[V6] napinacze łańcucha rozrządu
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
0w40 Mobil i też hałas ale tylko rano zaterkocze przez sekund dwie. Mam zamiar teraz zalać to co krisker, Valvoline MaxLife . A wcześniej był zalany mobil 10w40 i nie hałasowało nic. Mam oryginalny przebieg 180 tyś. A Tobie krisker terkocze po nagrzaniu czy rano tak jak mi bo pamiętam że mówiłeś że masz stały kąt wtrysku???
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
moj przypadek moze jest inny,mozliwe ze wlałem syf.bo trzeba bylo lac syntetyk od poczatku ibylo by dobrze. producent zalicza syntetyk.w vw powiedzieli mi castrol 5w40 ze mu wystarczy.tylko nie siano .tak czy owak napinacze sobie odpuszczam.popytam u innych czy im sie odzywaja.
bartek miał racje temat naprawde trudny do ugryzienia.ale kazdy zwas musi miec 100 %.pewnosci.bo poco kase wywalic w nietrafiona diagnoze.napewno mobila juz nie zaleje .
bartek miał racje temat naprawde trudny do ugryzienia.ale kazdy zwas musi miec 100 %.pewnosci.bo poco kase wywalic w nietrafiona diagnoze.napewno mobila juz nie zaleje .
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Dawno nic nie pisałem wiec trochę dorzucę.
Olej do naszych aut wedle specyfikacji Audi powinien być 5w30 lub 5w40 i taki by było najlepiej zalać.Oleje typu 0w40 i tym podobne są bardzo rzadkie wiec coś będzie hałasować.
yogibear1, ciesze się że sprawa załatwiona trochę się pogadało i są efekty.
Szkoda że jak miałeś zdjęte dekle nie nacisnąłeś na napinacz bo ślizgi mogą być ok ale tłoczek może już nie trzymać i sprężyna. A notabene łamanie ślizgów jest spowodowane walącym łańcuchem jak już napinacz siądzie.
Patryś, to że mój silnik tak wygląda i jest wylizane na połysk nie jest tylko spowodowane tymi napinaczami jest pewien plan który chce zrealizować do połowy marca i to co będę dalej robił z silnikiem wymaga dopracowania wszystkich elementów silnika jak bym tylko remoncik robił to już bym latał po wsi hehe.Masa pracy jeszcze typu wydech strojenie i takie tam inne.
krisker, |dobrze mówisz nie warto brać używki bo nigdy nie wiesz na co trafisz a żeby sprawdzić kupiony silnik to trzeba go choć troche rozebrać a potem uszczeleczki pierdoły i juz sie to nie opłaca no chyba że silnik za 2 tyś to ok
[ Dodano: 2010-02-27, 00:29 ]
Bym zapomniał Panowie nie kupujcie oleju Mobil jest do tego stopnia podrabiany że nie trzyma parametrów sprawdzone na Politechnice w teście na zatarcie kulek, zwykły miksol ma lepsze właściwości smarujące niż mobil.
Jak już nie ma co to lepszy będzie Lotos i temu podobne no i oczywiście Motul.
Olej do naszych aut wedle specyfikacji Audi powinien być 5w30 lub 5w40 i taki by było najlepiej zalać.Oleje typu 0w40 i tym podobne są bardzo rzadkie wiec coś będzie hałasować.
yogibear1, ciesze się że sprawa załatwiona trochę się pogadało i są efekty.
Szkoda że jak miałeś zdjęte dekle nie nacisnąłeś na napinacz bo ślizgi mogą być ok ale tłoczek może już nie trzymać i sprężyna. A notabene łamanie ślizgów jest spowodowane walącym łańcuchem jak już napinacz siądzie.
Patryś, to że mój silnik tak wygląda i jest wylizane na połysk nie jest tylko spowodowane tymi napinaczami jest pewien plan który chce zrealizować do połowy marca i to co będę dalej robił z silnikiem wymaga dopracowania wszystkich elementów silnika jak bym tylko remoncik robił to już bym latał po wsi hehe.Masa pracy jeszcze typu wydech strojenie i takie tam inne.
krisker, |dobrze mówisz nie warto brać używki bo nigdy nie wiesz na co trafisz a żeby sprawdzić kupiony silnik to trzeba go choć troche rozebrać a potem uszczeleczki pierdoły i juz sie to nie opłaca no chyba że silnik za 2 tyś to ok
[ Dodano: 2010-02-27, 00:29 ]
Bym zapomniał Panowie nie kupujcie oleju Mobil jest do tego stopnia podrabiany że nie trzyma parametrów sprawdzone na Politechnice w teście na zatarcie kulek, zwykły miksol ma lepsze właściwości smarujące niż mobil.
Jak już nie ma co to lepszy będzie Lotos i temu podobne no i oczywiście Motul.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
ja juz sie domyslam o co chodzi ale na ten temat sza.pytałes mnie santo jedna rzecz ,czy jestem w stanie zrobic.hheheheheheh. :-D :mrgreen:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- bobson80
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
- Lokalizacja: krosno odrzańskie
coś mnie kusi żeby zdjąć pokrywę i sprawdzić ślizg bo coraz bardziej mi terkocze w jednej z głowic, teraz to już tak metalicznie, tylko nie wiem czy jest możliwość zostawić starą uszczelkę pod pokrywą czy nie będzie olej rzy...ać się wydostawać znaczy jak to widzicie może zostać stara czy w żadnym wypadku!! ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Ja bym nie rydzykował lepiej wymienić bo po co dwa razy robić to samo.Jak masz metaliczny dzwięk to możliwe że już nie masz ślizgu i łańcuch pomyka po metalowej części prowadnicy tak miało to miejsce u mnie.Jak chcesz to zobacz sobie fotki tego jak wygląda dobre a jak ostro zużyte fotki znajdziesz na opisie mojej furki w stopce.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
Cześć, mam identyczny objawy jak wy w swoim AGB 2,7 biturbo S4 99r. czyli klekotanie a'la diesel z lewej głowicy spod pokrywy zaworów. Sprawdziłem zapłon zgodnie z tym co pisze kolega powyżej i niewiem czy dobre pole zczytałem opisane w VAG-u jest tak:SANT0 pisze:Masz racje ale tak jak pisałem żeby sprawdzić napinacze wystarczy vag com i sprawdzenie wartosci wyprzedzenia zapłonu jesli wartosc jest powiedzmy 12 stopni i wmiare sie utrzymuje czyli czesem wskoczy mniej lub wiecej to ok poprostu zaplon wypadl ale jesli ta wartosc ciagle sie zmienia osiagajac od 2 do 17 stopni i znowu 2 tworzac sinusoide to to juz dobre nie jest i raczej mocy to nie zapewni a napewno powoli niszczy silnik.
(znaczek stopnia) BTDC ign timing deg --- no i wartość tam skacze mi od 4 do 14 na wolnych obrotach na ciepłym silniku więc by wychodziło że masakra :mrgreen: . Czy to jest to ?
2 pytanie, czy może ktoś sprawdzić w etce czy do mojego AGB idzie ten sam napinacz i łańcuszek co do 2.4, 2.8 V6 ?
Dzięki z górki za info :mrgreen: