach jednej kreski. I teraz moje pytanie, czy możliwe że przez to auto nie odpali w ogóle? Bo w poniedziałek jestem umówiony do mechanika, a być może wystarczy do tankować i będzie ok?
Proszę, poradźcie.
Jakieś 1,5 miesiąca temu padła mi pompa paliwowa w Austrii, robili mi ją w Cieszynie. Ostatnio wstawiłem auto do garażu i jak przyszedłem rano to już nie chciało zapalić... objawy wskazują znów na pompę.. jednak czy możliwe żeby tak szybko znów padła? Dodam, że obecnie mam właśnie mało paliwa bo trochę mi ostatnio wypiła, jest w okolicach jednej kreski. I teraz moje pytanie, czy możliwe że przez to auto nie odpali w ogóle? Bo w poniedziałek jestem umówiony do mechanika, a być może wystarczy do tankować i będzie ok?
Proszę, poradźcie.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Bardzo możiwe że odpali. A jak wstawiłeś nie oryginalna pompkę to mogła paść nawet następnego dnia . Ale musisz sprawdzić czy kręći . Slychać ją po zdjęciu siedzenia tylnego jak się kreci silnikiem. po przekręceniu kluczyka nie działa odrazu tylko jak rozrusznik załaczasz .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Witam ja rowniez podłącze sie do tematu. Auto cięzko odpala, jak juz odpali to obroty skacza tak ze nawet gasnie jakby nie chodził na wszystkie cylindry, kiedy juz złapie normalne obr cięzko mu sie wkręcic na wyzsze a jazda jest prawie nie mozliwa. Na LPG chodzi wzorowo. Wg mnie to moze byc pompa paliwowa ale moze jest jakas inna przyczyna, czekam na odp
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga