[a6 c5 2.5] Nie wkręca się na obroty.
[a6 c5 2.5] Nie wkręca się na obroty.
Witam, mam problem z moim audi, nie chce wkręcać się na obroty, dochodzi do 2, 2-5tyś i nic więcej, jak by go coś dławiło. Komputer pokazuje błąd brak ciśnienia w komorze dolotowej. Wymieniana była turbina i od tego czasu tak robi. Wszystkie przewodu i zaworki od turbiny są sprawdzone, katalizatory też były wykręcone, Filtr paliwa też został ominięty i nic nie pomaga. Wie ktoś może co jest?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Logi owszem, dadzą pewien obraz a może nawet 100% trafienia, ale w tym pomogą ewentualnie inni, bo ja to cienki jestem a może nawet cienki to za dużo powiedziane. :mrgreen:
Ale obserwuje tematy z logami i uczę się . :-P :mrgreen:
Przy podobnej sytuacji, na początku przestraszyłem się ze to VP bo często taki objaw się zdarza jak zatrze się tłoczek . Jednak błąd doładowania nakierowuje na inny być może problem.
U mnie nakierował mnie na już wysłużony słowniczek membranowy (jeżeli tak można nazwać). Tzn... niby wszystko ok zaworki N...posprawdzane,podciśnienie także a tu zero przyspieszenia, obrotów...
Na wyłączonym silniku, ściągnąłem z membrany na turbince wąż podciśnienia, dmuchnąłem ustami w niego, a tu z za osłonki słychać powietrze. Następnie na forum, szybka podpowiedź Piotra, wymiana i autko petarda
No i taka to była u mnie historia z podobnymi objawami.
Pozdrawiam
Ale obserwuje tematy z logami i uczę się . :-P :mrgreen:

Przy podobnej sytuacji, na początku przestraszyłem się ze to VP bo często taki objaw się zdarza jak zatrze się tłoczek . Jednak błąd doładowania nakierowuje na inny być może problem.
U mnie nakierował mnie na już wysłużony słowniczek membranowy (jeżeli tak można nazwać). Tzn... niby wszystko ok zaworki N...posprawdzane,podciśnienie także a tu zero przyspieszenia, obrotów...
Na wyłączonym silniku, ściągnąłem z membrany na turbince wąż podciśnienia, dmuchnąłem ustami w niego, a tu z za osłonki słychać powietrze. Następnie na forum, szybka podpowiedź Piotra, wymiana i autko petarda

No i taka to była u mnie historia z podobnymi objawami.
Pozdrawiam
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Witam. Mamy kolego ten sam problem. I u mnie też się wszystko zaczęło od momentu wymiany turbiny, i pokazuje błąd braku ciśnienia..-mało tego-moje audi raz jedzie a raz nie jedzie, czasami 2tys obrotów to maksimum na co go stać, po podłączeniu do Vaga pokazało mi że turbina nie ładuje. Przy pedałe gazu w podłodze powinna ladowac około 2.2 a jest 1.4 max. Ty masz też objaw braku mocy?
[ Dodano: 2010-03-28, 12:32 ]
dodam jeszcze że kolega kazał mi sprawdzić układ dolotowy, może być nieszczelny
[ Dodano: 2010-03-28, 12:32 ]
dodam jeszcze że kolega kazał mi sprawdzić układ dolotowy, może być nieszczelny
Pozdrawiam
D@MI@N
D@MI@N
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Dzisiaj w końcu odebrałem samochód od mechanika
Działa jak należy, okazało się że poprzedni warsztat wstawił mi starą turbinę, rozregulował pompę wtryskową, wgl wszystko od nowa było ustawiane, pompa i rozrząd. Do tego modelu nie ma części do regenerowania turbiny, trzeba tylko i wyłącznie nową kupić. Turbinka założona, wszystko gra jak powinno
Przy okazji zostały filtry i oleje wymienione.

