Jeśli dobrze wystrojone to czas wtrysku pb nie powinien się zmieniać po przełączeniu na lpg.diabeelek pisze:Czas wtrysku PB na LPG na jałowym ma być taki sam jak PB na PB?
[ C5+LPG] Gaśnie przy wysprzęglaniu i skręcaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Z tym autem jest coraz gorzej. Gaśnie praktycznie przy każdym wciśnieciu sprzęgła.
Poniżej screeny. Bardzo proszę o pomoc.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Tutaj ciśnienie na chwile podniosłem ale teraz jest na poziomie 1.00
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Może po prostu zrobić autokalibracje i będzie dobrze?
Wg mnie jak auto jest zimne to nie ma aż takiego problemu z przygasaniem ale jak sie rozgrzeje to tak jak dzisiaj wyjeżdzając z parkingu zgasł 2 razy przy dodaniu i puszczeniu gazu.
Na benzynie ten problem wogole nie występuje
[ Dodano: 2013-04-27, 15:43 ]
Po autokalibracji było gorzej. Zauważyłem jedno rzecz. Na zimnym ciśnienie reduktora pokazuje 1.2 a potem jak sie rozgrzeje tak porządnie to na luzie pokazuje 1.00 czasem 1.1.
W załączniku screen z momentow jak gaśnie.
Powoli mam dosyć tego gazu:/
Może to rzeczywiście mapsensor ma kres życia zwłaszcza, że czujnik temperatury gazu już w nim umarł pół roku temu.
Czy to może być winowajca takiego gaśniecia?
![Obrazek]()
Poniżej screeny. Bardzo proszę o pomoc.
Tutaj ciśnienie na chwile podniosłem ale teraz jest na poziomie 1.00
Może po prostu zrobić autokalibracje i będzie dobrze?
Wg mnie jak auto jest zimne to nie ma aż takiego problemu z przygasaniem ale jak sie rozgrzeje to tak jak dzisiaj wyjeżdzając z parkingu zgasł 2 razy przy dodaniu i puszczeniu gazu.
Na benzynie ten problem wogole nie występuje
[ Dodano: 2013-04-27, 15:43 ]
Po autokalibracji było gorzej. Zauważyłem jedno rzecz. Na zimnym ciśnienie reduktora pokazuje 1.2 a potem jak sie rozgrzeje tak porządnie to na luzie pokazuje 1.00 czasem 1.1.
W załączniku screen z momentow jak gaśnie.
Powoli mam dosyć tego gazu:/
Może to rzeczywiście mapsensor ma kres życia zwłaszcza, że czujnik temperatury gazu już w nim umarł pół roku temu.
Czy to może być winowajca takiego gaśniecia?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Już sprawdziłem wtryski odłączając je pojedynczo i żaden nie leje.
Ja bym jednak obstawial map sensor poniewaz Coś mi tutaj nie pasuje, że wraz ze wzrostem temperatury problem gaśniecia się powiększa... a typ map sensora to PS CCT3 (podobno wadliwe)
Dzisiaj włączyłem dwie opcje w programie
Kontrola cisnienia na cut off
Wzbogacanie na cut off o wtrysk
Duża czułośc odczytów wtrysków benzyny.
I jest jakby lepiej.
Za co odpowiadają te funkcje tak dokładniej.
![Obrazek]()
Ja bym jednak obstawial map sensor poniewaz Coś mi tutaj nie pasuje, że wraz ze wzrostem temperatury problem gaśniecia się powiększa... a typ map sensora to PS CCT3 (podobno wadliwe)
Dzisiaj włączyłem dwie opcje w programie
Kontrola cisnienia na cut off
Wzbogacanie na cut off o wtrysk
Duża czułośc odczytów wtrysków benzyny.
I jest jakby lepiej.
Za co odpowiadają te funkcje tak dokładniej.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 sty 2013, 23:32
- Lokalizacja: Mikołajki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Oznacza to że w moim mapsensorze umarł czujnik temperatury co wg infomracji w necie może oznaczać ze czujnik ciśnienia też może umrzeć.fassi1 pisze:Co to oznacza?diabeelek pisze:Może to rzeczywiście mapsensor ma kres życia zwłaszcza, że czujnik temperatury gazu już w nim umarł pół roku temu.
Czy to może być winowajca takiego gaśniecia?
A jak rano odpalam auto i zrobię tak 15km to jest ok ale jak sie pod maską zrobi gorąco i wg mnie map sensor się nagrzeje (może jakieś zimne luty) to zaczyna świrować...
Po drugie jak auto jest zimne to ciśnienie reduktora jest około 1.3 bara ale wraz z rozgrzaniem spada pomału aż do 1.00...
Czy to nie są objawy padniętego map sensora...?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli nie działa czujnik od temp. gazu to korekty od temp. gazu nie będą działać poprawnie.diabeelek pisze:Oznacza to że w moim mapsensorze umarł czujnik temperatury co wg infomracji w necie może oznaczać ze czujnik ciśnienia też może umrzeć.fassi1 pisze:Co to oznacza?diabeelek pisze:Może to rzeczywiście mapsensor ma kres życia zwłaszcza, że czujnik temperatury gazu już w nim umarł pół roku temu.
Czy to może być winowajca takiego gaśniecia?
A jak rano odpalam auto i zrobię tak 15km to jest ok ale jak sie pod maską zrobi gorąco i wg mnie map sensor się nagrzeje (może jakieś zimne luty) to zaczyna świrować...
Po drugie jak auto jest zimne to ciśnienie reduktora jest około 1.3 bara ale wraz z rozgrzaniem spada pomału aż do 1.00...
Czy to nie są objawy padniętego map sensora...?
Ale przecież soft pokazuje normalne temperatury więc o co chodzi?
Jakby czujnik był uwalony to soft pokazywałby jakieś dziwne temperatury gazu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Dzisiaj odłączyłem akumulator i jak go podłączyłem to auto gasło mi nawet na benzynie przy wysprzęglaniu, ale skasowałem wzorzec, mapy PB i LPG, zrobiłem autokalibracje zebrałem mapy i na benzynie chodzi dobrze ale niestety na gazie dalej gaśnie przy wysprzęglaniu...
Natomiast ciekawi mnie dlaczego po odłączeniu aku auto gasło na PB...
Czy komputer od LPG ma wpływ na pracę na PB??
Natomiast ciekawi mnie dlaczego po odłączeniu aku auto gasło na PB...
Czy komputer od LPG ma wpływ na pracę na PB??
Oczywiście Âźle wyregulowany lpg wpływa na ecu PB , w sterowniku benzynowym powstają korekty.
Wygląda na to ,że na beznynie jest problem. Masz VAG'a to zrób screen z kanałów 06 i 07 , tam są korekty krótkie i długie. NajwyraÂźniej po odpięciu aku wyzerowałeś adaptacje które sporo odbiegają od neutralnych .
Druga sprawa to robiłeś adaptację przepustnicy ?
Wygląda na to ,że na beznynie jest problem. Masz VAG'a to zrób screen z kanałów 06 i 07 , tam są korekty krótkie i długie. NajwyraÂźniej po odpięciu aku wyzerowałeś adaptacje które sporo odbiegają od neutralnych .
Druga sprawa to robiłeś adaptację przepustnicy ?