Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??

Silniki benzynowe
Qris

Post autor: Qris » 13 lip 2008, 18:39

Adres renomowanej firmy dodam jeszcze dziś albo jutro. A teraz wyobraźcie sobie co czułem gdy strzeliło i silnik zgasł. potem patrzysz na te kable i ..... reszte dopiszcie sobie sami.

[ Dodano: 2008-07-13, 18:42 ]
Chłopaki może ktoś z was wymieniał te okablowanie i ma zbyteczną jedną gumę osłaniającą? Jak widać ja jej nie mam i obawiam się wilgoci a z resztą żeby zrobić to dobrze musi być potem osłonięte. Za wszystkie dar dziękuję info plisss na PW albo tu.
Dzięks..!!!

Awatar użytkownika
aro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 20 lut 2008, 22:01
Lokalizacja: krakow, reading

Post autor: aro » 14 lip 2008, 18:25

porazka, powiedz mi bo nie uwierze wrzuciles do silnika 1.8 TURBO gaz :shock: nie wiem czy to normalne ale jak masz turbine to gazu sie niepowinno wrzucac, poniewaz tak naprawde masz wylaczona turbine( czasami nawet odlaczona mechanicznie) wez pogadaj z jakims naprawde dobrym mechanikiem to ci to wyjasni.. wbrew temu co niektore firmy oferuja turbo nigdy nie bedzie wspolpracowalo z gazem... :-P (a jesli juz to bardzo krotko :mrgreen: )

Qris

Post autor: Qris » 14 lip 2008, 20:07

sekwencyjny mozna.
Od 2004 lata i turbo tez dobrze się ma:-)

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2972
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 14 lip 2008, 21:42

Można mieć w 1.8T gaz sekwencyjny. Turbinka tak samo działa.
Ja jestem przeciwnikiem gazu, ale to moje prywatne zdanie.

Musisz kolego porobic porządek z tym całym okablowaniem przy modułach, cewkach.
Następnie sprawdzić VAGiem czy i jak dmucha Ci turbinka, ile barów przy jakich obrotach. Zrobić loga dynamicznego. Pamiętaj, że na postoju turbinka niemal nie pracuje.

Jaki masz symbol silnika ? W AEB aby sprawdzić turbinke konieczne jest podpięcie dynamometru. Tu VAGiem nie sprawdzić, ale w pozostałych już tak.

1.8T zadbane daje frajdę z jazdy nawet przy tej masie auta.
Turbinka, zawory N75 i DV głównie, szczelny układ, to wszystko musi grać.

U mnie po zawirusowaniu wyszło 182 PS i 273 N. Turbawka syczy ciut głośniej, ale auto ucieka spod tyłka bardzo przyjemnie. To dobre silniczki.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Qris

Post autor: Qris » 14 lip 2008, 23:14

Doc podaj orientacyjne koszty tych usług żebym nie przepłacił. Dziękuję.

Mandaryn112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mandaryn112 » 16 lip 2008, 00:28

Panowie....

czy jak kupie sobie cos takiego...:

http://www.allegro.pl/item400076430_pol ... t_f_v.html

to sprawdze sobie stan turbiny?
jakie powinny byc wartosci takie turbiny, ile bar?
seria silnika AWT..

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 16 lip 2008, 13:05

wiecie może jak sprawdzić serie silnika :?:
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Qris

[C5 1,8T] muli auto

Post autor: Qris » 08 sie 2008, 19:39

Panowie auto słabo się zbiera...
Autko od nowości nie miało zmienianego filtra paliwa (97.09) ja go zmieniłem ale problemy z porannym odpaleniem pozostają. Po odpaleniu atko chodzi oki i jeżeli jeżdżę nim co max 5 godzin zapali od razu.
Ale no słabe jest, Myślicie że to pompa? autko pracuje równo nie przerywa itd ale nie przyśpiesza jak powinno... Nie mogę ruszyć z piskiem opon a jak przygazuje to zerwie troche i obroty na dół zaraz by przyśpieszac powoli. Turbo suche piekne przewód podciśnienia ok, silnik pod VAGiem bez błędów pracuje równiutko. Jakieś inne pomysły? Pomóżcie chłopaki. Może ktoś jest z okolic Inowrocławia i mi jakoś pomoże?

Uzywaj tagow i nazywaj poprawnie tematy
Ostatnio zmieniony 08 sie 2008, 20:13 przez Qris, łącznie zmieniany 1 raz.

Mandaryn112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mandaryn112 » 08 sie 2008, 19:59

mam tak samo.......

i tez juz nie wiem co robic.......

Kosa

Post autor: Kosa » 08 sie 2008, 20:39

Sprawdź czujnik temperatury, ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania i sondę lambda. To na początek.

Qris

Post autor: Qris » 08 sie 2008, 21:26

Wszystko w porządku. czujnik zmieniony miecha temu inne wszystko ok. Co dalej?

[ Dodano: 2008-08-08, 21:28 ]
Tylko cisnienia paliwa nie sprawdziłem

[ Dodano: 2008-08-08, 21:30 ]
4 bary powinny być... Ale przez to że pompa na 1 filtrze chodziła 10 lat to trochę się musiała spsuć...

[ Dodano: 2008-08-08, 21:32 ]
Mandaryn112, Mandaryn a dobra masz tą pompę stara?

Mandaryn112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mandaryn112 » 08 sie 2008, 23:30

ja tam pompy nie dotykalem narazie....... :P

moj pomysl to przeplywka......

gość_

Post autor: gość_ » 09 sie 2008, 07:14

a esp masz wylaczone do ruszania z piskiem?

masz quattro?

automat?

Qris

Post autor: Qris » 09 sie 2008, 11:51

nie quatro
nie esp
nie automat

Tu chodzi o to że autko się słabo zbiera na starcie 150 koników z napędem na przód powinno palić gumę.

A przepływka by CI na VAGu wyszła chyba co nie? A u mnie zero błędów

Qris

Post autor: Qris » 09 sie 2008, 19:59

Czyli to może być ona? Możesz dodac jakieś foto gdzie to jest i jak to wyjąc i proszę z góry nie pisz że gdzies było bo znalazłem inny temat i tam tez napisali że gdzieś o tym było a nie było... :-( Thnks Aha jak to czyścić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja