[All V6] nie mozna dodac rano gazu po zapaleniu bo gasnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
+12V (z AKU, najlepiej przez bezpiecznik na kablu) na bezpiecznik nr 28 (przynajmniej taki jest u mnie). Oczywiście zapłon włączony, silnik nie pracuje. Pompa powinna się włączyć. Dam jej chwilę popracować, później spróbuję odpalić.
UWAGA! Nie robiłem tego jeszcze! Więc nie biorę odpowiedzialności za ew. straty! :mrgreen:
UWAGA! Nie robiłem tego jeszcze! Więc nie biorę odpowiedzialności za ew. straty! :mrgreen:
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
a pompa ma zostac w baku tak jak jest ??czy ja wyjac i przy silniku podlaczyc do zasilania w jakiejs banieczce nalac paliwa i wlozyc tam powrotny wężyk z silnika??????????krisker pisze:+12V (z AKU, najlepiej przez bezpiecznik na kablu) na bezpiecznik nr 28 (przynajmniej taki jest u mnie). Oczywiście zapłon włączony, silnik nie pracuje. Pompa powinna się włączyć. Dam jej chwilę popracować, później spróbuję odpalić.
UWAGA! Nie robiłem tego jeszcze! Więc nie biorę odpowiedzialności za ew. straty! :mrgreen:
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
ÂŻeby wykluczyć LPG wcale nie trzeba wyjeżdżać gazu i zakręcać butli. Problemem może być zalewanie gazem rano przez wężyk podciśnienia. ÂŻeby to sprawdzić rano przed zapaleniem należy odłączyć cienki wężyk od reduktora i zatkać go czymkolwiek żeby silnik nie chwytał lewego powietrza a potem odpalić. Z rana na listwie wtryskowej gazu raczej nie ma tam wielkiego ciśnienia (bardzo niskie), ale żeby wykluczyć również popuszczanie gazu przez wtryskiwacze można po prostu odłączyć przewód zasilający w gaz od listwy wtryskowej i czymś zatkać wąż przy użyciu opaski i czegoś z mosiądzu, miedzi lub aluminium co nie daje iskry i też próbować odpalać auto. Do czasu gdy auto jest gotowe do przełączenia na gaz wszystkie elektrozawory są pozamykane więc nie powinno być obaw o jakimkolwiek uciekaniu gazu po rozłączeniu gumowych węży przy odpalaniu na zimnym silniku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Niestety, dopompowanie paliwa pompą nic nie dało
Mam nawet wrażenie, że było gorzej. Z wydechu po uruchomieniu wylazło jeszcze więcej dymu niż zwykle. ÂŚmierdziało niedopalonym paliwem. Wygląda jednak na to, że paliwa jest za dużo. Być może iskra jest za słaba, ale skoro przewody nowe i świece również, to zostają cewki. Spróbuję jeszcze dolać szuwaksu do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych. Może są zapieczone i puszczają za dużo paliwa. Zrobię jeszcze jedną rzecz. Rano zakręcę rozrusznikiem do granicy uruchomienia silnika, potem wyłączę zapłon i obejrzę świece. Jeśli będą zalane, to da jakiś obraz sytuacji.

Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak zwiększyłeś ciśnienie w listwie to wiadomo że go zalało bo czasy wtrysków się nie zmieniły a przy większym ciśnieniu większa dawka paliwa została wtryśnięta.krisker pisze:Niestety, dopompowanie paliwa pompą nic nie dałoMam nawet wrażenie, że było gorzej. Z wydechu po uruchomieniu wylazło jeszcze więcej dymu niż zwykle. ÂŚmierdziało niedopalonym paliwem. Wygląda jednak na to, że paliwa jest za dużo. Być może iskra jest za słaba, ale skoro przewody nowe i świece również, to zostają cewki. Spróbuję jeszcze dolać szuwaksu do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych. Może są zapieczone i puszczają za dużo paliwa. Zrobię jeszcze jedną rzecz. Rano zakręcę rozrusznikiem do granicy uruchomienia silnika, potem wyłączę zapłon i obejrzę świece. Jeśli będą zalane, to da jakiś obraz sytuacji.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za podpowiedzi , jak narazie zamówilem pompke bede mial ja na poniedzialek... jak to nie bedzie wina pompki bede sprawdzal dalej poszczegolne czynnosci co napisales...pawelk600 pisze:dobi1988, Ok to może z innej beczki.
1. Sprawdź podczas rozruchu Vagiem napięcie zasilania sterownika silnika, czyli spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem.
2.Ciśnienie sprężania, dobrze by było sprawdzić na zimnym i na ciepłym silniku.
3.Bezwzględnie sprawdź ewentualne nieszczelności w układzie dolotowym i podciśnieniowym.
4.Sprawdź też cisnienie paliwa według poniższel tabeli(sorki że po angielsku)
[url=http://images48.fotosik.pl/215/a5078a97a9a47f68m.jpg]Obrazek[/URL]
Jak to sprawdzisz to będziemy myśleć dalej.