Seravok,
o do jazdy przypomnę się w przyszłym roku.Dwie osoby w okolice Vodic (jakieś 70 km przed Splitem) .Jeżeli przejedziesz to poniżej 6.5 litra paliwo pokrywam ja.Warunki jak pisałeś czyli średnia co najmniej 115 km i klima.Przy czym sprawdzimy spalanie nie po FIS tylko po tym co wlejemy paliwa dzielone przez kilometry wg gpsa bo może też ci oszukiwać sporo licznik i dlatego takie rewelacyjne spalanie masz
no nie wierze, ze blad u
ZelvaBOi jest taki duzy, ze powoduje przeklamianie 1-1.5L na 100km ..
to fizycznie nie mozliwe.. przeciez tego nikt by nie dopuscil do homologacji.
bledy zawsze sa.. ale tego rzedu co piszesz.. to malo realne 8-)
Nie ważne jaki silnik.Do dostarczenia energii potrzebnej do schłodzenia zawsze potrzeba tyle samo mocy z małego czy dużego silnika.Mocniejszy nie poczuje ubytku mocy ale nadmiarowego paliwa spali tyle samo co słabszy.
tu masz racje.. ale w warunkach statycznych. kiedy tylko oba (slabszy / mocniejszy) silniki pracuja na nominalnych obrotach.
teraz kazdemu z nich odejmujesz.. np po 2KM z racji pracy kompresora:)
-dla slabego te 2KM to duzy procentowy ubytek
-dla silnego.. 2KM jest to spadek kilkuprocentowy.
na tej podstawie, teraz mozna ocenic.. ile i jaki silnik potrzebuje energi (paliwa). tylko i w czasie jazdy, bo na postoju to guzik, a nie roznica:)))
