
Rocznik: 2013 (data produkcji luty 2013) przebieg: ~100 000 km
Silnik CTUA 310km po wizycie u Gregora (kółko + program) 440/550
Skrzynia: tiptronic
Kolor: LZ9Y
Z wyposażenia to:
-S-Line
-klima 4 strefy
-fotele skórzane naleśniki ale pełna elektryka, wentylowane, grzane - tył też, z pamięcią - kierowcy
-lampy full LED
-aktywny tempomat, side assist
-MMI 3G+ z sim
-keyless entry+go
-el. lustra grzane, składane, ściemniane
-pełne ambiente
-szyberdach
-nagłośnienie BOSE
Zdjęcia "zakupowe"
Po zakupie nastąpiło kilka zmian głównie kosmetycznych. Czyszczenie skór i wnętrza, serwis olejowy. Na dzień dobry wpadły nakładki na pedały alu, dywaniki welurowe oraz mata do bagażnika a także wymiana żarówki w bagażniku na ledową

dalej kierownica 3ramienna grzana z łopatkami od siemian'a z a4klubu

Auto w okresie letnim jeździ na kołach 20" - jakieś tam foto zaraz po myciu + qd (najlepiej od razu po myciu.


Później wygłuszyłem półkę bagażnika (trzeszczące basy) matami bitmat + pianka (zdjęć brak)
Dopiero w styczniu 2019 wymieniłem licznik na wersję EU zakupiony tuż po kupnie auta

Następnie wymieniłem gałkę zmiany biegów na wersję poliftową oraz zamontowałem el. klapę od Kufatec. Gdzieś koło wiosny z okazji kończących się klocków i tarcz (zimmermany które nota bene reklamowaliśmy bo biły) wpadło zawieszenie 1BE (sprężyny, amorki, łączniki, tuleje, odboje gumy, łożyska prócz stabilizatorów) Tu podziękowania dla mat1324

Przez ten czas kilka mankamentów przy użytkowaniu wyskoczyło:
-wiązki ABS przód z obu stron popękały na łączeniach - obie wymienione
-ubywający płyn chłodniczy - króciec do wymiany
-wymiana zamka drzwi kierowy - błąd mikrostyku przez co niedziałający system ACC i Braking Guard
-padła pompka płynu chłodzącego pod miejscem gdzie jest zasysane świeże powietrze
-siateczka, łącznik na wydechu za katem rozerwał się i grzechotał a dodatkowo puszczał już spaliny
-prawy katalizator dał sobie spokój
Ta dwie ostatnie usterki spowodowały dość radykalne rozwiązanie problemu jakim stała się wymiana wydechu

To by było na tyle, aktualnie robi się odma i montowany jest większy cooler wodny. W planach jest korekta po wydechu plus może koło na wale

Pozdrawiam

