daje po oczach z tego mietka.xpbit pisze:po lewej Audik po prawej Mietek
[A6 C4] Xenony H1
Tak, masz rację że HID świeci gorzej niż oryginał.John pisze:A swoją drogą nikt się nie spina, o chińszczyznę tylko o to, że orginał lepiej świeci (mowa o d2s) nie mogę znaleźć porówania, ktoś na AKP zrobił i widać było że HID z allegro za 50zł świecił znacznie gorzej.
Pozdrawiam
Colour Temp - Colour Emitted - Lumens Brightness
4300k ......... Lightening White ...... 3100Lm
6000k ............. Electric Blue ......... 2900Lm
8000k ................Cool Blue ........... 2500Lm
10000k ........... Sapphire Blue ....... 2300Lm
12000k ............. Ultra Violet ......... 2000Lm
Oryginał daje conajmniej 3100 lumenów efektywnego światła. Kitajskie HIDy robione są wg jakiejś dziwnej skali, gdzie 4300 to jeszcze żółty...
Wychodzi na to, że naprawde białe światło w HID da dopiero 5-6tyś K, co znacza że białe kitajskie xenony mają ok 2900 lumenów efektywnego strumienia światła. Kolega miał rację, przy oryginałach (ponad 3100 lumenów) wypadają nieco słabiej, można powiedziec że świecą słabiej `o brudny klosz`.

W moim poprzednim C4 założyłem do siebie HID 4300K. Jak bym się nie gimnastykował patrząc z zewnątrz na soczewke to jest idealnie biała, natomiast z fotela kierowcy wydaje mi się już biała, ale z żółtą poświatą.
Przy xeniach philipsy blue vision wyglądają jak tania chińszczyzna (z lewej autko taty)

...drugie zdjęcie najlepiej oddaje rzeczywistą barwe światła
W moim obecnym S6 C4 mam oryginalne, fabryczne ksenony (nieco większa soczewka, inny klosz i oczywiście oznaczenia) i na przykładzie swoich doświadczeń stwierdzam, że w C4 zestawy HID za 250zł z allegro sprawują się bardzo dobrze, da się je tak samo prawidłowo wyregulowac na urządzeniu w warsztacie. Obecnie w srebrym C4 taty jest zestaw H1 6000K i jeśli chodzi o HIDy uważam to za obsolutnie optymalny zestaw (białe, mocne światło o niskim stopniu rozproszenia-wyreguowane nie razi). Jeśli oryginalne lampy na palniki d2, to zakładał bym 4300 (białe jak kitajskie 6000, lecz troszkę wydajniejszy strumień).
Pozdro

Edit:
Odnośnie przeodkrywczego, potwierdzonego dowodami stwierdzenia kolegi xpbit
"a chińszczyzny to nie ma mowy :D po co mi takie gówno w aucie co będzie po dwóch dniach do wywalenia


Panowie wszystko z głową, nie 8 lub 10000K i nie do zwykłej lampy, nie zapomniec o regulacji i krzywdy nikomu nie zrobicie swoją `gównianą chińszczyzną`.

AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
![Obrazek]()
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie

Trudno trafić, gdy się ich nie ma w ręce.xpbit pisze:dobra kolego... to może wiesz jakie te xeny są w audi na fotkach które dodałem ? na jednej i na drugiej widać inaczej...
Pozdro :mrgreen:
Myślę że są to te, bo osram raczej ma jeden typ żarnika: http://www.allegro.pl/item572959644_xen ... wa_fv.html
Jesli masz pewność, że jedna z nich jest nowa, to nie musisz wymieniać pary, ale dla spokoju ducha lepiej zmienić dwie.
- mateuszwywial
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 100
- Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
- Lokalizacja: KR,KWI,KBC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mateuszwywial, jeśli chcesz to zrobić dobrze to trzeba troszkę czasu poświęcić, ja np. zrobiłem otwór pod reflektorem, żeby przewody od żarnika nie były widoczne na pierwszy rzut oka a przetwornice przykręciłem do podłużnic, czyli w takim przypadku musisz wykręcić lampy i chyba nawet zderzak, żeby mieć dobry dostęp do podłużnic
możesz także zrobić otwory w dekielku a przetwornice przykręcić w dowolnym dostępnym miejscu i to jest niewiele pracy ale wtedy po podniesieniu maski masz wszystko na wierzchu i przy przeglądzie możesz mieć kłopoty
możesz także zrobić otwory w dekielku a przetwornice przykręcić w dowolnym dostępnym miejscu i to jest niewiele pracy ale wtedy po podniesieniu maski masz wszystko na wierzchu i przy przeglądzie możesz mieć kłopoty
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
syper, ja również jestem zadowolony z HID-ów, które mam obecnie zamontowane, na początku byłem przeciwny zakładaniu xenonów ale wystarczyło, że wracałem raz w warunkach gdzie widoczność sięgała kilku metrów i postanowiłem zainwestować
naturalnie po założeniu żarników umówiłem się ze znajomym na stacji celem sprawdzenia poziomu świecenia (wszystko było OK), teraz tylko jak jadę na przegląd zakładam zwykłe żarówki, kwestia 5 min przełożenia kabelków
naturalnie po założeniu żarników umówiłem się ze znajomym na stacji celem sprawdzenia poziomu świecenia (wszystko było OK), teraz tylko jak jadę na przegląd zakładam zwykłe żarówki, kwestia 5 min przełożenia kabelków
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

Mam zamontowane od roku hidy 6000k i sprawują się rewelacyjnie, przetwornice mam normalne, ale proponuję teraz kupywać przetwornice slim które zmieszczą się w środku w lampie i nic z pod maski nie będzie widać ani wystawać. Oczywiście światła były ustawiane, przez ten okres nikt mi nie mignął że go oślepiam, była nawet rutynowa kontrola i policja się nie przyczepiła. Orginalne światła w A6 C4 to porażka i dla tego coś z tym trzeba było zrobić, światła swięcą 2 razy lepiej.
Obecnie zakupiłem orginale soczewki valeo xenonowe i je zamontowałem w miejsce starych, w tygodniu pojadę na regulację, przetestuję i dam znać co się zmieniło.
Pozdro.
[ Dodano: 2010-05-27, 17:47 ]
Po montażu soczewek xenonowych i palników D2S jest jeszcze lepiej (czytaj jaśniej:) )
Obecnie zakupiłem orginale soczewki valeo xenonowe i je zamontowałem w miejsce starych, w tygodniu pojadę na regulację, przetestuję i dam znać co się zmieniło.
Pozdro.
[ Dodano: 2010-05-27, 17:47 ]
Po montażu soczewek xenonowych i palników D2S jest jeszcze lepiej (czytaj jaśniej:) )
RURBI