[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
- Lokalizacja: Warszawa
tia..... tu na tym foto to ladnie ja widac....
jutro rano zrobie fote swojego silnika..... i niech mi ktos powie gdize jest to ustrojstwo.... bo ja mam tam tak naje%^@$^@$^ rurek rureczke i kabli.....
ze juz sam nie wiem co jest co..... :P
P.s.
napisanie ze gdzies miedzy filtrem a kolektorem jest malo precyzyjne w nashych autach....:P
dla przykladu filtr mam z lewej strony komory silnika..... a jakims cudem nagle gdzies rurke puscili i intercooler mam zamelinowany w prawym nadkolu...... i jeszcze kilka rurek i dopiero kolektor..... tak na moje oko od filtra do kolektora jest z 1,5m rury.... po trasie jeszcze turbina ....... z czego widoczne jest jakies 20-30cm tych rurek..... :P
jutro rano zrobie fote swojego silnika..... i niech mi ktos powie gdize jest to ustrojstwo.... bo ja mam tam tak naje%^@$^@$^ rurek rureczke i kabli.....
ze juz sam nie wiem co jest co..... :P
P.s.
napisanie ze gdzies miedzy filtrem a kolektorem jest malo precyzyjne w nashych autach....:P
dla przykladu filtr mam z lewej strony komory silnika..... a jakims cudem nagle gdzies rurke puscili i intercooler mam zamelinowany w prawym nadkolu...... i jeszcze kilka rurek i dopiero kolektor..... tak na moje oko od filtra do kolektora jest z 1,5m rury.... po trasie jeszcze turbina ....... z czego widoczne jest jakies 20-30cm tych rurek..... :P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
Witam wszystkich bardzo serdecznie,jestem nowy.Niedawno sprawilem sobie audi A6 ale w benzynce i powiem Ci kolego ze mam ten sam problem ale sprawa sie wyjasnila na przegladzie modulu w serwisie.Niektore motele wychodzily z blokada kol przeciwposlizgowa mozna to tylko wylaczyc w serwisie ale nie kazdy serwis to zrobi.Blokada jest fabryczna i serwisy sie boja ruszac,Mam 2.4 benzyne troszke podkrecona(czipem 200 KW)a pisk robi jak maluch.Nieruszalem tego pisk niejest istotny wazne ze ladnie sie zbiera. Pozdrawiam wszystkich goraco!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
Brak błędów VAG ok
[ Dodano: 2008-08-10, 12:57 ]
Dodam że przejechał się ze mną serwisant i nic nie znalazł a za cała usługę przejazd i kasowanie błędów nie zapałaciłem ani zł. Powiedział pompa albo katalizator, trzeba poszukać. Z tym że za sprawdzenie każdego z tych elementów (wyjęcie trzeba bulić.)
[ Dodano: 2008-08-10, 12:57 ]
Dodam że przejechał się ze mną serwisant i nic nie znalazł a za cała usługę przejazd i kasowanie błędów nie zapałaciłem ani zł. Powiedział pompa albo katalizator, trzeba poszukać. Z tym że za sprawdzenie każdego z tych elementów (wyjęcie trzeba bulić.)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
- Lokalizacja: wabrzezno
spox:-) czekam jeszce na instrukcje czyszczenia przepływki bo kto wie....
[ Dodano: 2008-09-14, 19:42 ]
Co spowalnia Ci 1.8T:
-opony 16 cali 225 (poprawna specyfikacja na wlewie paliwa ale większe laczki dają poczucie bezpieczeństwa)
-nagar w:
a) kolektorku
b) zaworku EGR
-zapchany katalizator
-filtr paliwa
-przewód podciśnienia turbo uszkodzony
-pompa paliwa nie podaje 3.5 bara
-świece nie są platynkowe
-olej jest zły
-turbawka daje za małe doładowanie
-reszta by VAG
[ Dodano: 2008-09-14, 19:42 ]
Co spowalnia Ci 1.8T:
-opony 16 cali 225 (poprawna specyfikacja na wlewie paliwa ale większe laczki dają poczucie bezpieczeństwa)
-nagar w:
a) kolektorku
b) zaworku EGR
-zapchany katalizator
-filtr paliwa
-przewód podciśnienia turbo uszkodzony
-pompa paliwa nie podaje 3.5 bara
-świece nie są platynkowe
-olej jest zły
-turbawka daje za małe doładowanie
-reszta by VAG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
u mnie tez tak mulilo (2.8 benzyna) nawet mi sie blAD KOMPA WYSWIETLAL POJECHALEM NA serwis i niby nic a wy mienilem filtr paliwa (wylalem z niego chyba z beczke smoly) i juz jest dobrze , jednak popkpa dostala juz troche przez ten filtr i nadal mam za male cicnienie paliwa wiec nastepnie wymienie pompe i zobaczymy (esp itd nie ma nic do zrywania ze startu no chyba ze na piasku albo sniegu moze wydawac sie ze muli sie samochod )
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
ESP w naszych a6 jest połaczone z ASR, właczone ESP=właczony ASR i cieżko jest jarać kapcie raczej :D:D:Dsikor pisze:(esp itd nie ma nic do zrywania ze startu no chyba ze na piasku albo sniegu moze wydawac sie ze muli sie samochod
a co do problemów kolegi to ja proponuje sprawdzic czy oby napewno nie jest nigdzie uszkodzony któryś przewód od turba, a przez to nei wytwarza sie podciśnienie zamykające turbo, co w dalszej konsekfencji skutkuje przełaczeniem sie w tryb awaryjny i turbo jest przydławione (jak wpadniesz na spota w niedziele to mozemy to looknąć VAGiem i sprawdzicc zy turbo nei przekracza granic doładowania) JA TAK MIAÂŁEM

2ga rzecz to przepływka
3cia filr powietrza (moze byc zapchany i robią sie problemy wtedy)
4ta moze masz uczucie ślizgającego sie sprzęgła( chociaz jak przy starcie pali i nagle muli to raczej to odpada)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Tak sie troche zabieracie jak pies do jeza do tego 1.8T
1. Sprawdzenie bledow vagiem nic nie da - zrob logi dynamiczne 03, 031, 115(ten nie wiem czy jest obslugiwany w 97r)
2. Zrob logi dynamiczne razem zapisywane 05 i 06 (wrzuc na forum i podeslij mi np. na maila w formacie CSV (standardowo zapisywany przez vaga)
Sposob wykonywania tych logow nie jest standardowy.
A) 3 bieg
B) ok 1500 rpm
C) wciskasz gaz do dechy i jedziesz az do odciecia
D) wciskasz sprzeglo
E) toczysz sie tak bez hamowania do ok 60-70km/h
G) musi byc plaska droga
H) potrzebuje znac dokladna mase auta+kierowcy podczas testu
I) potrzebuje informacje o cisnieniu atmosferycznym i i temperaturze podczas testu (vag)
3. Sprawdz WG czy nie puszcza i DV
4. Sprawdz stan przeplywki + ja wyczysc
na poczatek to wystarczy, zeby cos powiedziec o stanie auta i ewentualnie szukac przyczyn slabego przyspieszania
1. Sprawdzenie bledow vagiem nic nie da - zrob logi dynamiczne 03, 031, 115(ten nie wiem czy jest obslugiwany w 97r)
2. Zrob logi dynamiczne razem zapisywane 05 i 06 (wrzuc na forum i podeslij mi np. na maila w formacie CSV (standardowo zapisywany przez vaga)
Sposob wykonywania tych logow nie jest standardowy.
A) 3 bieg
B) ok 1500 rpm
C) wciskasz gaz do dechy i jedziesz az do odciecia
D) wciskasz sprzeglo
E) toczysz sie tak bez hamowania do ok 60-70km/h
G) musi byc plaska droga
H) potrzebuje znac dokladna mase auta+kierowcy podczas testu
I) potrzebuje informacje o cisnieniu atmosferycznym i i temperaturze podczas testu (vag)
3. Sprawdz WG czy nie puszcza i DV
4. Sprawdz stan przeplywki + ja wyczysc
na poczatek to wystarczy, zeby cos powiedziec o stanie auta i ewentualnie szukac przyczyn slabego przyspieszania