Post
autor: Doc » 14 lip 2008, 21:42
Można mieć w 1.8T gaz sekwencyjny. Turbinka tak samo działa.
Ja jestem przeciwnikiem gazu, ale to moje prywatne zdanie.
Musisz kolego porobic porządek z tym całym okablowaniem przy modułach, cewkach.
Następnie sprawdzić VAGiem czy i jak dmucha Ci turbinka, ile barów przy jakich obrotach. Zrobić loga dynamicznego. Pamiętaj, że na postoju turbinka niemal nie pracuje.
Jaki masz symbol silnika ? W AEB aby sprawdzić turbinke konieczne jest podpięcie dynamometru. Tu VAGiem nie sprawdzić, ale w pozostałych już tak.
1.8T zadbane daje frajdę z jazdy nawet przy tej masie auta.
Turbinka, zawory N75 i DV głównie, szczelny układ, to wszystko musi grać.
U mnie po zawirusowaniu wyszło 182 PS i 273 N. Turbawka syczy ciut głośniej, ale auto ucieka spod tyłka bardzo przyjemnie. To dobre silniczki.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.