Poszukam pozniej na laptopie jaki to dokladnie blad wyrzucilo i napisze.
[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??
-
cyzko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 111
- Rejestracja: 17 maja 2008, 19:43
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2021
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpackie
U mnie wyrzuca co jakis czas blad:
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17511.html
Wie ktos co on dokladniej oznacza?
Kod: Zaznacz cały
17511 P1103 Bank 1, Sonde 1 Heizstromkreis Leistung zu gering ;O2 Sensor Heating Circ.,Bank1-Sensor1 Output too Low ;Lambdasonde 1, cilinderrij 1, uitgangsspanning te laagWie ktos co on dokladniej oznacza?
cyzko
no i p[o wielu trudach i walce z moim kochanym autem nowa przplywka filtr paliwa i nagle eureka :lol: pompa paliwa daje cisnienie 2 bar po przekroczeniu 3000 obr daje 2,5 bar a powinna dawac minimum 3,5 bar zaleca sie 4 bar. zamowilem pompe poniewaz w IRL ciezko dosac czesc od reki (maja bardzo ubogo zaopatrzone sklepy moto\) i czekam dzisiaj wymieniam pompe paliwa i zobaczymy :roll: na zdrowy rozum to powinno byc to poniewaz do 3000 obr auto jedzie ok ale po 3000 obr dusi sie poniewaz pompa nie daje odpowiedniego cisnienia.trzymajcie za mnie kciuki oby to byla pompa. dodam ze z turbina wszystko jest ok
[ Dodano: 2009-07-18, 10:04 ]
no i zrobione
wymienilem pompe paliwa przeplywke i filtr paliwa auto chodzi jak nowe :lol: pompe paliwa kupilem do audiTT ma wieksza wydajnosc 105l/h a do audi a6 ma 95l/h teraz tylko wsiadac i jechac do Polski (2tys km)
dzieki wszystkim ktorzy brali udzial w dyskusji
pozdrawiammm
[ Dodano: 2009-07-18, 10:04 ]
no i zrobione
dzieki wszystkim ktorzy brali udzial w dyskusji
pozdrawiammm
[A6 C5 1,8T 150 KM] pompa paliwa
auto naprawione dziekuje wszystkim ktorzy brali udzial w moich dyskusjach na temat "spadek mocy pow. 3000obr/min" "katalizator" wymienilem pompe paliwa i auto lata jak wsciekle :lol: dodatkowo wymienilem tez przeplywke a pompe paliwa zalozylem od audi TT dlatego ze ma wieksza wydajnosc 105l/h
pozdrawiam i dzieki wielkie
moja stara pompa dawala tylko 2-2,5 bar a powinna dawac okolo 3,5-4bar
pozdrawiam i dzieki wielkie
-
studentpollub
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
Panowie czy wie ktoś i może szczegółowo wytłumaszczyć gdzie w silniki 1,8 T symbol AJL jest przepływka? Bo nie ma jej tam gdzie w zwykłym 1,8 tzn na rurze idącej z filtra powietrza do przepustnicy! Na obudowie filtra od góry mam jakieś 2 wtyczki podłączone do takiej jakby płytki po odkręceniu której widzać tylko jakieś styki i nie jest to chyba przeplywka no i obok tej płytki jest jakby jakaś zaślepka gumowa i wchodzi w nią przewód! Pomożcie mi jak mam znaleźć ten przepływomierz i go wyjąć bo nie moge tego nigdzie znależć!
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
12 - miernik masy powietrzastudentpollub pisze:Panowie czy wie ktoś i może szczegółowo wytłumaszczyć gdzie w silniki 1,8 T symbol AJL jest przepływka? Bo nie ma jej tam gdzie w zwykłym 1,8 tzn na rurze idącej z filtra powietrza do przepustnicy! Na obudowie filtra od góry mam jakieś 2 wtyczki podłączone do takiej jakby płytki po odkręceniu której widzać tylko jakieś styki i nie jest to chyba przeplywka no i obok tej płytki jest jakby jakaś zaślepka gumowa i wchodzi w nią przewód! Pomożcie mi jak mam znaleźć ten przepływomierz i go wyjąć bo nie moge tego nigdzie znależć!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
studentpollub
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
No dzieki Kolego ale ja mam jakąś inna tą obudowę filtra powietrza. Nie jest taka jak na rusunku! Niby w Etce pisze zę AJL ale wydaje mi sie że pokazuje obudowę od zwyklego 1,8! U mnie jest inaczej!
Wie ktoś jak??
[ Dodano: 2009-11-04, 08:01 ]
Auto na gazie chodzi OK! Nic sie nie dzieje narazie! Nie faluje, nie strzela itp. Pali ok 12 l gazu!
Polecam i pozdrawiam!
Wie ktoś jak??
[ Dodano: 2009-11-04, 08:01 ]
Kolego wiem tylko że mam sekwencje BRC! Ja już go kupiłem z gazem wiec nie wnikałem w szczegóły jaki podzespoły są założone! Ale jakieś tam papiery mam tylko nie zaglodalem do nich i nie wiem!carosio pisze:studentpollub, studentpollub, kolego nie moge ci pomuc ale mam pytanko do Ciebie jaki gas wstawiles i czy dobrze spolpracuje ze silnikiem szrokosci
Auto na gazie chodzi OK! Nic sie nie dzieje narazie! Nie faluje, nie strzela itp. Pali ok 12 l gazu!
Polecam i pozdrawiam!
Na czerwono masz zaznaczony przeplywomierz.studentpollub pisze:No dzieki Kolego ale ja mam jakąś inna tą obudowę filtra powietrza. Nie jest taka jak na rusunku! Niby w Etce pisze zę AJL ale wydaje mi sie że pokazuje obudowę od zwyklego 1,8! U mnie jest inaczej!
Wie ktoś jak??
Wysztarczy otworzyc obudowe filtra i odkrecic przeplywke.
(i odpiac kostke) :mrgreen:
pzdr///

-
studentpollub
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??
witam mam takie wrazenie ze moje audi zaczyna ciagnacz dopiero na wesokich obrotach, tzn gdy mam samochod na 3 obroty okolo 2tys i wcisne mu pedal do podlogi to do 3 ciagnie slabo a pozniej dostaje kopa niewiem czy to tak ma byc czy tez nie?? Gdy jezdzil kupel to powiedzial to samo on ma passata 1.9 110km moze temu ze w klekotach wlancza sie wczesniej turbina???
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wydaje mi się że twój silnik jest wyposażony w układ zmiennych faz rozrządów tak jak i mój 2.8 . I mam podobny problem i z tego co wiem to właśnie wydaje mi się ze te napinacze do zmiennych faz u mnie nie domagają a są częstą przyczyną takich zaburzeń w przyspieszaniu. Jaki przebieg masz i czy nagle stało się to czy powoli postępowało 
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.










