Post
autor: sikor » 21 paź 2009, 08:45
co do tego baku to wyczytalem ze wymieniles pompe paliwa ale chyba filtr paliwa tez , mozna zejszcze zajrzec do przewodow miedzy bakiem a filtrem bo: ja kupilem audi slabo palilo i krecilo sie tylko do 3 tys obrotow , wymienilem filtr paliwa(2 razy) i ciagnie nromalnie ale pompa podaje o 1 bar mniej niz powinna , musze wymienic pompe i przewody ,
moze to nie te same objawy co u ciebie ale jak wymieniles pompe paliwa to warto tez przewod od paliwa i filtr(nie doczytalem czy to wymieniles czy nie )
troche sie pogubilem czy piszemy o tym 2.4 czy 2.8 , a jak by tak przelozyc caly uklad paliwowy od innej a6 na jakims mini zlocie?? :mrgreen:
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8