
[1.9TDI AVF] wymiana rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 sie 2009, 11:26
- Lokalizacja: rybnik
[A6 C5 TDI 1.9] wymiana rozrzadu
panowie prosiłbym parę wskazówek do wymiany rozrządu co trzeba ściągnąć i jakie swoje knify macie
(średnio na jeża się znam w moim stażu wymieniłem 10X rozrząd w samochodach )

Ostatnio zmieniony 11 wrz 2009, 20:56 przez kurczakzloty, łącznie zmieniany 1 raz.
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
ustawiasz kolo zamachowe w "okienku" na znak
sciagasz pokrywe zaworow od strony grodzi blokujesz walek w "wyciecciach"
blokujesz kolo od pompy wtryskowej
luzujesz kolo walka i zbijasz go delikatnie aby mialo mozliwosc dostosowania sie do nowego paska
i wymieniasz
oczywiscie jesli tu mowa o 1.9tdi 110 Ps oznaczenie AFN
rolki
pasek
pompa wody
napinacz
pasek micro
w dobrych gratach 600 ~ 800zl
aha jeszcze zderzak
luzujesz nadkola od strony zderzaka odkrecasz po 4 sroby z kazdej strony
nastepnie wyjmujesz kratki tam gdzie sa halogeny i jak spojrzysz w gore bedziesz mial takie otwory na duzy imbus odkrecasz i wysuwasz zderzak do przodu
nastepnei odchylasz chlodnice i masz dostep do wszystkiego
sciagasz pokrywe zaworow od strony grodzi blokujesz walek w "wyciecciach"
blokujesz kolo od pompy wtryskowej
luzujesz kolo walka i zbijasz go delikatnie aby mialo mozliwosc dostosowania sie do nowego paska
i wymieniasz

oczywiscie jesli tu mowa o 1.9tdi 110 Ps oznaczenie AFN
rolki
pasek
pompa wody
napinacz
pasek micro
w dobrych gratach 600 ~ 800zl
aha jeszcze zderzak
luzujesz nadkola od strony zderzaka odkrecasz po 4 sroby z kazdej strony
nastepnie wyjmujesz kratki tam gdzie sa halogeny i jak spojrzysz w gore bedziesz mial takie otwory na duzy imbus odkrecasz i wysuwasz zderzak do przodu
nastepnei odchylasz chlodnice i masz dostep do wszystkiego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 sie 2009, 11:26
- Lokalizacja: rybnik
niestety cały pas przedni musisz odsunąć inacej tego nie zrobisz audi musiało naprawde długo myśleć żeby coś takiego wykombinować żeby zmienic nawet głupi napinacz paska wielorowkowego albo paski wielorowkowe trzeba sciagac zderzak z całym pasem przednim teraz sam przerabiam problem z napinaczem paska robota taka sama jak przy wymianie rozrządu
nie znam się na niczym szczególnie na samochodach!!!
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
cchesz zdjasc pas przedni zeby wymienic napinacz paska microemty pisze:niestety cały pas przedni musisz odsunąć inacej tego nie zrobisz audi musiało naprawde długo myśleć żeby coś takiego wykombinować żeby zmienic nawet głupi napinacz paska wielorowkowego albo paski wielorowkowe trzeba sciagac zderzak z całym pasem przednim teraz sam przerabiam problem z napinaczem paska robota taka sama jak przy wymianie rozrządu


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2003
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
Ja do wymiany paskow wielorowkowych i napinaczy sciagalem tylko osłone pod spodem , wiatrak i alternator, a zeby zmienic same paski to tylko oslone.emty pisze:niestety cały pas przedni musisz odsunąć inacej tego nie zrobisz audi musiało naprawde długo myśleć żeby coś takiego wykombinować żeby zmienic nawet głupi napinacz paska wielorowkowego albo paski wielorowkowe trzeba sciagac zderzak z całym pasem przednim teraz sam przerabiam problem z napinaczem paska robota taka sama jak przy wymianie rozrządu
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2003
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
no ja zdjelem oslone pod silnikiem i tam mialem jako taki dostep zeby poluzowac te 2 srubki od napinacza, zdjelem maly pasek i potem zabralem sie za sciaganie paska alternatora.
ten temat mi bardzo pomógł http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12070
ten temat mi bardzo pomógł http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12070
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL