[a6 c5 2.5] Nie wkręca się na obroty.
[a6 c5 2.5] Nie wkręca się na obroty.
Witam, mam problem z moim audi, nie chce wkręcać się na obroty, dochodzi do 2, 2-5tyś i nic więcej, jak by go coś dławiło. Komputer pokazuje błąd brak ciśnienia w komorze dolotowej. Wymieniana była turbina i od tego czasu tak robi. Wszystkie przewodu i zaworki od turbiny są sprawdzone, katalizatory też były wykręcone, Filtr paliwa też został ominięty i nic nie pomaga. Wie ktoś może co jest?
			
			
									
									
						- 
				
				citrin
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Logi owszem, dadzą pewien obraz a może nawet 100% trafienia, ale w tym pomogą ewentualnie inni, bo ja to cienki jestem a może nawet cienki to za dużo powiedziane. :mrgreen: 
Ale obserwuje tematy z logami i uczę się . :-P :mrgreen: 
 
Przy podobnej sytuacji, na początku przestraszyłem się ze to VP bo często taki objaw się zdarza jak zatrze się tłoczek . Jednak błąd doładowania nakierowuje na inny być może problem.
U mnie nakierował mnie na już wysłużony słowniczek membranowy (jeżeli tak można nazwać). Tzn... niby wszystko ok zaworki N...posprawdzane,podciśnienie także a tu zero przyspieszenia, obrotów...
Na wyłączonym silniku, ściągnąłem z membrany na turbince wąż podciśnienia, dmuchnąłem ustami w niego, a tu z za osłonki słychać powietrze. Następnie na forum, szybka podpowiedź Piotra, wymiana i autko petarda 
 
No i taka to była u mnie historia z podobnymi objawami.
Pozdrawiam
			
			
									
									
						Ale obserwuje tematy z logami i uczę się . :-P :mrgreen:
 
 Przy podobnej sytuacji, na początku przestraszyłem się ze to VP bo często taki objaw się zdarza jak zatrze się tłoczek . Jednak błąd doładowania nakierowuje na inny być może problem.
U mnie nakierował mnie na już wysłużony słowniczek membranowy (jeżeli tak można nazwać). Tzn... niby wszystko ok zaworki N...posprawdzane,podciśnienie także a tu zero przyspieszenia, obrotów...
Na wyłączonym silniku, ściągnąłem z membrany na turbince wąż podciśnienia, dmuchnąłem ustami w niego, a tu z za osłonki słychać powietrze. Następnie na forum, szybka podpowiedź Piotra, wymiana i autko petarda
 
 No i taka to była u mnie historia z podobnymi objawami.
Pozdrawiam
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Witam. Mamy kolego ten sam problem. I u mnie też się wszystko zaczęło od momentu wymiany turbiny, i pokazuje błąd braku ciśnienia..-mało tego-moje audi raz jedzie a raz nie jedzie, czasami 2tys obrotów to maksimum na co go stać, po podłączeniu do Vaga pokazało mi że turbina nie ładuje. Przy pedałe gazu w podłodze powinna ladowac około 2.2 a jest 1.4 max. Ty masz też objaw braku mocy? 
[ Dodano: 2010-03-28, 12:32 ]
dodam jeszcze że kolega kazał mi sprawdzić układ dolotowy, może być nieszczelny
			
			
									
									[ Dodano: 2010-03-28, 12:32 ]
dodam jeszcze że kolega kazał mi sprawdzić układ dolotowy, może być nieszczelny
Pozdrawiam
D@MI@N
						D@MI@N
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Dzisiaj w końcu odebrałem samochód od mechanika  Działa jak należy, okazało się że poprzedni warsztat wstawił mi starą turbinę, rozregulował pompę wtryskową, wgl wszystko od nowa było ustawiane, pompa i rozrząd. Do tego modelu nie ma części do regenerowania turbiny, trzeba tylko i wyłącznie nową kupić. Turbinka założona, wszystko gra jak powinno
 Działa jak należy, okazało się że poprzedni warsztat wstawił mi starą turbinę, rozregulował pompę wtryskową, wgl wszystko od nowa było ustawiane, pompa i rozrząd. Do tego modelu nie ma części do regenerowania turbiny, trzeba tylko i wyłącznie nową kupić. Turbinka założona, wszystko gra jak powinno  Przy okazji zostały filtry i oleje wymienione.
 Przy okazji zostały filtry i oleje wymienione.
			
			
									
									
						 Działa jak należy, okazało się że poprzedni warsztat wstawił mi starą turbinę, rozregulował pompę wtryskową, wgl wszystko od nowa było ustawiane, pompa i rozrząd. Do tego modelu nie ma części do regenerowania turbiny, trzeba tylko i wyłącznie nową kupić. Turbinka założona, wszystko gra jak powinno
 Działa jak należy, okazało się że poprzedni warsztat wstawił mi starą turbinę, rozregulował pompę wtryskową, wgl wszystko od nowa było ustawiane, pompa i rozrząd. Do tego modelu nie ma części do regenerowania turbiny, trzeba tylko i wyłącznie nową kupić. Turbinka założona, wszystko gra jak powinno  Przy okazji zostały filtry i oleje wymienione.
 Przy okazji zostały filtry i oleje wymienione. 
							














 
 
