Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Gaśnie przy wysprzęglaniu i skręcaniu

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 19 maja 2013, 18:49

hana zielona jest idealna do tego silnika.
to jak przy skręcie czas Pb na lpg spada do 2 ms to znaczy że zalewa go w tym momencie i sterownik pb skraca czas.

bez vaga to dalej gdybanie.

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 19 cze 2013, 18:45

Kurcze myślałem, że już jest wszystko w porządku ale NIE.
Problem z gaśnięciem występuje TYLKO I WYÂŁÂĄCZNIE gdy na dworze jest cieplej niż 20C...
Proszę o pomoc bo to już mnie dobija. Reduktor został zregenerowany, przepustnica wyczyszczona, jak na dworze jest do 20C to auto nie gaśnie. Jak temperatura powietrza przekracza 20C to jest po prostu masakra

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 19 cze 2013, 20:10

diabeelek pisze:Proszę o pomoc bo to już mnie dobija. Reduktor został zregenerowany, przepustnica wyczyszczona, jak na dworze jest do 20C to auto nie gaśnie. Jak temperatura powietrza przekracza 20C to jest po prostu masakra
Potrzebna korekta od temperatury gazu <mysli>
SprawdÂź jaka wtedy jest temp gazu i wprowadÂź korektę ujemną.

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 20 cze 2013, 08:11

Nie da rady w tym sterowniku tego zrobić...

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 30 sie 2013, 18:24

podepne sie pod temat :

ogolnie to obroty od dluzszego czasu po wysprzegleniu falowaly 800-500 rpm i nigdy nizej nie schodzily - nic z tym nie robilem bo mi to nie przeszkadzalo ale od paru dni zaczal mi gasnac , dzieje sie to niezaleznie od predkosci , obciazenia , obrotow itp.
Objaw jest zarowno na pb jak i lpg, adaptacja przepustnicy zrobiona paenascie razy, lpg podgladam na bierzaco zero bledow itp.
Tak sie zastanawiam czy tyo moze przez nieszczelnosc w dolocie ?
Nie mam pomyslu juz a jazda z gasnacym autem jest uciazliwa ;/

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 19 lis 2013, 14:30

A ja mam na to patent.
Wysprzęglam dopiero silnik poniżej 1100rpm. Wtedy auto nie gaśnie.
Na razie musze sobie tak radzić dopóki nie wymienie wtrysków LPG.
Na PB taki problem (odpukać) nie wystepuje.

[ Dodano: 2013-11-19, 11:32 ]
Koledzy jakieś nowości? Udało wyeliminować się wam te problemy?

MBiały
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 26 wrz 2012, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MBiały » 19 lis 2013, 15:18

kolego mialem podobnie w swoim poprzednim aucie bmw, nowy gaz, miesiac nie jezdzilem a hamujac i wciskajac sprzeglo na gazie potrafil raz na 3-4 razy zgasnac lub przy skrecaniu z wciesnietym sprzeglem, byla to instalacja lovato i ci co ja zalozyli okazalo sie to ze to partacze i nie potrafili nawet tego doprowadzic do ładu, a problem byl taki ze nie dzialo mi sie to notorycznie, ale do rzeczy inny gaziarz ktory mial spore pojecie po kilku probach rozwiazal problem, okazało sie ze za bardzo byl przyspieszony wtrysk gazu( w milisekundach) jak go opoznil problem zniknął, albo problem jest w dyszach ... pozdrawiam

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 22 lis 2013, 21:06

diabeelek pisze:[ Dodano: 2013-11-19, 11:32 ]
Koledzy jakieś nowości? Udało wyeliminować się wam te problemy?
pisałem ,że masz źle ustawiony bieg jałowy. Taki objaw moze też być spowodowany niewłasciwym nawierceniem w kolektor ( prostopadle lub pod wiatr).

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 22 lis 2013, 22:32

Kolektor na 95% jest dobrze nawiercony ponieważ problem nie występował przez prawie dwa lata.
Ja obstawiam na zwiększenie wydajności wtryskiwaczy...

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 22 lis 2013, 23:06

jakie są aktualnie korekty długie ? Ze screenów na poprzednich stronach widzę ,że raczej za ubogo . Przygasa bo brakuje paliwa.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 23 lis 2013, 19:53

Bawół1 pisze:Ze screenów na poprzednich stronach widzę ,że raczej za ubogo . Przygasa bo brakuje paliwa.
Raczej u kolegi diabeelek, jest sytuacja odwrotna, wtryski przylewają i dlatego gaśnie. Potrzebna korekta od temperatury gazu
diabeelek pisze:Problem z gaśnięciem występuje TYLKO I WYÂŁÂĄCZNIE gdy na dworze jest cieplej niż 20C.
,
ale tej podobno zamontowany sterownik nie posiada :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga