A6 3,0 ASN-> S6 4,2 AQJ tip -> S6 4,2 ANK man
Ojjjj...przepaść pod względem eslatyczności i przyśpieszenia. Automat był wygodniejszy bo nie trzeba mieszać w biegach i sam sobie dopasowywał styl jazdy - zwłąszcza w mieście. Manual jest bardziej wymagający ale i sprawniejszy. Prowadzenie w zakretach też na plus dla manuala. Automat czasami nie wiedział jak moc rozdysponować (czy zbić czy trzymać bieg). Ogólnie jestem bardziej za manualem ale i automat jest spoko.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nic nie umarło...zamieniłem S6 aut na S6 manual w kolorze czarnym :D Poprzednia eSka poszła do znajomego (jak większość moich aut sprzedaje po znajomych). Odkupiłem od przyjaciela - znam historie auta i można rzec, że kupiłem w ciemno 

Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Bloku, ja wiem, że zmieniłeś całkiem auto, ale zobacz co sam napisałeś


Więc, ja wnioskuję, że manualna skrzynia jest po remonciebloku pisze:Zamienił stryjek siekierke na kijek....
`00 ANK w manualu - ciut lepsze wyposażenie ale na pełnych skórach zamiast alkantary. Przebieg 235.000km, na nowym rozrządzie, świecach, cewkach, uszczelniony piec, skrzynia po remoncie. Resztę opiszę później jak znajdę chwilę na zdiagnozowanie wszystkich uchybień.
http://obrazki.elektroda.pl/1958203900_1435085754.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1419381000_1435085756.jpg
Manual vs automat...spora różnica

Aaaa sorki, nie zatrybiłem :D .
Skrzynia przeszła wymianę synchronizatora drugiego biegu + wzmocnienie pierwszego. Wymiana oleju. Także to nie taki pełny remont ale ingerencja była. Z tego co już się dowiedziałem to typowe usterki dla manuali (podobnie w S8 man).
Skrzynia przeszła wymianę synchronizatora drugiego biegu + wzmocnienie pierwszego. Wymiana oleju. Także to nie taki pełny remont ale ingerencja była. Z tego co już się dowiedziałem to typowe usterki dla manuali (podobnie w S8 man).
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Adaś dobrze wiedzieć 
Wczoraj klepnąłem 1200km (Reda-Gliwice-Reda) i jestem mega zadowolony z auta. Co prawda w mieście brakuje mi tipa ale na trasie manual ma zdecydowanie lepszą elastyczność. Spalanie również mniejsze o jakieś 4litry LPG na 100km jadąc podobną prędkością co tipem.
Dziś mnie tkneło i umyłem auto + naturalny wosk. Zdjęcia zrobione brelokiem od kluczyków więc jakość mizerna. Muszę się wybrać w wolny dzień i lustrem pyknąć coś ciekawego.
Kilka usterek odkryłem i zajmę się nimi w najbliższym czasie:
-> poduszka tylnego lewego amortyzatora
-> przesamrowanie i podpięcie tylnej prawej szyby
-> przód łożyska do zweryfikowania (lekke bicia pow 120 nie zawsze występujące)
-> wymiana przedniego prawego błotnika (ma wgniotkę - już szukam LZ9W)
-> wymiana krańcówek fotela kierowcy
-> zmiana tyłu na poliftowy
[ Dodano: 2015-07-03, 22:57 ]
Pierwsze naprawy za mną
:
- wymiana poduszki amortyzatora tylnego lewego (tylko ASO i koszt 240PLN)
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
- dziś dzięki wsparciu duchowemu EDDka i UFOka wyczyściłem komorę silnika - na tyl eile miałem dostęp. Dodatkowo poprawiłem troszkę mocowanie listw wtryskowych gazu. Trochę to teraz esteczyniej wygląda ale jeszcze nie koniec modyfikacji węży LPG.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
No i udało mi się już założyć tył poliftowy - ale zdjęć jeszcze brak. Auto odżyło...zdecydowanie.

Wczoraj klepnąłem 1200km (Reda-Gliwice-Reda) i jestem mega zadowolony z auta. Co prawda w mieście brakuje mi tipa ale na trasie manual ma zdecydowanie lepszą elastyczność. Spalanie również mniejsze o jakieś 4litry LPG na 100km jadąc podobną prędkością co tipem.
Dziś mnie tkneło i umyłem auto + naturalny wosk. Zdjęcia zrobione brelokiem od kluczyków więc jakość mizerna. Muszę się wybrać w wolny dzień i lustrem pyknąć coś ciekawego.
Kilka usterek odkryłem i zajmę się nimi w najbliższym czasie:
-> poduszka tylnego lewego amortyzatora
-> przesamrowanie i podpięcie tylnej prawej szyby
-> przód łożyska do zweryfikowania (lekke bicia pow 120 nie zawsze występujące)
-> wymiana przedniego prawego błotnika (ma wgniotkę - już szukam LZ9W)
-> wymiana krańcówek fotela kierowcy
-> zmiana tyłu na poliftowy
[ Dodano: 2015-07-03, 22:57 ]
Pierwsze naprawy za mną

- wymiana poduszki amortyzatora tylnego lewego (tylko ASO i koszt 240PLN)
- dziś dzięki wsparciu duchowemu EDDka i UFOka wyczyściłem komorę silnika - na tyl eile miałem dostęp. Dodatkowo poprawiłem troszkę mocowanie listw wtryskowych gazu. Trochę to teraz esteczyniej wygląda ale jeszcze nie koniec modyfikacji węży LPG.
No i udało mi się już założyć tył poliftowy - ale zdjęć jeszcze brak. Auto odżyło...zdecydowanie.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Tak, wyważyłem ponownie koła. Jest lepiej ale to nadal te same objawy co w poprzedniku. Także jak będzie chwila czasu to auto ląduje na wymianę piast. Tym bardziej, że opony i heble przód mają nie więcej niż 5kkm.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Dziś był mały spocik PKAudi.pl no i nie omieszkałem przetestować nowego obiektywu dla amatorów. Niestety taka piździawa, że ręce się trzęsły non stop.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Auto po usunięciu chochlików zaczęło porządnie się napędzać. Cieszy z każdym kilometrem
Auto po usunięciu chochlików zaczęło porządnie się napędzać. Cieszy z każdym kilometrem

Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ