Witam jest w stanie ktoś mi pomóc? Zacznę od tego że z VCDS mam do czynienia 2 dni według waszych instrukcji chciałem skalibrować i obniżyć moja a6 bo prawy przód był zawsze 1.5 cm wyżej jak reszta na każdym pozomie czy to dynamik czy lift, ale mam pewne problemy już nie pamiętam wszystkiego po kolei ale po drugiej czy trzeciej kalibracja udało się uzyskać jednakowe wartości w VCDS czyli 270mm to realne pomiary były całkiem inne,czyli Lewy przód +5mm Prawy +25 Lewy tył +15mm i prawy +14mm. Z racji tego że się uczę trochę pomyślałem i zrobiłem tak, do wymiarów które mierzyłem dla sterownika podczas kalibracji dodałem te różnice, i fajnie bo auto siadło równo tyle ile chciałem czyli 355mm na 3 kołach ale prawy przód 25mm wyżej bo wartość którą musiałbym wpisać żeby było równo z wszystkimi to 434 a pozwala tylko 416

. Może ktoś wie co i jak i pomoże da się jakoś czujniki kalibrować ? Tak po prawdzie udało mi się go wyrównać ale po januszowemu czyli uginając łącznik czujnika z wahaczem,

a wartości w VCDS były masakrycznie rozbieżne ale dziś podczas wymiany zawieszenia stwierdziłem że tak nie może być, wyprostowałem łącznik a PP znów do góry wyżej 15mm wyżej jak tył.