Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] zawieszenie pneumatyczne - funkcje serwisowe

Zawieszenie
carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

[A6 C6] zawieszenie pneumatyczne - funkcje serwisowe

Post autor: carlos666 » 21 wrz 2010, 13:11

Szukam opisu loginów (dostęp upoważniony) oraz kodowania i ustawiania serwisowego wysokości zawieszenia.
Szukałem na wiki ross tech, ale tam na ten temat cisza...
Mam dwie A6 które za nisko stoją na max. podniesieniu.
Chciałem sprawdzic czy to wina miechów czy kwestia "default settings".
Obecnie nie mam dostępu do VASa, ale mam VCDS 9.802 a on nie podpowiada loginów.

fora audi

Post autor: fora audi » 21 wrz 2010, 14:26

procedura wymaga mierzenia fury. Daj na priv wieczorem.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 22 wrz 2010, 23:30

Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)
pomiary od sierodka koła do rantu błotnika



[Select]
[34 - Level Control]

[Secutiy Access - 16]
Enter 31564
[Do It!]

[Adaption - 10]
trzeba poczekać aż kompresor nabije odpowiednie cisnienie
i jedziesz z kazdym kolem
Channel 01,02 ,03,04(front right) itd
i na koniec w channel 05 trzeba wpisac [1]test i save
miłej zabawy
pozdro

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 23 wrz 2010, 16:36

brakowało im po centymetrze.
Dobrze że kapsel audi w feldze jest symetryczny.
Można co do milimetra pomierzyć auto.
Dzięki za login.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 23 wrz 2010, 18:35

carlos666 pisze:brakowało im po centymetrze.
Dobrze że kapsel audi w feldze jest symetryczny.
Można co do milimetra pomierzyć auto.
Dzięki za login.
nie ma sprawy ,drobiazg :mrgreen:
ja u siebie prubowalem mocno w dol zjechac, dojechalem do 405 przod i 400 tyl,
bryka zachowywala sie jak bolid F1
moze masz jakies pomysl zeby przekodowac tak sterownik jak allroad
po prostu wyzej mial by sie podnosicl na lift :-/
pozdro <ok>

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 23 wrz 2010, 19:44

nie da się bo on bierze kodowanie z ABSu.
Musiałbyś silnik i ABS przekodować na allroada. W ogóle wszystko musiało by mieć wpisane w kodowaniu allroad.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 23 wrz 2010, 20:44

moge zeskanowac cale kodowanie allroada od kumpla tylko 2007rok motor ten sam
jakie dokladnie sterowniki trzeba by przekodowac moze wiesz :?:
tak sie bym pobawil z nudów moze akurat sie da to zrobic :lol: <ok>

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 23 wrz 2010, 20:58

A może ktoś mi podpowie bo zauwazylem ze lewa strona w moim aucie stoi niżej o jakieś 0.5cm.. wpisuje te wartości fabryczne jakie powinny być czyli 386 na przody i 384 na tyly i brak poprawy cały czas auto krzywo stoi na lewą stronę. Próbowałem nawet podwyzszyć i obnizyc o np 15mm i tak samo.. zawsze lewa strona niżej stoi..
Ktos ma jakieś porady? Może z miara policzyć dokładnie i wtedy naprzyklad wpisać na tą lewą strone 386mm i 384mm a na prawa obnizyc te 0.5cm i wpisać 391mm i 389mm? Ma to sens? Praktycznie powinno stać równo a teoretycznie powinno już stać rowno przy tych samych parametrach a nie przy kombinowanych :-/ Sam już nie wiem..

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 23 wrz 2010, 22:12

moze sensor wysokosci zle skalibrowany
podpunkt 13 <ok>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 24 wrz 2010, 00:23

Dirty pisze:stifii, a może miechy Tobie już siadają powoli??
Hymm, raczej nie. Bo wszystko elegancko chodzi czy podnoszenie czy obniżanie.. Także myślę że nie..
slaby pisze:moze sensor wysokosci zle skalibrowany
podpunkt 13 <ok>
Dzięki przyjrze sie temu jak bede miał czas... <ok> P.S. jak można zaprogromować te polozenie regulacyjne? :roll:

A co myślicie o tym pomysle abym podał takie wartości jak napisałem wyżej i zobaczył czy wtedy równo będzie stał i od tego miejsca zrobił nastawy podstawowe do 386mm i 384mm

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 24 wrz 2010, 07:40

stifii pisze:A może ktoś mi podpowie bo zauwazylem ze lewa strona w moim aucie stoi niżej o jakieś 0.5cm.. wpisuje te wartości fabryczne jakie powinny być czyli 386 na przody i 384 na tyly i brak poprawy cały czas auto krzywo stoi na lewą stronę. Próbowałem nawet podwyzszyć i obnizyc o np 15mm i tak samo.. zawsze lewa strona niżej stoi..
Ktos ma jakieś porady? Może z miara policzyć dokładnie i wtedy naprzyklad wpisać na tą lewą strone 386mm i 384mm a na prawa obnizyc te 0.5cm i wpisać 391mm i 389mm? Ma to sens? Praktycznie powinno stać równo a teoretycznie powinno już stać rowno przy tych samych parametrach a nie przy kombinowanych :-/ Sam już nie wiem..
po wpisaniu loginu i podniesieniu się zawieszenia nie wpisujesz wartości 386 i 384 tylko takie jakie zmierzyłeś.W kanałach od 1 do 4. następnie wartosci te zatwierdzasz w kanale 5 zapisując wartość 1.
Dlatego kolega w drugim poście odpisał mi że ta operacja wymaga zmierzenia fury.

[ Dodano: 2010-09-24, 07:41 ]
slaby pisze:moge zeskanowac cale kodowanie allroada od kumpla tylko 2007rok motor ten sam
jakie dokladnie sterowniki trzeba by przekodowac moze wiesz :?:
tak sie bym pobawil z nudów moze akurat sie da to zrobic :lol: <ok>
NIE we wszystkich modułach da się je zmienić.
Np W absie musiałbyś wymienić cała elektronikę pompy, a w sterowniku silnika wymienić oprogramowanie (coś jak chip tuning)

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 24 wrz 2010, 18:28

tak tez zrobilem wlasnie, ten post o mierzeniu fury i kilka innych manuali ktore udalo mi sie zassac z sieci pomogly w rozwiazaniu problemu :mrgreen: :mrgreen: i w koncu wszystko jest rowniutko 8-)

nie posiadam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 01 maja 2011, 09:49
Lokalizacja: kwidzyn

Post autor: nie posiadam » 10 sie 2011, 19:13

siema mam audi a6 4f z pneumatycznym zawieszeniem ,cos sie zepsulo auto lezy prawie na drodze i nie chce sie podniesc kompresor pracuje 20 sekund i sie wylacza przez ta chwile pompuje 6,9 bar ale auto nawet nie drgnie . pomocy ,dzieki
audi a6 180KM Quattro

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 10 sie 2011, 23:22

nie posiadam pisze:siema mam audi a6 4f z pneumatycznym zawieszeniem ,cos sie zepsulo auto lezy prawie na drodze i nie chce sie podniesc kompresor pracuje 20 sekund i sie wylacza przez ta chwile pompuje 6,9 bar ale auto nawet nie drgnie . pomocy ,dzieki
\Jakes bledy w sterowniku 34 masz???
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 11 sie 2011, 09:18

coś masz z zaworami, albo nieszczelność, zobacz w vcds jaką ci poda temperaturę sprężarki jeśli jest powyżej 90 stopni to przestaje pompować.
jeśli się tak dzieje to pada ci sprężarka, oby nie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga