Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C6 3.0TDI] Pytanie o wymiane rozrządu.

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
firewire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 10 sie 2008, 23:18
Lokalizacja: Luxembourg

Post autor: firewire » 16 cze 2010, 23:58

Dirty pisze:A jak wiadomo wraz ze wzrostem km, rośnie stawka ubezpieczenia, w wielu serwisach po cichu Niemcy ściągają kilometry (miałem już kilka razy taką propozycję, oczywiście po cichu, nikt nic nie wie <rotfl> ) tak żeby ubezpieczycielowi nie płacić zbyt dużo a przy okazji ASO również nie widzi tego że coś było robione. I wpisy nic nie dadzą do bazy bo naprawdę sporo Niemców tak robi. Nie myślcie sobie, że każdy Niemiec jest taki porządny. Robią tak, tylko nikt o tym nie mówi ani się do tego nie przyzna.

Kolejny przykład to wtedy gdy bierze się auto w leasing to też w ciągu roku są limity kilometrów i też nie każdy się w nich mieści <rotfl>

To taki mały OT co do przebiegu itp
Dokładnie tak jak mówisz... ja miałem limit na golfie służbowym 35000km +/i 10% za przekroczenie 0,50&#8364; za każdy km czyli za wyrobienie limitu 2x kupujesz całe auto... więc bardzo mnie pilnowali...
BTW
W Niemczech miałem kupić A4 3.0 TDI i z serwisu Audi z gwarancją (chyba SelectPlus) - niby auto miało 67kkm czy 76kkm a wyglądało jakby miało 300kkm, po sprawdzeniu Vin w innym serwisie - ostatni przegląd 240000km....
Więc jeśli już Audi liczniki wali to nie mam pytań...

[ Dodano: 2010-06-17, 00:00 ]
fabiano82 pisze:Czyli wniosek prosty robic serwisy w audi i po problemie :-P
Ja robię tylko serwisy w książce...olej, filtry, płyny

Hamulce sam zmieniam bo za tylne klocki ostatnio zaśpiewano mi 490&#8364; to z kapci wyskoczyłem .... sam zrobiłem i ATE kosztowały mnie 43,40&#8364;
To Dobrze Idzie
Kiedyś było mocno modzone 4F/3.0 BMK
Teraz jest 4G/3.0 CVUA
Nie wchodzę w dyskusje "Nie znam się, ale się wypowiem", proszę o uszanowanie tego jeśli ignoruję odpowiedzi nie poparte faktami, dowodami lub doświadczeniem.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 17 cze 2010, 08:52

Dirty, firewire,
jest tak jak piszecie,
wiem, bo sam jestem w DE i tu mam auto zarejestrowane.

Skladke ubezpieczenia mi policzyli przy 20 k km rocznie.
Potem po namyslie, podbilem ilosc km do 25 k km.

Musialem doplacic 73&#8364; za 5k km!

Jaki wniosek..?? Jezdzilbym ile sie da.. a przed koncem roku, cofnalbym licznik do ustawwych, zeby nie przekroczyc.. bo nie mam zamiaru doplacac.

Na ile to sie oplaca, nie wiem, bo nei wiem, ile kosztuzje cofniecie licznika, tak, zeby cofnac we wszytskich komponentach, co by sie nawet ASO nie kapnelo..
ale jest tak jak piszecie.

Niemcy to nie ci sami co sprzed 15-20 lat! :-D

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 17 cze 2010, 13:45

Matematyka królową nauk.
pama, w przeliczeniu poniżej 40&#8364;

Wymiana oleju w Bydgoszczy w serwisie chcieli ok 1200zł
w serwise u sąsiadów 270&#8364;
znajomy turek 100&#8364; i jeszcze winko wyciąga.

Aron, i jak wiadomo juz cos?

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 17 cze 2010, 15:19

ArabaT pisze:Matematyka królową nauk.
pama, w przeliczeniu poniżej 40&#8364;
pisze, to co zaplacilem.
w Allianz
jeszcze raz: doplacilem 70&#8364; za 5k na rok
:-D

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 17 cze 2010, 15:57

pama, odpowiedzialem Ci na przedostatni akapit

Etiv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 27 wrz 2009, 19:41
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Etiv » 21 cze 2010, 19:23

tia poniżej 200tyś i pada rozrząd napędzany łańcuchem..
a co wypowiedzi w stylu wnętrze wygląda na ładne, nawet mam datę na dywanikach z roku produkcji auta <ok>
na jakim świece co niektórzy żyją.
diagnoza prosta widziały gały co brały, a że ma przebieg x2 to już twój ból

a później piszą jakie to silniki 3.0TDI są do dupy i psują się już przy tak małych przebiegach :mrgreen:

Etiv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 27 wrz 2009, 19:41
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Etiv » 21 cze 2010, 22:24

oki jak będę miał na blacie 400 tyś napiszę jak tam u mnie z jakością
narazie jest ok
pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 22 cze 2010, 18:59

co do jakosci A6.. hmm..i tak uwazam, ze jest ona lepsza niz w BMW E46 :)))

A co do TT.. hmm.. moja uwazam, jest niezniszczalna.. owszem.. ale prawie :))

Auto ma juz 217k km, procz typowych przypadlosci: jakies martwe pixele na FIS, wariujacy wskaznik paliwa.. to po 5 dniach stania na dworze.. padly mi spryskiwacze xenonow.. ot tak! Od samego stania! Wiec, co to za jakosc..?? :oops:
Glupio auto zostawic i pozniej odpalic, a sie okazuje, ze cos sie spieprzylo bez powodu.

PS. W C6 tez przez noc mi padla zarowka od postoju.. ot tak se! :roll: :roll:

Szukam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 paź 2009, 09:06
Lokalizacja: G.Śląsk

Post autor: Szukam » 22 cze 2010, 21:26

Rozwalony rozrzad u Arona to nie pierwszy taki przypadek na tym Forum ... . Komus innnemu rozpadla sie glowica, a jeszcze komus pekla sprezyna zaworowa ... . Dodajac do tego lawinowe problemy klapek w kolektorach ssacych i notoryczne problemy rozruchu silnika po kilkudniowym postoju roznych Kolegow (latem oraz zima) wskazuje, ze cos duzo tych pechowcow zebralo sie na ForumA6 ... . Aaaa - jeszcze problemy wtryskow i pomp CR ... . Nadto widzimy w serwisach, ze nowsza produkcja wbrew oczekiwaniom i obietnicom ... niestety nie jest lepsza ... . Merce i bumy moze nie sa duzo lepsze (chociaz Zelva ma racje, ze gwiazda szuka jakosci) ale kiedy userzy C6 z TDI trwonia kolejne fortuny w lichwiarskich ASO, to userzy "japponczykow" (ale tych wyprodukowanych w Japonii) kombinuja nad wakacjami. Jak ktos watpi to niech sam sprawdzi, na przyklad na forum Acorda i Land Cruisera ... . Nie jest przypadkiem, ze Auudi stalo siee marka flotowa, czyli taniocha sprzedawana hurtem, czesto odrazu bez gwarancji. Do PL ta swiadomosc dopiero dociera ... .

szynszyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 26 sty 2010, 13:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szynszyl » 22 cze 2010, 22:52

Na pocieszenie napisze Wam że koledze w C6 przy 170t km w 3.2 benzyna (!) też łańcuch przeskoczył, a silnik tak się tłukł jakby ktoś w niego młotkiem naparzał, naprawa 6 tysi.
Pozdr

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 23 cze 2010, 11:04

Etiv pisze:tia poniżej 200tyś i pada rozrząd napędzany łańcuchem..
a co wypowiedzi w stylu wnętrze wygląda na ładne, nawet mam datę na dywanikach z roku produkcji auta <ok>
na jakim świece co niektórzy żyją.
diagnoza prosta widziały gały co brały, a że ma przebieg x2 to już twój ból

a później piszą jakie to silniki 3.0TDI są do dupy i psują się już przy tak małych przebiegach :mrgreen:
No widzisz, czytasz bez zrozumienia, albo tylko to co checz do ciebie dociera. Jakbyś poczytał więcej to wiedziałbyś, że mój 3.0TDi nie jest odosobniony. Poszlak co do swojego przebiegu wymieniłem chyba z 10 łącznie ze sprawdzeniem auta po VINie w ASO (od 2006r jest w PL są więc zapisy i historia), a wszystkie wpisy i poszlaki są spójne! Pozostaje Ci pieprzyć 3 po 3 co ślina na język przyniesie lub bezpodstawne wymądrzanie się nóweczką z salonu... Gdyby to wniosło COÂŚ do tematu byłoby ok, a tak...
Moje auto prawdopodobnie w sobotę ruszy, nowa jednostka 3.0TDI 233KM (2007r.) jest już w drodze... W starej do wymiany rozrząd, głowica, tłoki, blok silnika... Zostanie rozmontowana i to co sprawne pójdzie na allegro...

Etiv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 27 wrz 2009, 19:41
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Etiv » 23 cze 2010, 22:17

Aron pisze:Jakbyś poczytał więcej to wiedziałbyś, że mój 3.0TDi nie jest odosobniony
ale nie mamy 100% pewności co do faktyczności przebiegów.
co do jakości audi A6 C6, nie wiem może model sprzed liftu jest słaby jakościowo, może macie tam jakieś niedoróbki.
może i poliftowe poprawili dlatego mam takie wrażenie.
co do poprawy jakości merca, poczytajcie o silnikach diesla w nowych E-klasach, wtedy pogadamy..

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 24 cze 2010, 08:24

Etiv pisze:nie wiem może model sprzed liftu jest słaby jakościowo, może macie tam jakieś niedoróbki.
może i poliftowe poprawili dlatego mam takie wrażenie.
Zgadza się, dlatego pisałem, że jakby kolega poczytał więcej to by wiedział, że silniki z początku produkcji 2004-2006 BMK 224KM miały pewne wady konstrukcyjne (niedoróbki), dlatego też mój przypadek jest nie odosobniony.
Co do przebiegu nigdy nie ma się 100% pewności, ale w przypadku mojego C6 jest tak dużo poszlak sugerujących prawdziwy przebieg, że jest bardzo mała szans by był on większy. Po rozkręceniu silnika również widać stan turbiny i innych elementów, które wykazują adekwatny stan do przebiegu 197kkm.

Po wyjęciu silnika widać podłużnice równiutki i całe (bez spawów i prostowań), więc prawdopodobnie miałem po prostu pecha...

Wczoraj mechanicy robiłi do 1:30, a na koniec pracy wysłał mi MMSa ;) Silnik jest na podnośniku już przygotowywany do osadzenia. Przełożyć z BMK musieli na razie tylko koło zębate, zobaczymy co dalej...
Na silniku jest data produkcji 06/2007. Silnik wygląda bdb i jest z całym osprzętem, wszystkie wiązki elektr. (bez sprężarki klimy). Mówił, że stan silnika wizualny jest super przebieg sugerujący 100kkm i że nie wygląda, aby był wyciągany z auta po dzwonie ;) Miska olejowa bez zgnieceń, kolektor, wszystkie plastiki, wszystko bez pęknięć/usterek.

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 24 cze 2010, 10:25

Aron pisze:Silnik wygląda bdb i jest z całym osprzętem, wszystkie wiązki elektr. (bez sprężarki klimy). Mówił, że stan silnika wizualny jest super przebieg sugerujący 100kkm
Na oko to chłop w szpitalu umarł.
Zajebistego mechanika trafiłes skoro jest w stanie po kontroli wizualnej zew ocenic przebieg silnika.
Ciesz sie tym, ze jest poliftowy i przynajmniej z prostej kalkulacji ma mniejszy przebieg.
Aron pisze:nie wygląda, aby był wyciągany z auta po dzwonie
Ale jakis powod dekompletacji auta musi byc, a wydaje mi sie ze jeszcze bylo zbyt mlode aby dobre auto rozsprzedac na czesci, chociaz moge sie mylic ;-)

A tak z czystej ciekawosci, duzo dales za serce? Pytam bo postawilem na opcje jazda do zawału a potem przeszczep na młodsze.

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 24 cze 2010, 10:35

Aron powodzenia i wspolczucia no coz mylse ze poprostu mailes pecha :cry: Co do awaryjnosci tak juz jest auta sie psuly i beda sie psuly dla przykladu podam ze osobiscie znam dwa przypadki hond acord z 2005 r z silnikami 2.2ictdi w ktorych wlacie padly lancuchy rozrzady. Pewnie to zbieg okolicznosci bo wiem ze jednostki uzanawane za bardzo dobre no ale wlasciciele raczej z tego powodu nie beda szczesliwsi :-/ dodam ze koszt naprawy w niemczech uwaga 6 tys euro poprostu masakra :roll: Trzeba tez wziasc po uwage dwie strony medalu jeden kupuje auto z salonui po trzech latach zmienia na nowy i powie bezawaryjny samochod ,drugi zas kupi auto uzywane z przebiegiem 200 tys i jak cos pada pisze ze lipa tak to juz jest i nic na to nie poradzimy pozdro panowie i troszke mniej agresji w wypowiedziach kazdy moze miec swoje zdanie :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga