A6 C7 3.0 TFSI Prestige
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: A6 C7 3.0 TFSI Prestige
Pierwsze katalizatory w miejscu oryginalnych rozleciały się. Drugie przeniesione już za skrzynię (o czym pisałem tutaj post974243.html#p974243) też się rozleciały - poluzowaly się wkłady, z jednego już zrobiła się kulka i blokował wydech a drugi dopiero zaczął. Pojeździłem jakiś czas bez a aktualnie jest trzeci zestaw.
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: A6 C7 3.0 TFSI Prestige
Trochę czasu minęło od ostatniej aktualizacji zbyt wiele się nie działo, głównie eksploatacja. A oprócz eksploatacji:
* serwis kompresorowo-odmowy,
wymiana odmy, zaworka odmy, wymiana oleju w kompresorze, czyszczenie dolotu, świece, cewki, uszczelki itp. większość rzeczy w oryginale oprócz chyba uszczelek pod kolektory ssące i kompresor
![Obrazek]()
* inne koła 20" na lato
9J et37 albo 33
![Obrazek]()
* kolejna modyfikacja wydechu
tym razem katalizatory hjs pod autem, dalej xpipe w obudowie i oryginalny końcowy od S6/7 z klapami. Już każdy w okolicy ma głośny wydech to ja swój uciszyłem
Nie ma żadnych dronów, można w trasie komfortowo w ciszy jeździć no i seryjny wygląd - dla mnie same plusy
- no i ostatnia awaria - wymiana przepustnicy 'bypassu' kompresora
pod butem wyrzucało błąd i obcinało moc. Po rozebraniu ukazały się wyszczerbane ząbki w mechanizmie, zamówiłem zestaw naprawczy lecz nie pomogło więc następny krok to nowy zamiennik. 5 minut wymiana i auto śmiga.
Na ten moment tyle. niebawem mija 8 lat od kupna, przebieg ~217000
* serwis kompresorowo-odmowy,
wymiana odmy, zaworka odmy, wymiana oleju w kompresorze, czyszczenie dolotu, świece, cewki, uszczelki itp. większość rzeczy w oryginale oprócz chyba uszczelek pod kolektory ssące i kompresor
* inne koła 20" na lato
9J et37 albo 33
* kolejna modyfikacja wydechu
tym razem katalizatory hjs pod autem, dalej xpipe w obudowie i oryginalny końcowy od S6/7 z klapami. Już każdy w okolicy ma głośny wydech to ja swój uciszyłem

- no i ostatnia awaria - wymiana przepustnicy 'bypassu' kompresora
pod butem wyrzucało błąd i obcinało moc. Po rozebraniu ukazały się wyszczerbane ząbki w mechanizmie, zamówiłem zestaw naprawczy lecz nie pomogło więc następny krok to nowy zamiennik. 5 minut wymiana i auto śmiga.
Na ten moment tyle. niebawem mija 8 lat od kupna, przebieg ~217000
- Doc
- Administrator
- Posty: 2956
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: A6 C7 3.0 TFSI Prestige
Prestige qujot, gratuluję.
Ps: Duży obraz wykonany profesjonalnie dla Krzyśka do zawieszenia w mieszkaniu lub w internecie.
Ps2: Druk cyfrowy i nie tylko najwyższej jakości. Specjalizacja Andżeja Doc'a.

![Obrazek]()

Ps: Duży obraz wykonany profesjonalnie dla Krzyśka do zawieszenia w mieszkaniu lub w internecie.


Ps2: Druk cyfrowy i nie tylko najwyższej jakości. Specjalizacja Andżeja Doc'a.


2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.