Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??

Silniki benzynowe
chrys7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2008, 21:02
Lokalizacja: Wołów

Post autor: chrys7 » 09 sie 2008, 22:43

Witam.

Kolego może poniższe poglądowe foto pomoże Ci ją namierzyć.


P.S. ja się poddałem - bo jej poprostu nie mam (Audi A6 C4 2.6 ABE, Q)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. :]

Mandaryn112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mandaryn112 » 09 sie 2008, 23:06

tia..... tu na tym foto to ladnie ja widac....

jutro rano zrobie fote swojego silnika..... i niech mi ktos powie gdize jest to ustrojstwo.... bo ja mam tam tak naje%^@$^@$^ rurek rureczke i kabli.....

ze juz sam nie wiem co jest co..... :P



P.s.

napisanie ze gdzies miedzy filtrem a kolektorem jest malo precyzyjne w nashych autach....:P

dla przykladu filtr mam z lewej strony komory silnika..... a jakims cudem nagle gdzies rurke puscili i intercooler mam zamelinowany w prawym nadkolu...... i jeszcze kilka rurek i dopiero kolektor..... tak na moje oko od filtra do kolektora jest z 1,5m rury.... po trasie jeszcze turbina ....... z czego widoczne jest jakies 20-30cm tych rurek..... :P

Qris

Post autor: Qris » 10 sie 2008, 00:33

Mandaryn112, Masz słuszność:-) Czekam na cudowne foto z namiarem na te ustrojstwo. Może nagraj film jak TwojaA6 się buja do setki? Bo moja z dwa dni...

marek furtak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: marek furtak » 10 sie 2008, 10:07

Witam wszystkich bardzo serdecznie,jestem nowy.Niedawno sprawilem sobie audi A6 ale w benzynce i powiem Ci kolego ze mam ten sam problem ale sprawa sie wyjasnila na przegladzie modulu w serwisie.Niektore motele wychodzily z blokada kol przeciwposlizgowa mozna to tylko wylaczyc w serwisie ale nie kazdy serwis to zrobi.Blokada jest fabryczna i serwisy sie boja ruszac,Mam 2.4 benzyne troszke podkrecona(czipem 200 KW)a pisk robi jak maluch.Nieruszalem tego pisk niejest istotny wazne ze ladnie sie zbiera. Pozdrawiam wszystkich goraco!

Mandaryn112
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2008, 23:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mandaryn112 » 10 sie 2008, 11:07

ale opowiedz cos jeszcze......

bo domyslam sie ze nie chodzi ci tu o jakies uklady ESP ani EBD i inne skroty na 3literki...:P

Qris

Post autor: Qris » 10 sie 2008, 11:08

No tak kolego ale może nie zauważyłeś że mój nie ma esp... Więc powinien ciągnąć jak dziki:-) To jest 9.97r :-)

marek furtak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: marek furtak » 10 sie 2008, 11:25

napisalem Ci co moze byc a czy to jest ESP to niewiem w serwisie mi tak powiedzieli.Ja bym na twoim miejscu tez probowal pogrzebac w module,gdzies w warztacie co bawia sie w tunning.Moze cos poradza!

Qris

Post autor: Qris » 10 sie 2008, 12:02

Ale gdyby to było esp to muliło by na początku a raczej by nie muliło a zrywało elegancko autko a tu podczas przyspieszania auta są takie jaja...

marek furtak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: marek furtak » 10 sie 2008, 12:24

a moze masz duzo bledow w module i komp szaleje,moze trzeba podjechac do serwisu?

Qris

Post autor: Qris » 10 sie 2008, 12:50

Brak błędów VAG ok

[ Dodano: 2008-08-10, 12:57 ]
Dodam że przejechał się ze mną serwisant i nic nie znalazł a za cała usługę przejazd i kasowanie błędów nie zapałaciłem ani zł. Powiedział pompa albo katalizator, trzeba poszukać. Z tym że za sprawdzenie każdego z tych elementów (wyjęcie trzeba bulić.)

marek furtak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 10 sie 2008, 08:44
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: marek furtak » 10 sie 2008, 12:58

to nie mam pojecia,jak ci pomoc!sorrki

Qris

Post autor: Qris » 10 sie 2008, 13:55

spox:-) czekam jeszce na instrukcje czyszczenia przepływki bo kto wie....

[ Dodano: 2008-09-14, 19:42 ]
Co spowalnia Ci 1.8T:
-opony 16 cali 225 (poprawna specyfikacja na wlewie paliwa ale większe laczki dają poczucie bezpieczeństwa)
-nagar w:
a) kolektorku
b) zaworku EGR
-zapchany katalizator
-filtr paliwa
-przewód podciśnienia turbo uszkodzony
-pompa paliwa nie podaje 3.5 bara
-świece nie są platynkowe
-olej jest zły
-turbawka daje za małe doładowanie
-reszta by VAG

sikor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
Lokalizacja: wielkopolska/Poznan

Post autor: sikor » 09 paź 2008, 07:30

u mnie tez tak mulilo (2.8 benzyna) nawet mi sie blAD KOMPA WYSWIETLAL POJECHALEM NA serwis i niby nic a wy mienilem filtr paliwa (wylalem z niego chyba z beczke smoly) i juz jest dobrze , jednak popkpa dostala juz troche przez ten filtr i nadal mam za male cicnienie paliwa wiec nastepnie wymienie pompe i zobaczymy (esp itd nie ma nic do zrywania ze startu no chyba ze na piasku albo sniegu moze wydawac sie ze muli sie samochod )

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 10 paź 2008, 15:44

sikor pisze:(esp itd nie ma nic do zrywania ze startu no chyba ze na piasku albo sniegu moze wydawac sie ze muli sie samochod
ESP w naszych a6 jest połaczone z ASR, właczone ESP=właczony ASR i cieżko jest jarać kapcie raczej :D:D:D

a co do problemów kolegi to ja proponuje sprawdzic czy oby napewno nie jest nigdzie uszkodzony któryś przewód od turba, a przez to nei wytwarza sie podciśnienie zamykające turbo, co w dalszej konsekfencji skutkuje przełaczeniem sie w tryb awaryjny i turbo jest przydławione (jak wpadniesz na spota w niedziele to mozemy to looknąć VAGiem i sprawdzicc zy turbo nei przekracza granic doładowania) JA TAK MIAÂŁEM :)

2ga rzecz to przepływka

3cia filr powietrza (moze byc zapchany i robią sie problemy wtedy)

4ta moze masz uczucie ślizgającego sie sprzęgła( chociaz jak przy starcie pali i nagle muli to raczej to odpada)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 10 paź 2008, 16:10

Tak sie troche zabieracie jak pies do jeza do tego 1.8T

1. Sprawdzenie bledow vagiem nic nie da - zrob logi dynamiczne 03, 031, 115(ten nie wiem czy jest obslugiwany w 97r)
2. Zrob logi dynamiczne razem zapisywane 05 i 06 (wrzuc na forum i podeslij mi np. na maila w formacie CSV (standardowo zapisywany przez vaga)
Sposob wykonywania tych logow nie jest standardowy.

A) 3 bieg
B) ok 1500 rpm
C) wciskasz gaz do dechy i jedziesz az do odciecia
D) wciskasz sprzeglo
E) toczysz sie tak bez hamowania do ok 60-70km/h
G) musi byc plaska droga
H) potrzebuje znac dokladna mase auta+kierowcy podczas testu
I) potrzebuje informacje o cisnieniu atmosferycznym i i temperaturze podczas testu (vag)


3. Sprawdz WG czy nie puszcza i DV
4. Sprawdz stan przeplywki + ja wyczysc

na poczatek to wystarczy, zeby cos powiedziec o stanie auta i ewentualnie szukac przyczyn slabego przyspieszania

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja