Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2.5] Nie wkręca się na obroty.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ppawel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 mar 2009, 23:07
Lokalizacja: Gdańsk

[a6 c5 2.5] Nie wkręca się na obroty.

Post autor: ppawel » 17 mar 2010, 17:57

Witam, mam problem z moim audi, nie chce wkręcać się na obroty, dochodzi do 2, 2-5tyś i nic więcej, jak by go coś dławiło. Komputer pokazuje błąd brak ciśnienia w komorze dolotowej. Wymieniana była turbina i od tego czasu tak robi. Wszystkie przewodu i zaworki od turbiny są sprawdzone, katalizatory też były wykręcone, Filtr paliwa też został ominięty i nic nie pomaga. Wie ktoś może co jest?

Awatar użytkownika
gustav
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 07 lut 2008, 10:04
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: gustav » 21 mar 2010, 11:59

Pozostaje Ci zaprezentowanie kompletu logów.
Diagnostyka TDI i nie tylko - Moja pasja :)

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 21 mar 2010, 19:41

Logi owszem, dadzą pewien obraz a może nawet 100% trafienia, ale w tym pomogą ewentualnie inni, bo ja to cienki jestem a może nawet cienki to za dużo powiedziane. :mrgreen:
Ale obserwuje tematy z logami i uczę się . :-P :mrgreen: ;-)

Przy podobnej sytuacji, na początku przestraszyłem się ze to VP bo często taki objaw się zdarza jak zatrze się tłoczek . Jednak błąd doładowania nakierowuje na inny być może problem.
U mnie nakierował mnie na już wysłużony słowniczek membranowy (jeżeli tak można nazwać). Tzn... niby wszystko ok zaworki N...posprawdzane,podciśnienie także a tu zero przyspieszenia, obrotów...
Na wyłączonym silniku, ściągnąłem z membrany na turbince wąż podciśnienia, dmuchnąłem ustami w niego, a tu z za osłonki słychać powietrze. Następnie na forum, szybka podpowiedź Piotra, wymiana i autko petarda <ok>
No i taka to była u mnie historia z podobnymi objawami.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ppawel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 mar 2009, 23:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ppawel » 27 mar 2010, 10:14

Teraz to jest już tragedia, po odpaleniu nie reaguje na gaz, chodzi na wolnych obrotach i nic więcej. Od tego czasu wymienili pompe wtryskową i to też nic nie dało. Już sami nie wiedzią co może być zepsute. Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem?

Szukam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 paź 2009, 09:06
Lokalizacja: G.Śląsk

Post autor: Szukam » 27 mar 2010, 10:34

A co mowi obecnie odczyt bledow ?
Gdybys zdecydowal sie logowac to absolutnie nie rob odczytow dynamicznych bo nie wiadomo jak duze jest niebezpieczenstwo uszkodzenia silnika.

Awatar użytkownika
ppawel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 mar 2009, 23:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ppawel » 27 mar 2010, 19:24

Teraz to nie wiem, auto jutro zabieram z warsztatu( stoi tam 1,5 miesiąca) i nic nie zrobili, tylko siedzenia uje...li. Audi z wielką łaską odpala, a jak odpali to tylko na wolnych obrotach chodzi, nie reaguje na gaz.

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 28 mar 2010, 12:31

Witam. Mamy kolego ten sam problem. I u mnie też się wszystko zaczęło od momentu wymiany turbiny, i pokazuje błąd braku ciśnienia..-mało tego-moje audi raz jedzie a raz nie jedzie, czasami 2tys obrotów to maksimum na co go stać, po podłączeniu do Vaga pokazało mi że turbina nie ładuje. Przy pedałe gazu w podłodze powinna ladowac około 2.2 a jest 1.4 max. Ty masz też objaw braku mocy?

[ Dodano: 2010-03-28, 12:32 ]
dodam jeszcze że kolega kazał mi sprawdzić układ dolotowy, może być nieszczelny
Pozdrawiam
D@MI@N

Awatar użytkownika
ppawel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 mar 2009, 23:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ppawel » 28 mar 2010, 16:16

Moje audi nie reaguje na gaz, dzisiaj odstawiłem do innego mechanika. Nie dało radę wjechać same na lawetę, po wrzuceniu biegu (automat) stało w miejscu lub gasło.

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 28 mar 2010, 18:17

nie robiłes żadnych logow?
Pozdrawiam
D@MI@N

Awatar użytkownika
ppawel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 mar 2009, 23:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ppawel » 09 kwie 2010, 23:07

Dzisiaj w końcu odebrałem samochód od mechanika ;) Działa jak należy, okazało się że poprzedni warsztat wstawił mi starą turbinę, rozregulował pompę wtryskową, wgl wszystko od nowa było ustawiane, pompa i rozrząd. Do tego modelu nie ma części do regenerowania turbiny, trzeba tylko i wyłącznie nową kupić. Turbinka założona, wszystko gra jak powinno ;) Przy okazji zostały filtry i oleje wymienione.

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 10 kwie 2010, 17:55

dlaczego twierdzisz że nie ma części do regeneracji turbo?ja regenerowałem swoją w firmie turbotec w jaworznie,dostałem dwuletnią pisemną gwarancję,zrobiłem już 20 tys.i jak na razie odpukać wszystko gra.koszt 2100zeta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja