Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??

Silniki benzynowe
cyzko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 17 maja 2008, 19:43
Imię: Piotr
Rocznik: 2021
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: cyzko » 14 lip 2009, 11:21

Wiem ze kiedys cos wyskoczylo z lambda, nie pamietam dokladnie bledy ale ze TOO LOW :)
Poszukam pozniej na laptopie jaki to dokladnie blad wyrzucilo i napisze.
cyzko

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 14 lip 2009, 11:27

oddalem auto do warsztatu zobaczymy co zdzialaja chlopaki. p[o podlaczeniu do kompa wybija caly czas nie pamietam numeru bledu ale opis cos w okolicach zbyt maly przeplyw powietrza :evil:
czekam na diagnoze i naprawe dzisiaj auto ma byc naprawione napisze co bylo powodem i jaka byla usterka 8-)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 16 lip 2009, 22:37

To czekam z niecierpliwoscia na diagnoze Ciekaw jestem co to bylo.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

cyzko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 17 maja 2008, 19:43
Imię: Piotr
Rocznik: 2021
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: cyzko » 17 lip 2009, 07:40

U mnie wyrzuca co jakis czas blad:

Kod: Zaznacz cały

17511	P1103	Bank 1, Sonde 1 Heizstromkreis Leistung zu gering   ;O2 Sensor Heating Circ.,Bank1-Sensor1 Output too Low   ;Lambdasonde 1, cilinderrij 1, uitgangsspanning te laag
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17511.html

Wie ktos co on dokladniej oznacza?
cyzko

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 17 lip 2009, 09:17

no i p[o wielu trudach i walce z moim kochanym autem nowa przplywka filtr paliwa i nagle eureka :lol: pompa paliwa daje cisnienie 2 bar po przekroczeniu 3000 obr daje 2,5 bar a powinna dawac minimum 3,5 bar zaleca sie 4 bar. zamowilem pompe poniewaz w IRL ciezko dosac czesc od reki (maja bardzo ubogo zaopatrzone sklepy moto\) i czekam dzisiaj wymieniam pompe paliwa i zobaczymy :roll: na zdrowy rozum to powinno byc to poniewaz do 3000 obr auto jedzie ok ale po 3000 obr dusi sie poniewaz pompa nie daje odpowiedniego cisnienia.trzymajcie za mnie kciuki oby to byla pompa. dodam ze z turbina wszystko jest ok

[ Dodano: 2009-07-18, 10:04 ]
no i zrobione <ok> wymienilem pompe paliwa przeplywke i filtr paliwa auto chodzi jak nowe :lol: pompe paliwa kupilem do audiTT ma wieksza wydajnosc 105l/h a do audi a6 ma 95l/h teraz tylko wsiadac i jechac do Polski (2tys km)
dzieki wszystkim ktorzy brali udzial w dyskusji
pozdrawiammm <piwo>

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[A6 C5 1,8T 150 KM] pompa paliwa

Post autor: pit 76 » 18 lip 2009, 10:08

auto naprawione dziekuje wszystkim ktorzy brali udzial w moich dyskusjach na temat "spadek mocy pow. 3000obr/min" "katalizator" wymienilem pompe paliwa i auto lata jak wsciekle :lol: dodatkowo wymienilem tez przeplywke a pompe paliwa zalozylem od audi TT dlatego ze ma wieksza wydajnosc 105l/h
pozdrawiam i dzieki wielkie <piwo> moja stara pompa dawala tylko 2-2,5 bar a powinna dawac okolo 3,5-4bar

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 03 lis 2009, 09:10

Panowie czy wie ktoś i może szczegółowo wytłumaszczyć gdzie w silniki 1,8 T symbol AJL jest przepływka? Bo nie ma jej tam gdzie w zwykłym 1,8 tzn na rurze idącej z filtra powietrza do przepustnicy! Na obudowie filtra od góry mam jakieś 2 wtyczki podłączone do takiej jakby płytki po odkręceniu której widzać tylko jakieś styki i nie jest to chyba przeplywka no i obok tej płytki jest jakby jakaś zaślepka gumowa i wchodzi w nią przewód! Pomożcie mi jak mam znaleźć ten przepływomierz i go wyjąć bo nie moge tego nigdzie znależć!

carosio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 22 paź 2009, 18:39
Lokalizacja: bialstok

Post autor: carosio » 03 lis 2009, 22:46

studentpollub, studentpollub, kolego nie moge ci pomuc ale mam pytanko do Ciebie jaki gas wstawiles i czy dobrze spolpracuje ze silnikiem szrokosci
maciek

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 lis 2009, 07:21

studentpollub pisze:Panowie czy wie ktoś i może szczegółowo wytłumaszczyć gdzie w silniki 1,8 T symbol AJL jest przepływka? Bo nie ma jej tam gdzie w zwykłym 1,8 tzn na rurze idącej z filtra powietrza do przepustnicy! Na obudowie filtra od góry mam jakieś 2 wtyczki podłączone do takiej jakby płytki po odkręceniu której widzać tylko jakieś styki i nie jest to chyba przeplywka no i obok tej płytki jest jakby jakaś zaślepka gumowa i wchodzi w nią przewód! Pomożcie mi jak mam znaleźć ten przepływomierz i go wyjąć bo nie moge tego nigdzie znależć!
12 - miernik masy powietrza
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 04 lis 2009, 07:58

No dzieki Kolego ale ja mam jakąś inna tą obudowę filtra powietrza. Nie jest taka jak na rusunku! Niby w Etce pisze zę AJL ale wydaje mi sie że pokazuje obudowę od zwyklego 1,8! U mnie jest inaczej!

Wie ktoś jak??

[ Dodano: 2009-11-04, 08:01 ]
carosio pisze:studentpollub, studentpollub, kolego nie moge ci pomuc ale mam pytanko do Ciebie jaki gas wstawiles i czy dobrze spolpracuje ze silnikiem szrokosci
Kolego wiem tylko że mam sekwencje BRC! Ja już go kupiłem z gazem wiec nie wnikałem w szczegóły jaki podzespoły są założone! Ale jakieś tam papiery mam tylko nie zaglodalem do nich i nie wiem!
Auto na gazie chodzi OK! Nic sie nie dzieje narazie! Nie faluje, nie strzela itp. Pali ok 12 l gazu!
Polecam i pozdrawiam!

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 04 lis 2009, 09:27

studentpollub pisze:No dzieki Kolego ale ja mam jakąś inna tą obudowę filtra powietrza. Nie jest taka jak na rusunku! Niby w Etce pisze zę AJL ale wydaje mi sie że pokazuje obudowę od zwyklego 1,8! U mnie jest inaczej!

Wie ktoś jak??
Na czerwono masz zaznaczony przeplywomierz.
Wysztarczy otworzyc obudowe filtra i odkrecic przeplywke.
(i odpiac kostke) :mrgreen:

pzdr///

Obrazek

studentpollub
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
Imię: Paweł
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: studentpollub » 04 lis 2009, 13:52

Wielkie dzięki kolego BartG60! O to właśnie mi chodziło!
Jeszcze raz dzięki! <piwo> dla Ciebie!
Pozdro

siara666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2009, 20:32
Lokalizacja: milanówek

Post autor: siara666 » 29 gru 2009, 23:45

[q uote="mysza"]KTO TAKA LIPE ZROBIL :-x[/quote] <ok> witam dlatego ja sie głeboko zastanawiam nad gazem bo 10,5 l po miescie to niema tragedi a za gaz ile trzeba zapłacić zakładał ktoś ostatnio :?:
siara666

danieloa6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 28 lis 2009, 17:21
Lokalizacja: Myśłenice

[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??

Post autor: danieloa6 » 14 lut 2010, 12:30

witam mam takie wrazenie ze moje audi zaczyna ciagnacz dopiero na wesokich obrotach, tzn gdy mam samochod na 3 obroty okolo 2tys i wcisne mu pedal do podlogi to do 3 ciagnie slabo a pozniej dostaje kopa niewiem czy to tak ma byc czy tez nie?? Gdy jezdzil kupel to powiedzial to samo on ma passata 1.9 110km moze temu ze w klekotach wlancza sie wczesniej turbina???

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 14 lut 2010, 12:52

Wydaje mi się że twój silnik jest wyposażony w układ zmiennych faz rozrządów tak jak i mój 2.8 . I mam podobny problem i z tego co wiem to właśnie wydaje mi się ze te napinacze do zmiennych faz u mnie nie domagają a są częstą przyczyną takich zaburzeń w przyspieszaniu. Jaki przebieg masz i czy nagle stało się to czy powoli postępowało ??
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja