Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] Xenony H1

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
surowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
Imię: Robert
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wa-Wa
Kontakt:

Post autor: surowy » 20 mar 2009, 14:31

xpbit pisze:po lewej Audik po prawej Mietek
daje po oczach z tego mietka.

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 20 mar 2009, 14:38

tzn normalnie to jak jedzie to nic nie daje po oczach ;p mozliwe ze przez aparat tak wyszlo;p

a co do Audika ? to jakie to mogą być te xenony ? ja tak myślałem żeby może włożyć tylko ta prawa żarówkę bo ta co świeci dobrze to jest prawie nowa.


fotka pod innym kontem :D

Obrazek



Pozdro :mrgreen:

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 20 mar 2009, 15:07

John pisze:A swoją drogą nikt się nie spina, o chińszczyznę tylko o to, że orginał lepiej świeci (mowa o d2s) nie mogę znaleźć porówania, ktoś na AKP zrobił i widać było że HID z allegro za 50zł świecił znacznie gorzej.

Pozdrawiam
Tak, masz rację że HID świeci gorzej niż oryginał.

Colour Temp - Colour Emitted - Lumens Brightness
4300k ......... Lightening White ...... 3100Lm
6000k ............. Electric Blue ......... 2900Lm
8000k ................Cool Blue ........... 2500Lm
10000k ........... Sapphire Blue ....... 2300Lm
12000k ............. Ultra Violet ......... 2000Lm

Oryginał daje conajmniej 3100 lumenów efektywnego światła. Kitajskie HIDy robione są wg jakiejś dziwnej skali, gdzie 4300 to jeszcze żółty... Obrazek

Wychodzi na to, że naprawde białe światło w HID da dopiero 5-6tyś K, co znacza że białe kitajskie xenony mają ok 2900 lumenów efektywnego strumienia światła. Kolega miał rację, przy oryginałach (ponad 3100 lumenów) wypadają nieco słabiej, można powiedziec że świecą słabiej `o brudny klosz`. :)

W moim poprzednim C4 założyłem do siebie HID 4300K. Jak bym się nie gimnastykował patrząc z zewnątrz na soczewke to jest idealnie biała, natomiast z fotela kierowcy wydaje mi się już biała, ale z żółtą poświatą.
Przy xeniach philipsy blue vision wyglądają jak tania chińszczyzna (z lewej autko taty) :)

Obrazek
...drugie zdjęcie najlepiej oddaje rzeczywistą barwe światła
Obrazek

W moim obecnym S6 C4 mam oryginalne, fabryczne ksenony (nieco większa soczewka, inny klosz i oczywiście oznaczenia) i na przykładzie swoich doświadczeń stwierdzam, że w C4 zestawy HID za 250zł z allegro sprawują się bardzo dobrze, da się je tak samo prawidłowo wyregulowac na urządzeniu w warsztacie. Obecnie w srebrym C4 taty jest zestaw H1 6000K i jeśli chodzi o HIDy uważam to za obsolutnie optymalny zestaw (białe, mocne światło o niskim stopniu rozproszenia-wyreguowane nie razi). Jeśli oryginalne lampy na palniki d2, to zakładał bym 4300 (białe jak kitajskie 6000, lecz troszkę wydajniejszy strumień).
Pozdro :)

Edit:
Odnośnie przeodkrywczego, potwierdzonego dowodami stwierdzenia kolegi xpbit
"a chińszczyzny to nie ma mowy :D po co mi takie gówno w aucie co będzie po dwóch dniach do wywalenia ;p albo nie będzie świeciło wcale ;p " dodam jeszcze, że 3 razy montowałem u siebie hid`y (i nie tylko ja u nas na parafii) i jeszcze żaden mi się nie spalił. Nie zapominajmy, że ogromna czesc towarów jest z Chin i nie zawsze oznacza to złą jakosc, bo takiego palnika nie da się zmontowac małymi, brudnymi chińskimi rączkami. Nie te czasy. To tak jakby cały świat śmiał się z opla montującego auta w Polsce. Niemiaszek tak samo wiarygodnie może stwierdzic `a polskiego gówna to nie ma mowy`...

Panowie wszystko z głową, nie 8 lub 10000K i nie do zwykłej lampy, nie zapomniec o regulacji i krzywdy nikomu nie zrobicie swoją `gównianą chińszczyzną`. <piwo>
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 20 mar 2009, 17:17

dobra kolego... to może wiesz jakie te xeny są w audi na fotkach które dodałem ? na jednej i na drugiej widać inaczej...


Pozdro :mrgreen:

John
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 22 sty 2009, 16:33
Lokalizacja: Kraków

Post autor: John » 20 mar 2009, 20:14

xpbit pisze:dobra kolego... to może wiesz jakie te xeny są w audi na fotkach które dodałem ? na jednej i na drugiej widać inaczej...
Pozdro :mrgreen:
Trudno trafić, gdy się ich nie ma w ręce.
Myślę że są to te, bo osram raczej ma jeden typ żarnika: http://www.allegro.pl/item572959644_xen ... wa_fv.html
Jesli masz pewność, że jedna z nich jest nowa, to nie musisz wymieniać pary, ale dla spokoju ducha lepiej zmienić dwie.

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 21 mar 2009, 08:57

Trudno jednoznacznie powiedziec, bo co aparat to iny efekt bieli.

Gdybym miał strzelac, to audik 4300, te mietkowe są w zwykłej lampie ze szkłem ryflowanym?
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

John
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 22 sty 2009, 16:33
Lokalizacja: Kraków

Post autor: John » 21 mar 2009, 11:18

toms001 pisze:te mietkowe są w zwykłej lampie ze szkłem ryflowanym?
Tak. Ale ten mietek wyjechał z takim ksenonem z fabryki, tylko ktoś sobie pewnie zamienił żarniki na 6000K.

Awatar użytkownika
mateuszwywial
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 27 gru 2008, 08:58
Lokalizacja: KR,KWI,KBC

Post autor: mateuszwywial » 10 mar 2010, 20:32

a koledzy dużo jest kombinowania przy montażu hidów?, myśle że samemu da sie to zrobić

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 11 mar 2010, 09:43

mateuszwywial, jeśli chcesz to zrobić dobrze to trzeba troszkę czasu poświęcić, ja np. zrobiłem otwór pod reflektorem, żeby przewody od żarnika nie były widoczne na pierwszy rzut oka a przetwornice przykręciłem do podłużnic, czyli w takim przypadku musisz wykręcić lampy i chyba nawet zderzak, żeby mieć dobry dostęp do podłużnic
możesz także zrobić otwory w dekielku a przetwornice przykręcić w dowolnym dostępnym miejscu i to jest niewiele pracy ale wtedy po podniesieniu maski masz wszystko na wierzchu i przy przeglądzie możesz mieć kłopoty
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 11 mar 2010, 22:46

FAÂŁDZIK pisze:i przy przeglądzie możesz mieć kłopoty
po zamontowaniu HID-ów możesz mieć problem czy schowasz czy nie, te lampy nie sa przystosowane do xenonów
ja osobiście mam i chwale (tylko trzeba pamiętać dobrze ustawić światełka żeby nie raziły innych na drodze )

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 11 mar 2010, 23:12

syper, ja również jestem zadowolony z HID-ów, które mam obecnie zamontowane, na początku byłem przeciwny zakładaniu xenonów ale wystarczyło, że wracałem raz w warunkach gdzie widoczność sięgała kilku metrów i postanowiłem zainwestować
naturalnie po założeniu żarników umówiłem się ze znajomym na stacji celem sprawdzenia poziomu świecenia (wszystko było OK), teraz tylko jak jadę na przegląd zakładam zwykłe żarówki, kwestia 5 min przełożenia kabelków
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 11 mar 2010, 23:12

A jakie macie te hidy- dokładniej chciałbym wiedzieć -slimy czy te starsze wersje ( duża przetwornica) , ori czy znowu jeszcze inne modzone ?

Jak sie sprawuja , nie psuja sie ?
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
RURBI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 kwie 2009, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: RURBI » 29 mar 2010, 13:50

Mam zamontowane od roku hidy 6000k i sprawują się rewelacyjnie, przetwornice mam normalne, ale proponuję teraz kupywać przetwornice slim które zmieszczą się w środku w lampie i nic z pod maski nie będzie widać ani wystawać. Oczywiście światła były ustawiane, przez ten okres nikt mi nie mignął że go oślepiam, była nawet rutynowa kontrola i policja się nie przyczepiła. Orginalne światła w A6 C4 to porażka i dla tego coś z tym trzeba było zrobić, światła swięcą 2 razy lepiej.
Obecnie zakupiłem orginale soczewki valeo xenonowe i je zamontowałem w miejsce starych, w tygodniu pojadę na regulację, przetestuję i dam znać co się zmieniło.
Pozdro.

[ Dodano: 2010-05-27, 17:47 ]
Po montażu soczewek xenonowych i palników D2S jest jeszcze lepiej (czytaj jaśniej:) )
RURBI

mietek69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
Imię: Mieczysław
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mietek69 » 01 lip 2010, 22:59

Tzn.? Jakie xenonowe soczewki? Możesz rozwinąć temat? ;-) A może fotki co dokładnie montowałeś?
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL :) :)

John
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 22 sty 2009, 16:33
Lokalizacja: Kraków

Post autor: John » 01 lip 2010, 23:39

mietek69 pisze:Tzn.? Jakie xenonowe soczewki? Możesz rozwinąć temat? ;-) A może fotki co dokładnie montowałeś?
Soczewka ksenonowa jest na żarnik D2S, D1S, D4S, soczewka halogenowa jest na żarówki h1,h7,h9 itp. Same soczewki można kupić na allegro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja