[2.8Quattro 193KM] ciezko odpala jak ma malo benzyny.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
a czy kolega w nl ma lpg ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:


Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
mialem taki sam problem z paleniem rano domyslilem sie ze cos nietak z pompą paliwa wiec zrobilem pomiar cisnienia bylo tylko troche za niskie i to wystarczylo zeby slabo odpalal z rana pompa stara 10 letnia nie daje rady rano podac odpowiedniego cisnienia do odpalenia za dotknieciem kluczyka po wymianie pompy na orginal zakupionej w serwisie auto pali na dotyk nie spodziewalem sie ze bryka z takim silnikiem 6 v moze tak odpalac szybko . jeszcze jedno cisnienie bada sie rano przed pierwszym odpaleniem .tanie zamienniki to szmelc albo dają za male cisnienie albo zaraz po zgaszeniu samochodu paliwo cofa sie do baku .sory za bledy ale to dopiero pierwszy raz cos napisalem do tej pory tylko czytalem .
Zenek116
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
podlaczasz cisnienie z kompresora(2bary) i napieciem 12v sprawdzasz czy dobrze zamyka (nic nie syczy przy zamknietym)zbig_wwl pisze:A możesz napisać, na czym polega to sprawdzenie evap'a na "wszystkie sposoby" :?: Może komuś innemu przyda się taki opis

zenek123 ile dales za pompe? z tego co pamietam wystepuje tylko w kaplecie z calymi bebechami zbiornika

- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ja kupilem pompe za 600 zł . da się taniej . ale działa miodzio . narazie 1/3 baku ale zapala ładnie . smrodek beznzyny rano jest ale nie da sie chyba tego wyeliminowac . pracuje równo. po prostu ssanie wali
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie chce nic mowić narazie
wiesz jak jest . pozniej nie odpali a wszyscy kupią pompę
jednak oryginał nie zamiennik . jaki by nie byl. teraz mi dziala dobrze ale jak paliwo dojdzie pod rezerwe i zatrybi ładnie to na 100% to. wogole to ten silnik odpala po kilku obrotach nie odrazu. ale to nawet jak mialem pelen bak to tez musi przekrecic troche. za pierwszym kreceniem pali teraz ale po kilku obrotach . dla mnie to jest bomba juz 



Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Witam Kolegów,
Kupiliśmy z kuzynem A6 (2.8, LPG, ACK, 97', Q) od Marvika z forum i mamy podobny problem. Jeśli benzyny jest poniżej połowy baku to pojawia się problem z odpaleniem - trzeba kręcić po 2 - 3 razy przez 5 - 10 sekund. Przez cały czas wariuje wskazanie poziomu paliwa - raz jest zero, a zaraz potem full. Czy pompa jest zintegrowana z czujnikiem poziomu? Można ją wymienić samemu, czy zostaje mechanik lub ASO? Możecie mi podać numer tej pompy? Z góry dzięki.
Kupiliśmy z kuzynem A6 (2.8, LPG, ACK, 97', Q) od Marvika z forum i mamy podobny problem. Jeśli benzyny jest poniżej połowy baku to pojawia się problem z odpaleniem - trzeba kręcić po 2 - 3 razy przez 5 - 10 sekund. Przez cały czas wariuje wskazanie poziomu paliwa - raz jest zero, a zaraz potem full. Czy pompa jest zintegrowana z czujnikiem poziomu? Można ją wymienić samemu, czy zostaje mechanik lub ASO? Możecie mi podać numer tej pompy? Z góry dzięki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Cześć Koledzy
Na wstępie to współczuje problemów. Mi nie odpalała na ciepłym silniku, czekam na lato, aby stwierdzić czy wymiana czujnika położenia wału korbowego pomogła.
Tak myślę, że jak czujnik wariuje to może on powodować te problemy z odpalaniem.
Kolega w Zafirze dieslu miał taki problem, że auto mu zgasło podczas jazdy a VAG pokazał błąd czujnika poziomu paliwa.
Na wstępie to współczuje problemów. Mi nie odpalała na ciepłym silniku, czekam na lato, aby stwierdzić czy wymiana czujnika położenia wału korbowego pomogła.
Tak myślę, że jak czujnik wariuje to może on powodować te problemy z odpalaniem.
Kolega w Zafirze dieslu miał taki problem, że auto mu zgasło podczas jazdy a VAG pokazał błąd czujnika poziomu paliwa.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Killer71, Pompe wymianiałem . Nic to nie daje . Proponuje przeczyścić porządnie wtryski albo wymienić . U mnie pomogło ale narazie nie krzyczę hura. Mam rezerwę a odpala po chwili. nie telepie nic. Ale wtryski nowe to duzy koszt moje stare wystarczylo przeczyscic a przestały lać i przepuszczać paliwo podczas postoju. Jest na forum mój temat jak to zrobiłem od A do Z ale efekt odpalania nie napisalem ze został naprawiony bo nie chcialem siać paniki. Teraz pali super. Wtryski po nocy spuszczają paliwo do kolektora. Jak duzo paliwa to szybciej uzupełnia brak w listwie. Wymiana pompy nie da CI nic wymiana regulatora nie jest potrzebna jezeli w wężyku podcisnienia nie ma paliwa . W tym wężyku który dochodzi do regulatora cisnienia paliwa. Wyjęcie wtrysków przeczyszczenie porządne ! porządne powtarzam. Cisnieniowo sprężarką też mozna sobie pomagać przy czyszczeniu. I po problemie. Pompka jak dziala to dziala ok i nie zwróci z powrotem paliwa zeby nie wiem co bo taka jej konstrukcja . Regulator jak nie pusci benzyny w przewodzik podcisnienia to tez jest sprawny. Jeżeli pod autem nie zostaje plama beznyny to macie problem taki jak u mnie . Wtryski do czyszczenia . Zyczę powodzenia . Myślę że każdemu powinno to pomóc kto się nie może uporać z Tym problemem. Warto sprawdzić wcześniej jeszcze zaworek EVAP N80 . Jak przepuszcza powietrze z odłaczonym zasilaniem ( kostką ) to zaworek do wymiany. Podobny problem sie pojawia z opalaniem jak ten zaworek jest nie szczelny . aP problem ustępuje po kilku dniach od zaslepienia zaworka. Więcej info w tym temacie. Prosze pisać 

Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
U mnie jak zawór EVAP nie działał to miałem błąd EVAP incorect flow.
Okazało się, że był przetarty przewód który szedł do zbiornika paliwa. Po uszczelnieniu dalej był błąd. Dopiero po wymianie zaworka na inny, używany błąd się nie pojawił.
Ale problem z opalaniem na gorącym silniku w upały dalej pozostał.
Okazało się, że był przetarty przewód który szedł do zbiornika paliwa. Po uszczelnieniu dalej był błąd. Dopiero po wymianie zaworka na inny, używany błąd się nie pojawił.
Ale problem z opalaniem na gorącym silniku w upały dalej pozostał.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)