
[ A6 C6] Wymiana płynu chłodniczego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 gru 2015, 00:19
- Lokalizacja: Oleśnica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 08 paź 2018, 22:01
- Imię: Hugo
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sosnowiec
Witam wszystkich.
Jak dokładnie wygląda wymiana jeśli chciałbym wymienić cały płyn chłodniczy. Którędy najlepiej go spuścić tak żeby zleciał cały. W tym temacie nie znalazłem co zrobić dokładnie żeby wymienić cały płyn.
Pytam bo jako nowy posiadacz A6 C6 zauważyłem że kolor płynu jest biały (mleczny). Dodam że nie ubywa ani płynu ani oleju. Węże nie są napompowane więc spaliny też raczej się nie przedostają do płynu. Skąd mógł pojawić się ten kolor.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Jak dokładnie wygląda wymiana jeśli chciałbym wymienić cały płyn chłodniczy. Którędy najlepiej go spuścić tak żeby zleciał cały. W tym temacie nie znalazłem co zrobić dokładnie żeby wymienić cały płyn.
Pytam bo jako nowy posiadacz A6 C6 zauważyłem że kolor płynu jest biały (mleczny). Dodam że nie ubywa ani płynu ani oleju. Węże nie są napompowane więc spaliny też raczej się nie przedostają do płynu. Skąd mógł pojawić się ten kolor.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 08 paź 2018, 22:01
- Imię: Hugo
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dzięki kolego za pomoc.
Powiedzcie mi z czego mógł się zrobić taki kolor płynu?
Co do wody demineralizowanej to rozumiem ze najpierw zlewam płyn ze wskazanych połączeń. i wlewam samą wodę do układu, jadę na krótką przejażdżkę żeby się silnik zagrzał i przegonił płyn po całym układzie i powtarzam czynność ze zlewaniem i zalewaniem wodą i tak kilka razy zgadza się?
Pozdrawiam
Powiedzcie mi z czego mógł się zrobić taki kolor płynu?
Co do wody demineralizowanej to rozumiem ze najpierw zlewam płyn ze wskazanych połączeń. i wlewam samą wodę do układu, jadę na krótką przejażdżkę żeby się silnik zagrzał i przegonił płyn po całym układzie i powtarzam czynność ze zlewaniem i zalewaniem wodą i tak kilka razy zgadza się?
Pozdrawiam
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
mat1324, uświadom mnie, proszę, jak się dobrać do tego złącza węża z drugiego obrazka, aby spuścić płyn? Samo zlokalizowanie go było nie lada wyczynem, ale jak się do niego dobrać i rozłączyć, to już nie mam pojęcia. Pomijając fakt, że dotrzeć do niego ręką, widząc jednocześnie, graniczy z cudem a jeszcze do tego jakieś narzędzie? Jakie? Jak "podnieść tą klamrę"??? Z resztą, jaką klamrę? Nic tam nie widzę. Konieczny endoskop?
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.