[A6 C6] zawieszenie pneumatyczne - funkcje serwisowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
[A6 C6] zawieszenie pneumatyczne - funkcje serwisowe
Szukam opisu loginów (dostęp upoważniony) oraz kodowania i ustawiania serwisowego wysokości zawieszenia.
Szukałem na wiki ross tech, ale tam na ten temat cisza...
Mam dwie A6 które za nisko stoją na max. podniesieniu.
Chciałem sprawdzic czy to wina miechów czy kwestia "default settings".
Obecnie nie mam dostępu do VASa, ale mam VCDS 9.802 a on nie podpowiada loginów.
Szukałem na wiki ross tech, ale tam na ten temat cisza...
Mam dwie A6 które za nisko stoją na max. podniesieniu.
Chciałem sprawdzic czy to wina miechów czy kwestia "default settings".
Obecnie nie mam dostępu do VASa, ale mam VCDS 9.802 a on nie podpowiada loginów.
Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)
pomiary od sierodka koła do rantu błotnika
[Select]
[34 - Level Control]
[Secutiy Access - 16]
Enter 31564
[Do It!]
[Adaption - 10]
trzeba poczekać aż kompresor nabije odpowiednie cisnienie
i jedziesz z kazdym kolem
Channel 01,02 ,03,04(front right) itd
i na koniec w channel 05 trzeba wpisac [1]test i save
miłej zabawy
pozdro
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)
pomiary od sierodka koła do rantu błotnika
[Select]
[34 - Level Control]
[Secutiy Access - 16]
Enter 31564
[Do It!]
[Adaption - 10]
trzeba poczekać aż kompresor nabije odpowiednie cisnienie
i jedziesz z kazdym kolem
Channel 01,02 ,03,04(front right) itd
i na koniec w channel 05 trzeba wpisac [1]test i save
miłej zabawy
pozdro
nie ma sprawy ,drobiazg :mrgreen:carlos666 pisze:brakowało im po centymetrze.
Dobrze że kapsel audi w feldze jest symetryczny.
Można co do milimetra pomierzyć auto.
Dzięki za login.
ja u siebie prubowalem mocno w dol zjechac, dojechalem do 405 przod i 400 tyl,
bryka zachowywala sie jak bolid F1
moze masz jakies pomysl zeby przekodowac tak sterownik jak allroad
po prostu wyzej mial by sie podnosicl na lift

pozdro

- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
A może ktoś mi podpowie bo zauwazylem ze lewa strona w moim aucie stoi niżej o jakieś 0.5cm.. wpisuje te wartości fabryczne jakie powinny być czyli 386 na przody i 384 na tyly i brak poprawy cały czas auto krzywo stoi na lewą stronę. Próbowałem nawet podwyzszyć i obnizyc o np 15mm i tak samo.. zawsze lewa strona niżej stoi..
Ktos ma jakieś porady? Może z miara policzyć dokładnie i wtedy naprzyklad wpisać na tą lewą strone 386mm i 384mm a na prawa obnizyc te 0.5cm i wpisać 391mm i 389mm? Ma to sens? Praktycznie powinno stać równo a teoretycznie powinno już stać rowno przy tych samych parametrach a nie przy kombinowanych
Sam już nie wiem..
Ktos ma jakieś porady? Może z miara policzyć dokładnie i wtedy naprzyklad wpisać na tą lewą strone 386mm i 384mm a na prawa obnizyc te 0.5cm i wpisać 391mm i 389mm? Ma to sens? Praktycznie powinno stać równo a teoretycznie powinno już stać rowno przy tych samych parametrach a nie przy kombinowanych

- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Hymm, raczej nie. Bo wszystko elegancko chodzi czy podnoszenie czy obniżanie.. Także myślę że nie..Dirty pisze:stifii, a może miechy Tobie już siadają powoli??
Dzięki przyjrze sie temu jak bede miał czas...slaby pisze:moze sensor wysokosci zle skalibrowany
podpunkt 13

A co myślicie o tym pomysle abym podał takie wartości jak napisałem wyżej i zobaczył czy wtedy równo będzie stał i od tego miejsca zrobił nastawy podstawowe do 386mm i 384mm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
po wpisaniu loginu i podniesieniu się zawieszenia nie wpisujesz wartości 386 i 384 tylko takie jakie zmierzyłeś.W kanałach od 1 do 4. następnie wartosci te zatwierdzasz w kanale 5 zapisując wartość 1.stifii pisze:A może ktoś mi podpowie bo zauwazylem ze lewa strona w moim aucie stoi niżej o jakieś 0.5cm.. wpisuje te wartości fabryczne jakie powinny być czyli 386 na przody i 384 na tyly i brak poprawy cały czas auto krzywo stoi na lewą stronę. Próbowałem nawet podwyzszyć i obnizyc o np 15mm i tak samo.. zawsze lewa strona niżej stoi..
Ktos ma jakieś porady? Może z miara policzyć dokładnie i wtedy naprzyklad wpisać na tą lewą strone 386mm i 384mm a na prawa obnizyc te 0.5cm i wpisać 391mm i 389mm? Ma to sens? Praktycznie powinno stać równo a teoretycznie powinno już stać rowno przy tych samych parametrach a nie przy kombinowanychSam już nie wiem..
Dlatego kolega w drugim poście odpisał mi że ta operacja wymaga zmierzenia fury.
[ Dodano: 2010-09-24, 07:41 ]
NIE we wszystkich modułach da się je zmienić.slaby pisze:moge zeskanowac cale kodowanie allroada od kumpla tylko 2007rok motor ten sam
jakie dokladnie sterowniki trzeba by przekodowac moze wiesz :?:
tak sie bym pobawil z nudów moze akurat sie da to zrobic :lol:
Np W absie musiałbyś wymienić cała elektronikę pompy, a w sterowniku silnika wymienić oprogramowanie (coś jak chip tuning)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 maja 2011, 09:49
- Lokalizacja: kwidzyn
\Jakes bledy w sterowniku 34 masz???nie posiadam pisze:siema mam audi a6 4f z pneumatycznym zawieszeniem ,cos sie zepsulo auto lezy prawie na drodze i nie chce sie podniesc kompresor pracuje 20 sekund i sie wylacza przez ta chwile pompuje 6,9 bar ale auto nawet nie drgnie . pomocy ,dzieki
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI