Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8Quattro 193KM] ciezko odpala jak ma malo benzyny.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 04 lis 2010, 19:22

Mój post dotyczy problemu zawartego w temacie. Zle odpala jak mało paliwa w baku. I to rano. a nie na rozgrzanym . Na rozgrzanym to wiadomo problem z cewka lub czujnikiem wału lub hallami na wałkach rozrządów. Także osoby mające problem z odpalaniem silnika jak jest malo paliwa prosze przeczytać moj poprzedni post.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 05 lis 2010, 07:40

Wielkie dzięki Panowie za wszelkie podpowiedzi! Sprawdzimy przewód i zawór, co do czyszczenia wtrysków - poproszę mechanika o zrobienie tego, sam boję się tego ruszać.

W takim razie, jesli pompa nie jest do wymiany, to co mam zrobić z wariującym czujnikiem poziomu paliwa? Jak go wymienić, skoro jest zamontowany w pompie???

Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 05 lis 2010, 18:38

Hm . Ale czujnik w pompie nei siedzi tylko jest obok pompy . Pompa znajduje się w koszyku a czujnik poziomu jest obok . Ja myslę że przeczyśić styki wyjąć czujnik poziomu. czyści się bardzo delikatnie. może też coś nie łaczyć . Warto wyjąć go i obejrzeć.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Movi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2010, 02:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Movi » 07 lis 2010, 00:20

Koledzy podłącze się do tematu bo mam problem.

Jakieś 1,5 miesiąca temu padła mi pompa paliwowa w Austrii, robili mi ją w Cieszynie. Ostatnio wstawiłem auto do garażu i jak przyszedłem rano to już nie chciało zapalić... objawy wskazują znów na pompę.. jednak czy możliwe żeby tak szybko znów padła? Dodam, że obecnie mam właśnie mało paliwa bo trochę mi ostatnio wypiła, jest w okolicach jednej kreski. I teraz moje pytanie, czy możliwe że przez to auto nie odpali w ogóle? Bo w poniedziałek jestem umówiony do mechanika, a być może wystarczy do tankować i będzie ok?

Proszę, poradźcie.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 07 lis 2010, 09:43

Bardzo możiwe że odpali. A jak wstawiłeś nie oryginalna pompkę to mogła paść nawet następnego dnia . Ale musisz sprawdzić czy kręći . Slychać ją po zdjęciu siedzenia tylnego jak się kreci silnikiem. po przekręceniu kluczyka nie działa odrazu tylko jak rozrusznik załaczasz .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 07 lis 2010, 10:08

podlacz napiecie do bezpiecznika 28 bez krecenia silnikiem ,jak bedzie sprawna to od razu ja uslyszysz <ok>

Awatar użytkownika
Movi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 15 lip 2010, 02:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Movi » 07 lis 2010, 12:22

Ok sprawdzę. Dzięki <ok>

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 09 lis 2010, 17:54

A takie pytanie offtopicznie - pompka nie ładuje wstępnie do ciśnienia roboczego po otwarciu drzwi kierowcy - tak jak ma miejsce w nowszych VAGach?

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 09 lis 2010, 18:25

Camel- pisze:A takie pytanie offtopicznie - pompka nie ładuje wstępnie do ciśnienia roboczego po otwarciu drzwi kierowcy - tak jak ma miejsce w nowszych VAGach?
z tego co mi wiadomo to nie :-/pewnie nie ma takiej potrzeby <ok>

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 12 lis 2010, 11:24

mariusz888, czyli u Ciebie czegoś takiego nie ma? W takim razie, kiedy ma to miejsce? Po przekręceniu kluczyka na zapłon? Niemal w każdym aucie to jest w jakimś momencie - gdzie w A6? :)

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 12 lis 2010, 13:34

W momencie uruchomienia rozrusznika.
Pozdrawiam,
Krisker

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 12 lis 2010, 16:57

Witam ja rowniez podłącze sie do tematu. Auto cięzko odpala, jak juz odpali to obroty skacza tak ze nawet gasnie jakby nie chodził na wszystkie cylindry, kiedy juz złapie normalne obr cięzko mu sie wkręcic na wyzsze a jazda jest prawie nie mozliwa. Na LPG chodzi wzorowo. Wg mnie to moze byc pompa paliwowa ale moze jest jakas inna przyczyna, czekam na odp ;-)
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 12 lis 2010, 21:01

moze pompa ,wtryski,mapa wtrysku sie rozjechala lub regulator cisnienia na listwie <ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 12 lis 2010, 22:23

pompa nabija ćiśnienie po przekręceniu kluczyka na zapłon .
Zenek116

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 12 lis 2010, 22:43

zenek123 pisze:pompa nabija ćiśnienie po przekręceniu kluczyka na zapłon .
nie wprowadzaj innych w blad :evil:
pompa zaczyna pompowac przy starcie rozrusznika ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga