Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[2.8Quattro 193KM] ciezko odpala jak ma malo benzyny.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 08 paź 2010, 20:14

a czy kolega w nl ma lpg ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 08 paź 2010, 20:33

fishmanr11 pisze:a czy kolega w nl ma lpg ?
kolega nie ma ;-)
a ja nie mialem,nie mam i raczej nie bede mial <ok>

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 08 paź 2010, 20:47

:) ok dzieki :) myslalem ze moze to wina lpg
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 08 paź 2010, 21:03

A możesz napisać, na czym polega to sprawdzenie evap'a na "wszystkie sposoby" :?: Może komuś innemu przyda się taki opis <piwo>
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 08 paź 2010, 21:35

mialem taki sam problem z paleniem rano domyslilem sie ze cos nietak z pompą paliwa wiec zrobilem pomiar cisnienia bylo tylko troche za niskie i to wystarczylo zeby slabo odpalal z rana pompa stara 10 letnia nie daje rady rano podac odpowiedniego cisnienia do odpalenia za dotknieciem kluczyka po wymianie pompy na orginal zakupionej w serwisie auto pali na dotyk nie spodziewalem sie ze bryka z takim silnikiem 6 v moze tak odpalac szybko . jeszcze jedno cisnienie bada sie rano przed pierwszym odpaleniem .tanie zamienniki to szmelc albo dają za male cisnienie albo zaraz po zgaszeniu samochodu paliwo cofa sie do baku .sory za bledy ale to dopiero pierwszy raz cos napisalem do tej pory tylko czytalem .
Zenek116

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 09 paź 2010, 18:44

zbig_wwl pisze:A możesz napisać, na czym polega to sprawdzenie evap'a na "wszystkie sposoby" :?: Może komuś innemu przyda się taki opis <piwo>
podlaczasz cisnienie z kompresora(2bary) i napieciem 12v sprawdzasz czy dobrze zamyka (nic nie syczy przy zamknietym) <ok>
zenek123 ile dales za pompe? z tego co pamietam wystepuje tylko w kaplecie z calymi bebechami zbiornika :-/

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 09 paź 2010, 19:10

ja kupilem pompe za 600 zł . da się taniej . ale działa miodzio . narazie 1/3 baku ale zapala ładnie . smrodek beznzyny rano jest ale nie da sie chyba tego wyeliminowac . pracuje równo. po prostu ssanie wali
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 09 paź 2010, 19:19

fishmanr11 pisze:ja kupilem pompe za 600 zł . da się taniej . ale działa miodzio . narazie 1/3 baku ale zapala ładnie . smrodek beznzyny rano jest ale nie da sie chyba tego wyeliminowac . pracuje równo. po prostu ssanie wali
czyli u ciebie tez winna byla pompa? <piwo>

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 09 paź 2010, 19:32

Nie chce nic mowić narazie :) wiesz jak jest . pozniej nie odpali a wszyscy kupią pompę :) jednak oryginał nie zamiennik . jaki by nie byl. teraz mi dziala dobrze ale jak paliwo dojdzie pod rezerwe i zatrybi ładnie to na 100% to. wogole to ten silnik odpala po kilku obrotach nie odrazu. ale to nawet jak mialem pelen bak to tez musi przekrecic troche. za pierwszym kreceniem pali teraz ale po kilku obrotach . dla mnie to jest bomba juz <ok>
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 09 paź 2010, 22:41

do Mariusz 888 pompa kosztowała 1250 zł to troche drogo ale efekt 100%
Zenek116

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 09 paź 2010, 22:57

zenek123 pisze:do Mariusz 888 pompa kosztowała 1250 zł to troche drogo ale efekt 100%
dokladnie tyle mi w aso powiedzieli :-?
jak bym mial pewnosc ze to pompa jest juz slaba, to nawet bym sie nie zastanawial <ok>

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 04 lis 2010, 09:10

Witam Kolegów,
Kupiliśmy z kuzynem A6 (2.8, LPG, ACK, 97', Q) od Marvika z forum i mamy podobny problem. Jeśli benzyny jest poniżej połowy baku to pojawia się problem z odpaleniem - trzeba kręcić po 2 - 3 razy przez 5 - 10 sekund. Przez cały czas wariuje wskazanie poziomu paliwa - raz jest zero, a zaraz potem full. Czy pompa jest zintegrowana z czujnikiem poziomu? Można ją wymienić samemu, czy zostaje mechanik lub ASO? Możecie mi podać numer tej pompy? Z góry dzięki.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 04 lis 2010, 16:12

Cześć Koledzy
Na wstępie to współczuje problemów. Mi nie odpalała na ciepłym silniku, czekam na lato, aby stwierdzić czy wymiana czujnika położenia wału korbowego pomogła.

Tak myślę, że jak czujnik wariuje to może on powodować te problemy z odpalaniem.
Kolega w Zafirze dieslu miał taki problem, że auto mu zgasło podczas jazdy a VAG pokazał błąd czujnika poziomu paliwa.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 04 lis 2010, 18:23

Killer71, Pompe wymianiałem . Nic to nie daje . Proponuje przeczyścić porządnie wtryski albo wymienić . U mnie pomogło ale narazie nie krzyczę hura. Mam rezerwę a odpala po chwili. nie telepie nic. Ale wtryski nowe to duzy koszt moje stare wystarczylo przeczyscic a przestały lać i przepuszczać paliwo podczas postoju. Jest na forum mój temat jak to zrobiłem od A do Z ale efekt odpalania nie napisalem ze został naprawiony bo nie chcialem siać paniki. Teraz pali super. Wtryski po nocy spuszczają paliwo do kolektora. Jak duzo paliwa to szybciej uzupełnia brak w listwie. Wymiana pompy nie da CI nic wymiana regulatora nie jest potrzebna jezeli w wężyku podcisnienia nie ma paliwa . W tym wężyku który dochodzi do regulatora cisnienia paliwa. Wyjęcie wtrysków przeczyszczenie porządne ! porządne powtarzam. Cisnieniowo sprężarką też mozna sobie pomagać przy czyszczeniu. I po problemie. Pompka jak dziala to dziala ok i nie zwróci z powrotem paliwa zeby nie wiem co bo taka jej konstrukcja . Regulator jak nie pusci benzyny w przewodzik podcisnienia to tez jest sprawny. Jeżeli pod autem nie zostaje plama beznyny to macie problem taki jak u mnie . Wtryski do czyszczenia . Zyczę powodzenia . Myślę że każdemu powinno to pomóc kto się nie może uporać z Tym problemem. Warto sprawdzić wcześniej jeszcze zaworek EVAP N80 . Jak przepuszcza powietrze z odłaczonym zasilaniem ( kostką ) to zaworek do wymiany. Podobny problem sie pojawia z opalaniem jak ten zaworek jest nie szczelny . aP problem ustępuje po kilku dniach od zaslepienia zaworka. Więcej info w tym temacie. Prosze pisać <piwo>
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 04 lis 2010, 19:14

U mnie jak zawór EVAP nie działał to miałem błąd EVAP incorect flow.
Okazało się, że był przetarty przewód który szedł do zbiornika paliwa. Po uszczelnieniu dalej był błąd. Dopiero po wymianie zaworka na inny, używany błąd się nie pojawił.
Ale problem z opalaniem na gorącym silniku w upały dalej pozostał.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl